ایرانسل من اپلیکیشنی برای مدیریت سیم‌کارت‌های ایرانسلی شما

مجله چارخونه » برنامه‌ » ایرانسل من اپلیکیشنی برای مدیریت سیم‌کارت‌های ایرانسلی شما
ایرانسل من اپلیکیشنی برای مدیریت سیم‌کارت‌های ایرانسلی شما
دانلود برنامه ایرانسل من
فهرست محتوا

برنامه ایرانسل من، برنامه مدیرت سیم‌کارت ایرانسل است که کاربران ایرانسل به کمک آن می‌توانند سیم‌کارت‌های ایرانسلی خود را مدیریت کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند. اگر شما هم جز مشتریان ایرانسل هستید؛ در ادامه با چارخونه برای بررسی و دانلود برنامه ایرانسل من با ما همراه باشید.

برنامه ایرانسل من چه مزایایی دارد؟‌

در اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانید سیم‌کارت‌های ایرانسلی خود را مدیریت کرده و اطلاعات مربوط به شارژ، بسته اینترنت، مکالمه، پیامک و سرویس‌های ارزش‌افزوده خود را مشاهده کنید. علاوه براین در برنامه ایرانسل من امکان دریافت برخی از خدمات ایرانسل مانند مشاهده ریز مکالمات یا تبدیل سیم‌کارت فعلی خود به سیم‌کارت 4G برای شما فراهم‌شده است؛ بنابراین برای انجام آن‌ها نیازی به مراجعه به مراکز خدمات مشتریان ایرانسل نخواهید داشت.

دانلود ایرانسل من و شروع کار

برای استفاده از برنامه ایرانسل ابتدا آن را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. برای دانلود برنامه ایرانسل من می‌توانید از لینک‌های موجود در پایین مطلب استفاده و اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید.

همچنین در صورتی که سیستم‌عامل گوشی شما غیر از اندروید و ios است، می‌توانید به وب‌سایت ایرانسل مراجعه کرده و از طریق نسخه وب ایرانسل من بدون نصب هیچ برنامه‌ای از خدمات این سامانه در مرورگر گوشی خود بهره‌مند شوید.

بعد از نصب اپلیکیشن، برای استفاده از خدمات اپلیکیشن ایرانسل من لازم است شماره ایرانسلی خود را در برنامه وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود. با دریافت کد تایید و واردکردن آن در صورت تمایل می‌توانید یک نام مستعار برای خود انتخاب کرده و با این نام وارد برنامه شوید.

اپلیکیشن ایرانسل من از چند بخش‌های حساب، شارژ مجدد، خرید بسته، تاریخچه و پیشنهادها تشکیل‌شده است. در ادامه به‌طور جداگانه هریک از این بخش‌ها را معرفی خواهیم کرد.

بخش‌های اصلی برنامه

حساب

در این بخش از اپلیکیشن ایرانسل من وضعیت سیم‌کارت‌های شما قابل‌مشاهده است. در این بخش می‌توانید باقی‌مانده شارژ، بسته اینترنت، بسته‌های مکالمه و پیامک خود را رصد کرده و از قسمت خدمات آن، سرویس‌های ارزش‌افزوده فعال خود را مشاهده کنید. در قسمت خدمات علاوه بر مشاهده سرویس‌های فعال می‌توانید، خدمات ارزش‌افزوده جدید خریداری کرده یا اشتراک‌های قبلی خود را غیرفعال کنید.

دو قسمت دیگر این بخش با نام‌های گوشیتو تکون بده و جایزه ببر و خدمات ایرانسل من سرویس‌های هیجان‌انگیزی به شما ارائه کرده‌اند. با ورود به قسمت گوشیتو تکون بده و جایزه ببر روزانه یک‌بار فرصت دارید گوشی خود را تکان داده و برنده یکی از جایزه‌های این بخش باشید. خدمات ایرانسل من نیز منتخبی از سرویس‌های اپلیکیشن را در اختیار شما قرار داده است. ازجمله این خدمات می‌توان به دسترسی به ریز مکالمات سیم‌کارت یا تبدیل رایگان سیم‌کارت فعلی به سیم‌کارت 4G اشاره کرد.

شارژ مجدد

در بخش شارژ مجدد امکان شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری شما به دو روش مستقیم یا از طریق واردکردن کد شارژ وجود دارد. در هر دو روش امکان شارژ سیم‌کارت به‌صورت عادی و فوق‌العاده وجود دارد. از ویژگی‌های جالب‌توجه این بخش امکان تعیین مبلغ دلخواه برای شارژ مستقیم سیم‌کارت است.

برای شارژ از طریق واردکردن کد هم قابلیت جدیدی در برنامه ایرانسل من اضافه‌شده است. با استفاده از قسمت شارژ مخدوش مستقیم این بخش، می‌توانید کارت‌های شارژی که سریال شارژ آن‌ها مخدوش شده را مورداستفاده قرار دهید تا شارژ موردنظر هدر نشود.

خرید بسته

در این بخش از اپلیکیشن، امکان مشاهده و خرید انواع بسته‌های اینترنت ایرانسل مانند بسته‌های ویژه، دلخواه، رومینگ و چندکاربره وجود دارد. همچنین از طریق فیلترهای موجود می‌توانید بسته موردنظر خود را پیدا کنید. در این بخش علاوه‌براینکه می‌توانید بسته اینترنتی را برای خود تهیه کنید، امکان خرید بسته اینترنتی به‌عنوان هدیه برای دوستانتان هم وجود دارد.

تاریخچه

همان‌طور که از عنوان این بخش مشخص است، در این قسمت به تاریخچه بعضی از فعالیت‌های خود در اپلیکیشن دسترسی خواهید داشت. به‌عنوان‌مثال با ورود به قسمت جزئیات کارکرد 2 روز آخر، می‌توانید ریز جزئیات مصرف اینترنت، مکالمات، پیامک‌ها، خدمات ارزش‌افزوده و سایر فعالیت‌های خود را مشاهده کنید.

پیشنهادها

در این بخش پیشنهادهای ویژه برای شما و پیشنهادهای روز ایرانسل قابل‌مشاهده است. این پیشنهادها شامل بسته‌های مکالمه و اینترنت هستند که می‌توانید آن‌ها را باقیمتی کمتر از قیمت محصولات مشابه خریداری کرده و روی سیم‌کارت خود فعال کنید.

علاوه بر این‌ها بخشی با عنوان پیشنهادهای داغ نیز در پیشنهادها وجود دارد که در آن با انجام بعضی کارها می‌توانید، هدایای رایگان از ایرانسل دریافت کرده یا در قرعه‌کشی‌های ایرانسل شرکت کنید.

جمع‌بندی و سخن پایانی

با نصب اپلیکیشن ایرانسل من، ایرانسل به‌پاس این همراهی یک گیگابایت اینترنت برای استفاده یک روز به شما هدیه خواهد داد؛ بنابراین اگر هنوز اپلیکیشن ایرانسل من را روی گوشی خود نصب نکرده‌اید فرصت را از دست نداده و همین حالا آن را روی گوشی خود نصب کنید.

برای نصب و دانلود برنامه ایرانسل من بصورت رایگان با توجه به نوعی گوشی یکی از تصاویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 

 

 همچنین می‌توانید با توجه به نوع گوشی خود یکی از کیو‌آر‌کدهای زیر را اسکن کنید

اندرویید

آی‌او‌اس

 

https://mag.charkhoneh.com/4469
امتیاز دهید

2 پاسخ

  1. چرا چارخونه ۲۰۰۰تومن شارژی که گفتید بانصبش میدهید نمیده

    1. کاربر گرامی با سپاس بابت ارسال بازخورد، بررسی و پاسخگویی به مشکل شما نیازمند اطلاعات بیشتری است.
      لطفا در ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه – 8 الی 16:30) از طریق شماره تماس زیر با همکاران ما در بخش «امور مشتریان» در ارتباط باشید.
      49108000 – 021 (داخلی 1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *