نقد و بررسی بازی Alto’s Odyssey؛ یک گیم هیجان‌انگیز در سبک runner

مجله چارخونه » بازی » ماجراجویی » نقد و بررسی بازی Alto’s Odyssey؛ یک گیم هیجان‌انگیز در سبک runner
نقد و بررسی بازی Alto’s Odyssey؛ یک گیم هیجان‌انگیز در سبک runner
دانلود بازی Alto’s Odyssey
فهرست محتوا

در فهرست منتشرشده از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ گوگل نام Alto’s Odyssey به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پردانلودترین بازی‌ها می‌درخشد. اگر شما هم از طرفداران بازی‌های سبک run هستید بی‌شک از بازی با Alto’s Odyssey لذت خواهید برد. در ادامه با مجله چارخونه برای بررسی و دانلود بازی Alto’s Odyssey همراه باشید.

داستان بازی Alto’s Odyssey

بازی Alto’s Odyssey یک بازی هیجان‌انگیز در سبک ماجراجویی محسوب می‌شود که استودیوی noodlecake آن را تولید کرده‌ است. این تیم بازی‌سازی پیش‌تر با ارائه گیم‌های alto، mmm fingers، really bad chess و… به‌خوبی خود را به بازار بازی‌های موبایلی معرفی کرده است.

Alto’s Odyssey دنباله‌ای برای بازی محبوب Alto’s adventure است. بااین‌حال اگر قسمت اول از سری بازی‌های alto را تجربه نکرده‌اید، مشکلی در گیم‌پلی آن نخواهید داشت. دانلود بازیAlto’s Odyssey شما را به سفری هیجان‌انگیز و بی‌نهایت خواهد برد.

بیابانی وسیع و رمزآلود توانایی‌های شما را به چالش خواهد کشید. کاراکتر اصلی Alto’s Odyssey به‌صورت خودکار حرکت کرده و به جلو پیش می‌رود. بازیکن باید با ضربه‌ به‌موقع روی صفحه نمایشگر گوشی، کاراکتر بازی را از موانع عبور دهد. صخره‌های بلند، گردبادهای نابودکننده و گودال‌های عمیق فقط شماری از این موانع هستند. علاوه بر حرکت روی شن‌های بیابان، می‌توانید دویدن روی طناب و پرش از قله‌های مرتفع را تجربه کنید.

با دریافت سکه‌های طلا حین بازی امکان ارتقای کاراکتر و خرید گزینه‌هایی برای اجرای بهتر گیم فراهم‌شده است. همچنین با اجرای حرکت پشتک‌وارو سرعت شما در بازی بیشتر می‌شود. هرچه بیشتر از این ترفند استفاده کنید سرعتتان افزایش خواهد یافت. پیش از هر مرحله اهدافی برایتان مشخص‌شده که با تحقق هریک امتیازات بیشتری کسب و ستاره دریافت خواهید کرد.

اگر پیش از شروع بازی، صفحه را به راست بکشید، بازی وارد حالت zen mode می‌شود. این حالت از گیم هیچ امتیاز و بردوباختی نخواهد داشت. درواقع شما هیچ ماموریتی برای انجام ندارید؛ بنابراین می‌توانید برای کاهش استرس و اضطراب در این حالت روی شن‌ها اسکی کرده و با گوش سپردن به موسیقی آرامش‌بخش ذهن خود را از دغدغه‌ها خالی کنید.

بخش Players

آنچه باعث محبوبیت این بازی میان مخاطبان شده توجه به اقلیم و آب‌وهوای محیط بازی است. شما در این بیابان شاهد گذر زمان و روند صبح و شب خواهید بود. طراحان Alto’s Odyssey به‌خوبی و باظرافت اکوسیستم بیابان را طراحی کرده‌اند. علاوه‌براین بارش باران، طلوع و غروب خورشید جلوه متفاوتی به این گیم بخشیده است.

این بخش به شما امکان انتخاب کاراکتر موردنظرتان را خواهد داد. شش بازیکن نظیر sumara، felipe، izel و… باقابلیت‌ها و استعدادهای گوناگون طراحی‌شده‌اند. با لمس آیکون مربع سیاه روی نام هر بازیکن شرح‌حالی از هر بازیکنان به شما داده می‌شود. البته برای استفاده از آن‌ها باید تا مرحله معینی از Alto’s Odyssey پیش بروید. این بازیکنان در سرعت، انعطاف‌پذیری، توانایی پرش و… باهم متفاوت هستند.

بخش Workshop

فروشگاه قسمتی از Alto’s Odyssey است که ابزارهایی برای اجرای آسان‌تر بازی به فروش می‌رساند. می‌توانید با استفاده از سکه‌هایی که در طول بازی کسب کرده‌اید این وسایل را خریداری کنید. وسایلی مانند lotus timer، magnet timer، wingsuit و… در این بخش وجود دارند. همچنین با مشاهده فیلم‌های تبلیغاتی موفق به دریافت سکه‌های بیشتر خواهید شد.

بخش Menu

منوی برنامه از بخش‌های متنوع goals، settings، language، google play، stars و credits تشکیل‌شده است. goals قسمتی برای نمایش اهداف بازی در هر مرحله و توانایی شما در محقق ساختن آن‌ها است. settings برای کنترل موسیقی، افکت‌های صدا و کلیدهای بازی طراحی‌شده است. برای تغییر زبان Alto’s Odyssey باید از قسمت language استفاده کرده و زبان موردنظر خود را از میان زبان‌های فرانسوی، انگلیسی، عربی، ترکی، اسپانیایی و… انتخاب کنید. برای مقایسه نتایج بازی خود با سایر بازیکنان می‌توانید از قسمت google play استفاده کرده و وارد اکانت خود در گوگل شوید. این قابلیت به شما امکان رقابت در ابعاد گسترده‌تری را خواهد داد. Stars به شما فهرستی از آخرین رکوردهایتان می‌دهد. به‌این‌ترتیب می‌توانید مهارت‌هایتان را به چالش بکشید. چنانچه بخواهید از مشخصات سازندگان و اعتبار بازی Alto’s Odyssey مطلع شوید باید از قسمت credit استفاده کنید.

جمع‌بندی

بازی Alto’s Odyssey با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی چشم‌نواز، موسیقی جذاب، حالت zen، نمایش روند گذر زمان، طراحی فوق‌العاده اکوسیستم، دسترسی رایگان، حجم کم، سهولت کاربری و… تجربه متفاوتی در بازی‌های سبک endless runner برایتان رقم خواهد زد. برای نصب و دانلود بازی Alto’s Odyssey می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4641
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *