نقد و بررسی Roll The Ball؛ توپ را به مقصد برسان!

مجله چارخونه » بازی » فکری و پازل » نقد و بررسی Roll The Ball؛ توپ را به مقصد برسان!
نقد و بررسی Roll The Ball؛ توپ را به مقصد برسان!
دانلود بازی Roll The Ball
فهرست محتوا

بازی Roll The Ball یک بازی پرطرفدار و اعتیادآور است که در دسته‌بندی بازی‌های سبک پازل قرار دارد. Roll The Ball توسط استودیوی بازی‌سازی BitMango برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios طراحی و منتشر شده است. اگر جز طرفداران بازی‌های پازل هستید در این مطلب از مجله چارخونه با معرفی و دانلود بازی Roll The Ball با ما همراه باشید.

داستان بازی از چه قرار است؟

پس از دانلود بازی Roll The Ball و اجرای در ابتدا یک توپ در اختیار شما قرار می‌گیرد که در نقطه‌‌ای ثابت ایستاده است. در صفحه روبه‌روی شما نیز تعدادی بلوک وجود دارد که برخی بلوک‌ها بدون مسیر و برخی دارای یک مسیر برای عبور توپ هستند. هدف اصلی در این بازی ایجاد یک مسیر درست از نقطه شروع به نقطه پایانی است. نقش شما در بازی جابه‌جایی بلوک‌ها برای ایجاد مسیر درست برای حرکت توپ به سمت نقطه پایان خواهد بود.

گیم پلی بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که هر بلوک قابلیت حرکت داشته و فقط می‌تواند به سمت خانه‌های خالی در اطراف خود حرکت کند. ازاین‌رو باید بلوک‌ها را آن‌قدر با یکدیگر جابه‌جا کنید تا مسیر حرکت توپ درست شده و توپ شروع به حرکت کند.

در پایان هر مرحله متناسب با آنچه در هر مرحله برای شما در نظر گرفته شده و عملکردی که از خود نشان می‌دهید بین یک تا سه ستاره‌ دریافت خواهید کرد.

بازی Roll The Ball چالش‌ها و مراحل مختلفی دارد و در برخی مراحل آن موانعی نیز سر راه شما قرار می‌گیرد که کمی کار شما را دشوار کرده و ذهن شما را به چالش می‌کشد. به‌عنوان‌مثال در بعضی مراحل برای دریافت 3 ستاره لازم است مسیر را فقط با چند حرکت درست کنید.

البته برای هر مرحله یک راهنمایی در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن استفاده و معمای مرحله را حل کنید؛ اما باید در نظر داشته باشید تعداد راهنمایی‌ها کم هستند و در بعضی مراحل فقط یکی از آن‌ها به شما تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین از راهنمایی‌های خود در مراحلی که واقعا نمی‌توانید آن را پیش ببرید استفاده کنید تا مجبور نباشید برای دریافت آن‌ها یک ویدئو تبلیغاتی تماشا کرده یا پولی به برنامه بپردازید.

از کجا شروع کنیم؟

پیش از هر چیز اول به دانلود بازی Roll The Ball نیاز دارید. برای دسترسی آسان شما به بازی در پایان مطلب یک لینک و کیوآرکد‌ قرار داده‌ایم که از طریق آن‌ها می‌توانید به بازی دسترسی داشته و آن را دانلود کنید.

برای دانلود بازی د نظر داشته باشید نسخه سیستم‌عامل گوشی خود را نیز بررسی کرده و مطمئن شوید نسخه اندروید گوشی شما 4.1 یا بالاتر است؛ چراکه بازی در سیستم‌عامل اندروید روی نسخه 4.1 و بالاتر و در سیستم‌عامل ios روی نسخه 7 و بالاتر قابل‌نصب و اجرا است.

به چند حالت می‌توان Roll The Ball را بازی کرد؟

بازی Roll The Ball را می‌توانید در 5 حالت Story Mode، Classic Mode، Moving Mode، Rotation Mode و Multi Player بازی کنید.

حالت اول: Story Mode

در این حالت فقط باید مسیر را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که توپ از روی ستاره‌ها عبور کرده و به نقطه پایان برسد. تعداد ستاره‌هایی که در پایان هر مرحله دریافت می‌کنید، به تعداد ستاره‌هایی که توپ از روی آن‌ها عبور کرده بستگی دارد.

حالت دوم: Classic Mode

در این حالت ستاره‌ای در محیط بازی وجود ندارد و فقط ستاره‌ها بر اساس تعداد حرکتی که انجام می‌دهید تا مسیر را درست کنید به شما تعلق می‌گیرد. به‌عنوان‌مثال در یک مرحله از شما خواسته شده مسیر را در 4 حرکت درست کنید، در این حالت اگر 4 حرکت به 5 رسید، تعداد ستاره‌هایی که دریافت می‌کنید کمتر خواهد شد.

حالت سوم: Moving Mode

این حالت شباهت زیادی به حالت پیش دارد؛ با این تفاوت که ضمن محدودیت در تعداد حرکت‌ها برای ساخت مسیر، توپ نیز پس از چند ثانیه شروع به حرکت کرده و اگر سریع تصمیم نگیرید بازنده خواهید شد.

حالت چهارم: Rotation Mode

حالت چهارم نوع دیگری از حالت دوم است؛ به‌طوری‌که در این حالت برخی بلوک‌ها امکان چرخش داشته و کنار آن، محدودیت در تعداد حرکت‌‌‌‌ها برای ساخت مسیر نیز در جای خود باقی است.

گفتنی است در ابتدای بازی دو حالت Moving Mode و Rotation Mode قفل بوده و برای باز شدن آن‌ها باید اپیزود اول Story Mode را با موفقیت به پایان برسانید.

حالت پنجم: Multi Player

در این حالت همان‌طور که از نام آن پیدا است با سایر بازیکنان در سراسر جهان به رقابت پرداخته و ذهن و سرعت عمل خود را به چالش می‌کشید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://www.charkhoneh.com/content/930479200″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیویی کوتاه از بازی Roll The Ball

جمع‌بندی

درمجموع بازی Roll The Ball با گیم پلی جذاب و اعتیادآور خود یک بازی فوق‌العاده در سبک پازل است که با توجه به تعداد بالای مراحلی که دارد شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند؛ بنابراین اگر دنبال یک بازی هیجان‌انگیز با مراحل و حالت‌های مختلف در سبک پازل هستید بدون شک بازی Roll The Ball یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

https://mag.charkhoneh.com/5094
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *