بازی Empires & Puzzles d یک سبک متفاوت در بازی‌های پازلی

مجله چارخونه » بازی » نقش آفرینی » بازی Empires & Puzzles d یک سبک متفاوت در بازی‌های پازلی
بازی Empires & Puzzles d یک سبک متفاوت در بازی‌های پازلی
فهرست محتوا

بازی Empires & Puzzles یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندروید و ios سبک جورچین و نقش‌آفرینی است که توانسته با دانلود بیش از 10 میلیون بار و کسب امتیاز 4.7 از 5 به یکی از بهترین بازی‌های گوگل پلی استور تبدیل شود. چنان چه قصد دانلود بازی Empires & Puzzles و آشنایی بیشتر با آن را دارید، در ادامه با مجله چارخونه و بررسی آن همراه باشید.

داستان بازی از کجا شروع می‌شود؟

داستان بازی در اصل نبرد بین جبهه خیر و شر است. سرزمینی که مردمان آن همگی در خوشی و سرزندگی به سر می‌برند، ناگهان به جولانگاه دیوها، شیاطین و هیولاها تبدیل می‌شود و نیروهای خیر و شر، شب و روز با یکدیگر در حال جنگ هستند. در این میان با ظهور ارباب تاریکی اوضاع به نفع نیروهای شر تغییر می‌کند و نیروهای خیر به‌ناچار در آخرین پایگاه خود در کوهستان پناه می‌گیرند. حال شما در این پایگاه، فرماندهی نیروهای خیر را بر عهده دارید تا علیه نیروهای شر بجنگید و آن‌ها را شکست دهید. پس خودتان را برای یک چالش بزرگ و هیجان‌انگیز آماده کنید.

برای اجرای بازی به چه سخت‌افزاری نیاز است؟

می‌توان گفت برای اجرای بازی به سخت‌افزار چندان قدرتمندی نیاز نخواهید داشت و یک گوشی ساده اندروید یا ios هم کارتان را راه می‌اندازد. البته درصورتی‌که گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، لازم است نسخه اندروید آن 4.4 به بالا باشد. همچنین برای آیفون باید ios با نسخه 8.0 به بالا داشته باشید. برای دانلود نسخه اندرویدی بازی Empires & Puzzles می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

گیم پلی بازی به چه شکل است؟

بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که ضربه به دشمن و پیروزی در مراحل تابع حل پازل است. به‌طوری‌که دشمنان شما در بالای پازل قرار گرفته‌اند و با حل هر قسمت از پازل به آن‌ها یورش خواهید برد. بنابراین باید مهارت خود را در حل جورچین بالا ببرید.

در این بازی تعدادی هیرو یا قهرمان در اختیار شما قرار دارند که باگذشت زمان‌بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. همچنین امکان ارتقا و اعمال ویژگی و قابلیت‌های بیشتر به آن‌ها نیز وجود دارد. برای هر بازی می‌توانید حداکثر 5 هیرو از بین قهرمانان خود انتخاب کرده و وارد بازی شوید. در نظر داشته باشید هر یک از افرادی که با خود به میدان می‌برید یک علامت و رنگ خاص دارند که معرف شخصیت آن‌ها خواهد بود. این علامت‌ها کنار هم خانه‌های جدول را تشکیل می‌دهند. با قرار دادن حداقل 3 علامت یکرنگ کنار هم، به‌طور خودکار یک ضربه به دشمن خواهید زد. علاوه براین با هر حرکت مقداری از نوار انرژی هیروی روی علامت پر می‌شود. با کامل شدن این نوار می‌توانید از قابلیت ویژه هیرو خود استفاده کرده و حریف را زودتر از پای درآورید.

فقط توجه داشته باشید، جای‌گیری دشمنان در بالای پازل مهم است. به‌طوری‌که برای ضربه به آن‌ها باید علامت‌ها را در قسمتی از جدول کنار یکدیگر بچینید که دشمنان شما در آنجا قرار گرفته‌اند. به‌عنوان‌مثال اگر دشمنان شما سمت راست جدول قرار دارند، باید یکی از علامت‌های سمت راست جدول را با هم جور کرده و کنار یکدیگر بچینید.

در بازی Empires & Puzzles با یک سبک بازی متفاوت روبه‌رو هستید

گر چه بازی به سبک پازل طراحی شده و لازمه پیروزی در آن حل پازل است؛ اما چیزی که بازی Empires & Puzzles را از سایر بازی‌‌ها متمایز می‌کند، توجه این بازی به قلعه محل سکونت نیروهای خیر است. این قلعه‌ که یاران خیر به آن پناه برده‌اند، در اختیار شما قرار دارد و می‌توان گفت بازی به آن وابسته است. بنابراین باید حین عبور از مراحل این قلعه را نیز اداره کنید.

این قسمت از بازی را می‌توان مشابه بازی Clash of Clans دانست که در آن قلعه را مدیریت کرده و بخش‌هایی را به آن اضافه کنید. شما می‌توانید قلعه را ارتقا دهید و منابعی را از آن‌ها به دست آورید. برای مثال یک معدن اضافه کنید، کمپ‌های آموزشی داشته باشید و مجموعه‌ای از امکانات دیگر که برای شما جذاب خواهند بود. درنتیجه اگر از حل پازل هم خسته شده باشید، این قسمت به‌اندازه کافی برای شما سرگرم‌کننده است.

جمع‌بندی و سخن پایانی

اگر مخاطب بازی‌های سبک پازل هستید، به جرات می‌توانیم بگوییم بازی Empires & Puzzles سرآمد همه گیم‌هایی است که تاکنون بازی کرده‌اید. چراکه در این بازی ترکیبی از چند سبک بازی مختلف کنار هم قرار گرفته و یک گیم پلی متفاوت را به وجود آورده است. بنابراین درصورتی‌که دنبال تجربه‌ای متفاوت از یک بازی پازل هستید، پیشنهاد ما دانلود بازی Empires & Puzzles است.

https://mag.charkhoneh.com/5283
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *