Murder in alps؛ یک بازی هیجان‌انگیز برای به دام انداختن قاتل

مجله چارخونه » بازی » ماجراجویی » Murder in alps؛ یک بازی هیجان‌انگیز برای به دام انداختن قاتل
Murder in alps؛ یک بازی هیجان‌انگیز برای به دام انداختن قاتل
دانلود بازی Murder in alps
فهرست محتوا

بازی Murder in alps یک بازی جنایی و معمایی است که جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی به شمار می‌آید. بی‌تردید اگر شما هم از طرفداران بازی‌های هیجانی و حل معماهای گوناگون هستید از Murder in alps لذت خواهید برد. این بازی به دلیل داشتن حجم کم نسبت به گیم‌های هم‌ردیف خود و دسترسی رایگان موردتوجه کاربران قرارگرفته است. در ادامه با مجله چارخونه برای بررسی و دانلود بازی Murder in alps همراه باشید.

داستان بازی Murder in alps

داستان بازی دریکی از هتل‌های کوهستان آلپ به نام رگر در سال‌ 1930 رخ می‌دهد. همه‌چیز در هتل مانند یک روز معمولی در جریان است تا اینکه یکی از مهمانان هتل ناپدید می‌شود. در پی این اتفاق ماجراهای هیجان‌انگیز دیگری رخ خواهد داد. شما در نقش یک خبرنگار آلمانی به نام آنا مایرز تصمیم می‌گیرید با استفاده از مهارت‌های پلیسی و شم کارآگاهانه‌تان به حل این معماها بپردازید. باگذشت هرروز اتفاقات پیچیده‌تری رخ می‌دهد و آنا باید تشخیص دهد کدام‌یک از مهمانان هتل گناهکار است. معماهایی سخت‌، کاراکترهای مشکوک، اتفاقات ترسناک و… همه‌چیزهایی هستند که آنا برای یافتن قاتل باید با آن‌ها روبه‌رو شود البته اگر قاتل هنوز به فکر کشتن او نیفتاده باشد.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930623951″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیویی کوتاه از بازی Murder in alps

منوی اصلی 

پس از ورود به بازی در صفحه اصلی Murder in alps توضیحاتی درباره داستان گیم به شما داده خواهد شد تا بیشتر با روند بازی آشنا شوید. در منوی اصلی گزینه‌های play، achievements، options، help و energy برای شما به نمایش درمی‌آید. Play مسیری برای اجرای بازی و ورود به هر فصل از Murder in alps است. Achievements فهرستی از دستاوردهایتان در بازی به شما ارائه می‌کند.

در این بخش با توجه به کسب چیزهایی که طراحان بازی از شما خواسته‌اند موفق به دریافت انرژی خواهید شد. دستاوردهایی مانند ورود به گیم در چند روز متوالی، یافتن اجساد، حل پرونده هر فصل در بازه زمانی معین، یافتن چند سرنخ مشخص و… برای شما انرژی به ارمغان می‌آورد.

گزینه Option راهکاری برای کنترل بیشتر Murder in alps بوده که توسط تیم سازنده بازی طراحی شده است. در این قسمت علاوه بر تنظیم میزان صدا و فعال‌سازی افکت‌های صوتی قادر به تغییر زبان بازی هستید. همچنین برای تهیه نسخه پشتیبان از بازی و ذخیره داده‌های آن می‌توانید وارد یکی از حساب‌های کاربری خود در facebook یا google play شوید.

قسمت Help برای راهنمایی شما در استفاده از Murder in alps ایجاد شده است. به‌طوری‌که توضیحات کاربردی این بخش جای هیچ پرسشی برایتان باقی نخواهد گذاشت. Help علاوه بر بیان جزییات درباره بخش‌های متفاوت گیم، شما را در نحوه درست بازی راهنمایی می‌کند. از قسمت‌های جذاب Murder in alps می‌توان به energy اشاره کرد. شما برای اجرای بازی به انرژی نیاز دارید. برای افزایش انرژی باید از آیکون energy استفاده کنید. هر هشت دقیقه‌ای که در بازی می‌گذرانید یک واحد انرژی به شما داده خواهد شد. البته فراموش نکنید شما فقط تا سقف 200 انرژی می‌توانید از این روش energy به‌ دست آورید.

منوی بازی Murder in alps

در منوی بازی سه فصل هیجان‌انگیز از Murder in alps طراحی شده و هر فصل داستان جداگانه‌ای دارد. هر فصل از زیرمجموعه‌های کوچکی تشکیل شده که با حل آن‌ها، پرونده موردنظر فصل به پایان خواهد رسید. داستان‌های deadly snow storm، the heir و the dada killer از معماهایی هستند که گروه سازندگان Murder in alps طراحی کرده‌اند. در آپدیت‌های بعدی این بازی ماجراهای هیجان‌انگیز دیگری هم به گیم اضافه خواهد شد.

همچنین با لمس فلش کوچکی که روی هر بخش قرار گرفته است خلاصه‌ای از داستان آن بخش و هدف آنا مایر به نمایش درخواهد آمد. روی هریک از این زیرمجموعه‌ها علامت‌های گوناگونی برای اجرا قرار دارد. برای مثال علامت ادامه برای از سر گرفتن بازی در همان مرحله، شروع از نو برای اجرای گیم از ابتدا و چرخ‌دنده برای اعلام امکان دسترسی به‌زودی در نظر گرفته شده‌اند. مراحلی که علامت چرخ‌دنده دارند در به‌روزرسانی‌های بعدی در دسترس خواهند بود.

یک Mini games

از دیگر قسمت‌های جذاب Murder in alps می‌توان به mini games اشاره کرد. در فضای بازی علاوه بر معمای اصلی، نکات و مسائل شگفت‌انگیز و اسرارآمیزی وجود دارد که آنا مایرز جوان برای رسیدن به پاسخ معمای اصلی باید آن‌ها را حل کند. طراحان بازی در بخش game itself شما را در حل این معماها یاری می‌کنند. اگر تمایلی به حل mini games نداشته باشید با استفاده از کلید skip به‌راحتی آن‌ها را نادیده خواهید گرفت.

جمع‌بندی

به‌طورکلی Murder in alps با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی فوق‌العاده، روایت داستانی مهیج، موسیقی جذاب، افزایش سرعت عمل و دقت، سیر متعادل معماها ازنظر میزان سختی، سهولت کاربری، دسترسی رایگان و… تجربه لذت‌بخش و متفاوتی در دنیای بازی‌های معمایی برایتان رقم خواهد زد. برای دانلود بازی Murder in alps از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4552
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *