همایش «مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» با حضور ایرانسل برگزار شد

مجله چارخونه » خبر » خبرهای ایرانسل » همایش «مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» با حضور ایرانسل برگزار شد
همایش «مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» با حضور ایرانسل برگزار شد
مدیریت ارتباط با مشتری
فهرست محتوا

ایرانسل با حضور در همایش مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز تجربیات خود در زمینه تحول دیجیتال و تاثیر آن بر تجربه مشتریان را با فعالان دانشگاهی و حوزه‌های مختلف اقتصادی به اشتراک گذاشت.

به گزارش مجله چارخونه ، همایش «جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» با هم‌راهی جمعی از اساتید دانشگاه، صاحبان صنایع موفق در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی و ایرانسل در حضور تعداد زیادی از مدیران ارشد و کارشناسان فروش و بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال در حوزه بازاریابی، فروش و برندینگ و به میزبانی دانشگاه صنعتی سجاد مشهد برگزار شد و نمایندگان بخش ارتباط با مشتریان ایرانسل به تشریح تجربیات ایرانسل در این حوزه پرداختند.

در این همایش، آخرین روش‌ها و راهکارهای روز مدیریت ارتباط مشتری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نمایندگان ایرانسل نیز ضمن ارائه بخشی از تجربیات خود در زمینه ارتباط با مشتریان، تحول دیجیتال و تاثیر آن برتجربه مشتریان، به تشریح دستاوردها و راهکارهای نوین ارتباط با مشتری پرداختند.

از موضوعات مورد بحث می‌توان به بررسی تاریخچه ارتباط با مشتری در ایرانسل، تحول دیجیتال در حوزه روابط با مشتریان، خدمت‌رسانی آنلاین و تاثیر آن بررضایت مشتری و همچنین مفهوم خدمت‌رسانی فعالانه به مشتریان اشاره کرد.  

در بخشی از این همایش میزگرد تخصصی جایگاه ارتباط با مشتری و اقتصاد روز با حضور نمایندگان ایرانسل و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی سجاد مشهد و مدیران صنایع مختلف برگزار شد.

نماینده ایرانسل در این میزگرد نیز با شرح الزامات و مبانی خدمات مشتریان و تاثیر آن برفرآیند جذب و نگهداشت مشتری درباره فرصتهای اقتصادی پیش‌روی سازمانها و صنایع مختلف با استفاده از خدمات سازمانی ایرانسل و همچنین بررسی رویکردها و روندهای آینده مدیریت ارتباط با مشتری را برای حاضران توضیح داد.

https://mag.charkhoneh.com/4386
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *