بامارو کافه ای خوشمزه و آنلاین

مجله چارخونه » برنامه‌ » بامارو کافه ای خوشمزه و آنلاین
بامارو کافه ای خوشمزه و آنلاین
دانلود رایگان برنامه بامارو
فهرست محتوا

برنامه بامارو یکی از برنامه‌های کاربردی است که به نوعی رابط شما و کافه های سطح شهر است.
با این برنامه ی سفارش‌گیری آنلاین، می‌توانید پیش از رسیدن به کافه مورد نظر خود سفارش خود را ثبت کنید تا به محض رسیدن بدون معطلی نوشیدنی و غذای خود را دریافت کنید. به علاوه با برنامه بامارو امکان دریافت سفارش‌ها در محل شما، توسط پیک نیز مقدور است. در انتها با کیف پول تعبیه شده در برنامه هم می‌توانید نسبت به پرداخت صورت حساب خود اقدام کنید.
در ادامه این مطلب در مجله چارخونه با این برنامه بیشتر آشنا شوید.

دانلود رایگان برنامه بامارو

نحوه کار با برنامه بامارو

پس از نصب و راه اندازی برنامه به صفحه اصلی بامارو هدایت می‌شوید. در صفحه اصلی، پس از عضویت و ایجاد حساب کاربری و تایید مجوز دسترسی به موقعیت مکانی توسط برنامه بامارو، می‌توانید موقعیت جغرافیایی کافه‌ها را روی نقشه مشاهده کنید و نزدیک‌ترین کافه‌ها را به محل خود انتخاب کنید.
پس از انتخاب کافه مورد نظر و لمس آیکن آن روی نقشه هم به اطلاعات کاملی از جمله منوی کافه در دسته بندی‌های مختلف نوشیدنی‌های سرد و گرم، غذا و سالاد و کیک و وافل  و همچنین نزدیک‌ترین مسیرها دسترسی پیدا خواهید کرد. دسته‌بندی‌های مختلف منو هم به شما در پیدا کردن سفارش مورد نظرتان یاری می‌رساند.

دانلود رایگان برنامه بامارو

حالا کافیست موارد مورد نظر خود را از منوی کافه انتخاب کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید. قابلیت کیف پول هم شما را برای پرداخت اینترنتی صورت حساب یاری می‌کند. در انتها با انتخاب گزینه تحویل در محل خودتان یا کافه، می‌توانید نسبت به دریافت محصول مورد نظر خود اقدام کنید. به علاوه با مشخص کردن زمان تقریبی رسیدن خود به کافه، می‌توانید نسبت به دریافت سریع‌تر سفارش های خود اقدام کنید. پس از رسیدن به محل نیز کافیست کد سفارش خود را اعلام و سفارش خود را بی‌معطلی تحویل بگیرید. در حین سفارش نیز هر کجا به مشکلی برخورد کردید می‌توانید با تماس با تیم پشتیبانی بامارو مشکلات خود را حل کنید و از خدمات تیم پشتیبانی بهره ببرید.

دانلود رایگان برنامه بامارو

برخی قابلیت‌های اصلی برنامه بامارو

  • نمایش موقعیت کافه‌ها بر روی نقشه
  • قابلیت جستجوی کافه
  • صرفه‌جویی در زمان
  • امکان سفارش اینترنتی قبل از رسیدن به محل
  • امکان دریافت سفارشات در محل شما توسط پیک
  • مشاهده تاریخچه سفارشات و…
دانلود رایگان برنامه بامارو

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دریافت برنامه بامارو، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *