Sandbox اپلیکیشنی برای طراحی در سبک پیکسل آرت

مجله چارخونه » برنامه‌ » سرگرمی » Sandbox اپلیکیشنی برای طراحی در سبک پیکسل آرت
Sandbox اپلیکیشنی برای طراحی در سبک پیکسل آرت
دانلود برنامه sandbox
فهرست محتوا

برنامه Sandbox اپلیکیشنی محبوب برای سرگرمی است که طبق آخرین نظرسنجی گوگل در گروه پردانلودترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های 2018 قرارگرفته است. تیم سازندگان این برنامه، sandbox را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios و در سبک پیکسل آرت طراحی کرده‌اند. اگر شما هم از طرفداران طراحی و رنگ‌آمیزی در سبک پیکسل آرت هستید بی‌شک استفاده از sandbox برایتان لذت‌بخش خواهد بود. هرچند مخاطبان اصلی این اپلیکیشن کودکان هستند؛ اما بزرگ‌سالان نیز با sandbox یک تجربه سرگرم‌کننده خواهند داشت. در ادامه با مجله چارخونه برای بررسی و دانلود برنامه sandbox همراه باشید.

کار برنامه Sandbox چیست؟

برنامه Sandbox اپلیکیشنی برای طراحی و رنگ‌آمیزی محسوب می‌شود که این روزها جای خود را میان طرفداران پیکسل آرت پیداکرده است. هرچند این سبک هنوز بین کاربران ایرانی آن‌طور که باید شناخته‌نشده؛ اما روزبه‌روز هواداران پیکسل آرت و کاربران این نوع برنامه‌ها در حال افزایش هستند. پیکسل آرت به‌معنی هنر ساخت یک تصویر با استفاده ازپیکسل‌ها و ساخت کلی یک تصویر فقط و فقط با روی‌هم قرار گرفتن پیکسل‌ها است.

تیم سازندگان sandbox این برنامه را در ساده‌ترین حالت ممکن ساخته‌اند. به همین دلیل می‌توان گفت رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است. این اپلیکیشن در سه قسمت طراحی، رنگ‌آمیزی و تاریخچه تعریف می‌شود. همچنین برای اجرای اپلیکیشن نیازی به پرداخت هزینه اولیه یا طی مراحل طولانی ثبت‌نام نخواهید داشت.

طراحی

این بخش از sandbox از یک صفحه شطرنجی تشکیل‌شده که قابلیت تغییر سایز دارد. شما در قسمت طراحی 31 رنگ گوناگون در انواع طیف رنگی خواهید داشت که هریک با شماره‌ای مشخص‌شده‌اند. برای طراحی کافی است رنگ موردنظر را انتخاب کرده و روی بخش دلخواه از صفحه شطرنجی ضربه بزنید. به‌این‌ترتیب یک طراحی در سبک پیکسل آرت خواهید داشت. اگر در طراحی دچار اشتباه شدید با لمس آیکون رنگ سفید می‌توانید رنگ‌های اشتباه را از صفحه طراحی پاک کنید.

رنگ‌آمیزی

به‌جرئت می‌توان بخش رنگ‌آمیزی را اصلی‌ترین هدف ساخت sandbox دانست. این بخش از تعداد بسیار زیادی تصویر گوناگون با موضوعات متنوع تشکیل‌شده است. علاوه‌براین ابتدای صفحه رنگ‌آمیزی، چند نمونه از تصاویر محبوب که موردتوجه کاربران قرارگرفته‌اند به شما پیشنهاد می‌شود. پیش از انتخاب تصویر موردنظر با لمس آیکون دایره که روی هر عکس قرار دارد امکان مشاهده تصاویر بیشتر با موضوع مشابه را خواهید داشت. وجود یک قلب کوچک روی عکس نشان‌دهنده محبوبیت آن تصویر میان کاربران sandbox است.

در این بخش دسترسی شما به رنگ‌ها محدود بوده و متناسب با هر تصویر می‌توانید از تعداد معینی رنگ‌ استفاده کنید. پس از انتخاب عکس با زوم روی آن پیکسل‌های عکس به نمایش درخواهند آمد. پس از انتخاب رنگ دلخواه و رنگ‌آمیزی همه پیکسل‌ها تصویر موردنظرتان تکمیل می‌شود. البته طراحان این اپلیکیشن با شماره‌گذاری پیکسل‌ها شما را در رنگ‌آمیزی تصویر راهنمایی می‌کنند؛ اما درصورتی‌که نخواستید مطابق با دستور برنامه پیش بروید، محدودیتی ندارید.

با استفاده از آیکون search می‌توانید تصاویر با موضوع دلخواه خود را پیدا کنید. موضوعاتی مانند cartoon، drago، pattern، girls و… از این دست موضوعات هستند. علاوه‌براین با لمس آیکون موزیک و پخش موسیقی‌های جذاب لذت بیشتری از رنگ‌آمیزی خواهید برد. البته برای دسترسی به موسیقی‌های بیشتر و جذاب‌تر باید حق اشتراک sandbox را دریافت کنید.

تاریخچه

تاریخچه بخشی برای ذخیره طراحی‌های شما است. در این بخش می‌توانید به رنگ‌آمیزی‌هایی که هنوز نیازمند به‌صرف وقت بیشتری هستند دسترسی داشته باشید و رنگ‎آمیزی‌های کامل شده را مشاهده کنید. یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های sandbox رنگ‌آمیزی عکس‌های خودتان است. با انتخاب عکس از دوربین یا گالری گوشی می‌توانید هر پیکسل از تصویر را به رنگ دلخواه درآورید و یک تصویر متفاوت به سبک پیکسل آرت بسازید.

جمع‌بندی

به‌طورکلی sandbox با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی جذاب، استفاده از تصاویر متنوع و جالب‌توجه، طراحی به سبک پیکسل آرت، ذخیره تصاویر رنگ‌آمیزی شده، سادگی طراحی بدنه اصلی برنامه، چند کاربره بودن، سهولت کاربری، حجم کم و… تجربه متفاوتی را در استفاده از اپلیکیشن‌های طراحی و گرافیکی برایتان رقم خواهد زد. برای دانلود و نصب sandbox می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4527
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *