با اپلیکیشن snappQ اطلاعات عمومی خود را به چالش بکشید و میلیونر شوید!

مجله چارخونه » بازی » کلمات و دانستنی‌ها » با اپلیکیشن snappQ اطلاعات عمومی خود را به چالش بکشید و میلیونر شوید!
با اپلیکیشن snappQ اطلاعات عمومی خود را به چالش بکشید و میلیونر شوید!
دانلود برنامه snappQ
فهرست محتوا

اپلیکیشن snappQ یک برنامه کاربردی در زمینه کلمات و دانستنی‌ها محسوب می‌شود که توسط گروه اسنپ برای سیستم‌عامل اندروید و ios طراحی و تولید شده است. این اپلیکیشن یک برنامه زنده است که هر شب جوایز بسیار جذابی به برندگان خود اهدا می‌کند. شرکت در این مسابقه نیازمند اطلاعات عمومی بالا و حضور ذهن است؛ بنابراین با شرکت در این مسابقه می‌توانید اطلاعات و توانایی ذهن خود را به چالش بکشید. مخاطبان این برنامه دوستداران مسابقات اطلاعات عمومی هستند که همیشه از محک خود لذت می‌برند. در ادامه برای بررسی و دانلود برنامه snappQ با مجله چارخونه همراه باشید.

اپلیکیشن snappQ چگونه کار می‌کند؟‌

این برنامه هر شب یک مسابقه جنجالی اطلاعات عمومی را به‌صورت آنلاین و زنده برگزار می‌کند. تعداد شرکت‌کننده‌های snappQ نامحدود است. چراکه برای شرکت در آن شرایط خاصی وجود ندارد. همچنین رابط کاربری آسان برنامه افراد را به استفاده از اپلیکیشن ترغیب کرده است. البته جوایز میلیونی snappQ دلیل دیگری برای محبوبیت این اپلیکیشن میان کاربران فضای مجازی است. علاوه براین دسترسی رایگان به برنامه و حجم کم آن از دیگر دلایل سهولت کاربری به شمار می‌آید. این مسابقه هر شب ساعت 21 اجرا شده و جایزه پنج میلیون تومانی آن بین کاربرانی باقی‌مانده تا مرحله آخر تقسیم می‌شود.

پس از دانلود برنامه snappQ برای ورود به برنامه ابتدا باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از تایید کد فعال‌سازی، انتخاب نام کاربری و ثبت کد معرف گام بعدی شما خواهد بود. اگر نام کاربری سایر دوستانتان را به‌عنوان کد معرف وارد کنید یک جان اضافه به شما و دوستتان هدیه داده می‌شود. پس از تکمیل این مراحل شما یکی از کاربران اپلیکیشن snappQ خواهید بود. برنامه snappQ در بخش‌های مختلف جدول برندگان، درآمد، تعداد جان، تنظیمات، آموزش نحوه بازی، دعوت دوستان و… تعریف شده است.

آموزش نحوه بازی

مسابقات snappQ هر شب راس ساعت 21 اجرا می‌شود؛ بنابراین نمایش مسابقه فقط در این ساعت اتفاق می‌افتد. فاصله شما برای پیروزی در مسابقه و کسب جایزه فقط 12 مرحله و 12 سوال هیجان‌انگیز است. اگر به این 12 سوال پاسخ درست دادید یکی از برندگان خوش‌شانس snappQ خواهید بود. با اولین پاسخ اشتباه به سوالات از دور مسابقات حذف خواهید شد. در چنین حالتی می‌توانید با استفاده از جان‌های اضافه به بازی بازگردید و روند اجرای مسابقه را ادامه دهید. برای کسب جان اضافه راه‌های متنوعی وجود دارد. ورود کد معرف، دریافت کد معرف، دعوت از دوستان و چهار روز بازی پشت سر هم از راهکارهای کسب جان اضافه است.

درآمد

بخش درآمد در اپلیکیشن snappQ میزان جایزه‌های کسب شده توسط شما در بازی را نمایش می‌دهد. البته برای دریافت جایزه از سوی گروه اسنپ باید شرایط خاصی رعایت شود. زمانی که مجموع جایزه‌های شما به حداقل 20 هزار تومان رسید؛ با ورود کد شبا به برنامه جایزه موردنظر برایتان ارسال خواهد شد. شاید کسب جایزه پس از پاسخگویی به 12 سوال کار آسانی به نظر برسد اما با توجه به سطح سوالات مسابقه به جرات می‌توان گفت که بسیاری از کاربران پس از پاسخ به پنج سوال اول از دور رقابت‌ها حذف می‌شوند.

قابلیت گفتگو

یکی از نقاط قوت اپلیکیشن snappQ امکان چت و گفتگو میان کاربران برنامه است. این امکان فقط در زمان اجرای مسابقه آنلاین توسط یک مجری حرفه‌ای فراهم می‌شود. درواقع این ویژگی شباهت بسیار زیادی به ویژگی live اینستاگرام دارد. در این بخش می‌توانید به کاربران حاضر در مسابقه راهنمایی بدهید یا از راهنمایی آن‌ها استفاده کنید. همچنین این قابلیت فرصت مناسبی برای ارسال نظرات ارزشمند شما به تیم snappQ خواهد بود.

اجرای مسابقات

باوجوداینکه پاسخ به سوالات و کسب جایزه نهایی هدف اصلی و مهم‌ترین بخش آن محسوب می‌شود؛ اما اجرای این مسابقات توسط مجری‌های حرفه‌ای و شوخ‌طبع snappQ از عوامل اصلی جذابیت این اپلیکیشن است. این مجری‌ها گاهی برای بالا رفتن هیجان مسابقه به‌طور غیرمستقیم به جواب صحیح اشاره می‌کنند. به‌طورمعمول سه تا پنج سوال اول مسابقه بسیار ساده هستند و به‌نوعی پاسخ درست کاملا مشخص است. برای مثال در یکی از سوالات ابتدایی snappQ پرسیده شده بود از دودکش چه چیزی بالا می‌رود؟ هرچه به مرحله آخر نزدیک‌تر شوید سوالات به‌مراتب سخت‌تر خواهد شد. سوالات مسابقه در زمینه‌های بسیار متنوع ورزشی، هنری، تاریخی، ادبی و… قرار می‌گیرند.

جمع‌بندی

به‌طورکلی اپلیکیشن snappQ با توجه به قابلیت‌هایی مانند اهدای جایزه‌های میلیونی، مجری‌گری‌های حرفه‌ای و جذاب، امکان گفتگو میان کاربران، عدم محدودیت در تعداد شرکت‌کنندگان مسابقه، استفاده از جان اضافه و بازگشت به مسابقه، رابط کاربری آسان، اجرای بدون باگ و راحت، دسترسی رایگان، حجم کم و… تجربه متفاوت و بسیار لذت‌بخشی را در دنیای مسابقات اطلاعات عمومی در اختیارتان می‌گذارد. برای نصب و دانلود برنامه snappQ می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5359
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *