نقد و بررسی بازی باکس؛ یک جعبه بازی جادویی و سرگرم‌کننده

مجله چارخونه » بازی » تفننی » نقد و بررسی بازی باکس؛ یک جعبه بازی جادویی و سرگرم‌کننده
نقد و بررسی بازی باکس؛ یک جعبه بازی جادویی و سرگرم‌کننده
دانلود بازی باکس
فهرست محتوا

اغلب کودکان در رویاهایشان، خود را صاحب یک جعبه جادویی می‌بینند. جعبه‌ای پر از بازی‌های مختلف که ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم نگه می‌دارد. حالا برنامه بازی باکس آمده تا آن آرزو را برای بسیاری به واقعیت تبدیل کند. برنامه بازی باکس اپلیکیشنی کم حجم و در دسته بندی بازی و سرگرمی است که با پرداخت درون برنامه‌ای امکان انجام بسیاری از بازی‌ها را برای شما فراهم می‌سازد. پیش از دانلود بازی باکس از انتهای این متن اول نقد و بررسی آن را در مجله چارخونه بخوانید.

بازی باکس چیست؟

برنامه بازی باکس که کاری از گروه نارین ایده پاسارگاد است را می‌توانید از اپلیکیشن چارخونه دانلود و نصب کنید. چنانچه گوشی هوشمند شما نسخه اندروید قدیمی دارد نیازی به نگرانی نیست. چرا که بازی باکس روی اغلب نسخه‌های اندروید و پردازنده‌های گرافیکی قابل اجرا است. استفاده از این برنامه برای کاربران ایرانسل و چارخونه تا 72 ساعت برای شما رایگان خواهد بود. بعد از سه روز با پرداخت روزانه 300 تومان مشترک این برنامه خواهید شد.

برنامه بازی باکس مجموعه‌ای کامل از بازی‌های متنوع و رقابتی به زبان فارسی است. شما با توجه به علاقه و سلیقه خود می‌توانید به انواع بازی‌های موبایلی دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن جذاب شامل چندین بازی سرگرم‌کننده است که با توجه به حجم مناسب گیم‌ها، استفاده از جاذبه‌های گرافیکی و خلاقانه، موسیقی هیجان‌انگیز و هماهنگ با فرهنگ ایرانی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. چرا که کاربر از یک برنامه به‌جای چندین اپلیکیشن استفاده خواهد کرد. از نقاط قوت برنامه بازی باکس این است که هر روز گیم‌های بیشتری به این مجموعه اضافه می‌شود. این اپلیکیشن در بخش‌های جدیدترین‌ها، مرحله‌ای‌ها، به‌زودی‌ها و رکورد زنی‌ها بازی‌های متفاوتی را ارائه کرده است. با لمس روی هر بازی، جزئیات آن برای شما به نمایش درمی‌آید. نحوه اجرای بازی، ویژگی‌ها و عکس‌های بازی از جمله این جزئیات هستند. با کلیک روی گزینه نظرها، از دیدگاه‌های کاربران بازی مطلع خواهید شد.

منوی برنامه بازی باکس

منوی برنامه بازی باکس شامل بخش‌های پروفایل من، صفحه اصلی، به‌روزرسانی‌ها، بازی‌های من، پیام‌های من و پشتیبانی است. پروفایل من امکان تغییرات حساب کاربری و شماره موبایل را فراهم کرده است. در صفحه اصلی می‌توانید به دسته‌بندی‌های گیم‌ها دسترسی داشته باشید. اگر می‌خواهید از آخرین تغییرات بازی‌ها با خبر شوید، از قسمت به‌روزرسانی‌ها استفاده کنید. برای دسترسی به بازی‌هایی که تاکنون از بازی باکس دانلود کرده‌اید، از گزینه بازی‌های من استفاده کنید. بخش پیام‌های من پل ارتباطی بازی باکس و شما خواهد بود. شما با ارسال پیام از طریق بخش پشتیبانی می‌توانید با تیم سازندگان بازی باکس در ارتباط باشید.

به‌زودی‌ها

در این قسمت انواع بازی‌های ورزشی، هیجانی، مبارزه‌ای و… فراهم شده است که به‌زودی در اپلیکیشن بارگذاری خواهند شد. از گیم‌هایی که به‌زودی در بازی باکس ارائه می‌شوند می‌توان به صخره نورد، فری گاو چرون، کلانتر فسقلی، زامبی لند و… اشاره کرد؛ بنابراین شما با گیم‌های آینده بازی باکس آشنا خواهید شد و با انتشار هریک می‌توانید از اولین نفراتی باشید که بازی موردنظررا تجربه می‌کنند.

جدیدترین‌ها

جدیدترین بازی‌های کم حجم و جذاب در این قسمت از بازی باکس قرار داده شده است. گیم‌هایی نظیر راه عنکبوتی 2، اسکی بازی، بروس جنگی، هواپیمای آتاری، اسی موشک و… از جمله این بازی‌ها هستند که به زبان فارسی ارائه شده‌اند. برای گوشی‌هایی که همیشه با مشکل کمبود حافظه مواجه هستند، این بازی‌ها انتخاب مناسب‌تری خواهند بود.

مرحله‌ای‌ها

بازی‌های مرحله‌ای همیشه برای گیم بازها محبوب بوده‌اند. در این دسته‌بندی بازی‌هایی کم حجم اما بسیار با کیفیت و به زبان فارسی برای طرفداران گیم‌های مرحله‌ای جمع آوری شده است. بازی‌هایی مانند پارکور، فرار خوک‌ها، پادشاهان کمان دار، حمله هیولایی، رفوزه و… از پربازدیدترین گیم‌های این بخش هستند.

رکورد زنی‌ها

بخش رکورد زنی‌ها برای گیم بازهایی طراحی شده است که اهل به چالش کشیدن سرعت عمل، دقت، تمرکز، هوش، توانایی و… خود هستند. جذابیت بازی‌های این قسمت به حدی است که امکان اعتیاد به بازی‌های آن وجود دارد. پردانلودترین گیم‌های بازی باکس پرش بلند، دکستریس، شوتبال، مارکوپولو، بسکتبال و… نام دارند. در صورتی که شما هم اهل رقابت هستید، این بخش برایتان جذابیت ویژه‌ای خواهد داشت. اگر بازی باکس تبدیل به اپلیکیشن موردعلاقه شما شد، می‌توانید با استفاده از گزینه به‌اشتراک گذاری آن را در سایر اپلیکیشن‌ها با دوستانتان شریک شوید.

جمع‌بندی

درمجموع بازی باکس با توجه به قابلیت‌هایی مانند تنوع بازی‌های فارسی‌زبان، رابط کاربری خوب، گیم‌های بومی‌سازی شده، عکس‌های باکیفیت و متناسب، اجرای روان و بدون باگ، فضای گرافیکی جذاب و… یک اپلیکیشن جامع به شمار می‌رود که برای ساعت‌ها سرگرمتان خواهد کرد. با توجه به این نکته که این بازی محصول برنامه‌نویسان ایرانی است، حمایت‌های شما موجب تقویت و ارتقای این اپلیکیشن خواهد شد. امیدواریم شما هم با دانلود بازی باکس از آن لذت ببرید.

https://mag.charkhoneh.com/4706
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *