جعبه‌ابزار؛برنامه‌ای پر از ابزارهای کاربردی

مجله چارخونه » برنامه‌ » ابزارها » جعبه‌ابزار؛برنامه‌ای پر از ابزارهای کاربردی
جعبه‌ابزار؛برنامه‌ای پر از ابزارهای کاربردی
دانلود برنامه جعبه ابزار
فهرست محتوا

اپلیکیشن جعبه‌ابزار یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های تولیدشده برای سیستم‌عامل اندروید به شمار می‌آید. به‌جرات می‌توان گفت اپلیکیشن جعبه‌ابزار یکی از ضروری‌ترین برنامه‌ها در گوشی‌های هوشمند است. این اپلیکیشن مجموعه‌ای از چندین برنامه کاربردی و جذاب محسوب می‌شود که با حجم کم و دسترسی رایگان به کاربران ارائه شده‌ است؛ بنابراین اغلب کاربران گوشی‌های هوشمند می‌توانند با استفاده از برنامه جعبه‌ابزار، صرفه‌جویی در وقت و زمان را تجربه کنند. در ادامه برای بررسی و دانلود برنامه جعبه ابزار با مجله چارخونه همراه باشید.

برنامه جعبه‌ ابزار چه کاری انجام می‌دهد؟

به‌احتمال زیاد شما هم تجربه استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی متعددی را برای کارهای مختلف داشته‌اید. همان‌طور که می‌دانید برای دسترسی به همه آن‌ها فضای زیادی از حافظه گوشی‌تان اشغال خواهد شد. علاوه‌براین رسیدگی به اعلان‌های همه اپلیکیشن‌ها و صرف حجم بالای اینترنت برای به‌روزرسانی برنامه‌ها یکی دیگر از دلایل عدم رضایت اغلب افراد از این اپلیکیشن‌ها به شمار می‌آید. استودیو راهکارهای همراه گسترده شهر آینده با طراحی اپلیکیشن جعبه‌ابزار به‌خوبی این نیاز افراد را برطرف کرده است.

دانلود برنامه جعبه ابزار پیچیدگی نداشته و کاربران را درگیر مراحل طولانی ثبت‌نام نمی‌کند. پس از ورود به اپلیکیشن به‌طور مستقیم گزینه‌ها و ابزارهای برنامه در اختیارتان قرارمی‌گیرد. برنامه‌های موجود در جعبه‌ابزار در قسمت‌های همه ابزارها، موردعلاقه، مهندسی، مالتی مدیا، مبدل‌ها، اندازه‌گیری و دیگر قابل‌دسترسی هستند. همچنین گزینه‌های اشتراک‌گذاری، اخبار، بسته‌های حمایتی و منوی برنامه در task bar در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بخش مهندسی

تیم تولیدکنندگان اپلیکیشن جعبه‌ابزار در بخش مهندسی به ارائه ابزارهای ضروری و پایه در زمینه مهندسی پرداخته‌اند. با استفاده از قسمت مساحت و حجم می‌توانید مساحت و حجم 24 شکل و حجم هندسی را در هر ابعادی محاسبه کنید یا در بخش مبدل واحد، مقدار عددی پارامترهای گوناگون را در واحدهای مختلف به یکدیگر تبدیل کنید.

یکی دیگر از قسمت‌های جذاب جعبه‌ابزار بخش متراژ است. در این بخش با کمک لنز دوربین و سنسور شتاب سنج گوشی می‌توانید فواصل و ارتفاع اجسام مختلف را اندازه‌گیری کنید. دقت اندازه‌گیری این بخش بستگی به‌دقت سنسور شتاب سنج گوشی شما دارد. در قسمت خط‌کش پس از تعیین اندازه صفحه‌نمایش دستگاه، خط‌کشی با دقت بالا در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر قصد اندازه‌گیری صداهای اطرافتان برحسب دسی‌بل را دارید باید از بخش صداسنج در این برنامه استفاده کنید.

بخش مالتی مدیا

این قسمت از برنامه جعبه‌ ابزار خدماتی در ارتباط با فیلم، تصویر و موسیقی به مخاطبان ارائه می‌دهد. در بخش بینایی سنجی، تصویری یکسان از یک نوع شکل هندسی نمایش داده‌ می‌شود. یکی از این تصاویر نسبت به سایر تصاویر کم‌رنگ‌تر است. با انتخاب هر شکل کم‌رنگ امتیازاتی به شما تعلق می‌گیرد. اگر قصد ویرایش تصاویر خود را دارید باید از بخش فتوافکت استفاده کنید. در این بخش امکان ویرایش و افکت گذاری روی انواع فرمت‌های عکس را خواهید داشت.

بخش برش موسیقی از پرکاربردترین قسمت‌های جعبه‌ابزار محسوب می‌شود. پس از انتخاب یک فایل صوتی از حافظه گوشی، به ابزارهای تغییر فایل دسترسی پیدا خواهید کرد. برای مثال امکان تعیین زمان شروع و پایان صوت یکی از این ابزارها است. مشاهده انواع ویدیوها با موضوعات مختلف و تصادفی یکی از سرگرمی‌های افراد در اوقات فراغتشان به شمار می‌آید. همچنین در بخش ویدیو گردی امکان تماشای انواع فیلم‌های کوتاه با موضوعات کمدی، ورزشی، اجتماعی، سیاسی و… را خواهید داشت.

بخش اندازه‌گیری

طراحان اپلیکیشن جعبه‌ابزار در بخش اندازه‌گیری امکان سنجش پارامترهای گوناگونی را برای کاربران فراهم کرده‌اند. در بخش نورسنج جدولی شامل نور مناسب برای محیط‌های مختلف با انواع کاربردها وجود دارد. این بخش همچنین با استفاده از سنسور سنجش نور گوشی، نموداری از نور فعلی محیط نمایش می‌دهد. قسمت فاصله زمانی برای تعیین طول مدت‌زمان یک بازه زمانی در دقیق‌ترین حالت ممکن طراحی شده‌ است.

در بخش فاصله شهرها با تعیین شهر مبدا و شهر مقصد مسافت و فاصله بین دو شهر موردنظر مشخص می‌شود. با استفاده از کرنومتر یک زمان‌سنج دقیق خواهید داشت. شما می‌توانید پس از لمس آیکون شروع، گذر زمان را با دقت صدم ثانیه ثبت ‌کنید. با تکان دادن گوشی، آن بازه زمانی متوقف و یک بازه زمانی جدید به‌صورت خودکار شروع می‌شود. علاوه براین قسمت دستیار مالی همه کارهای مالی و امور حسابداری شما را انجام می‌دهد. محاسبات وام، کمیسیون املاک، درصدگیری، قیمت طلا و… ازجمله امکانات این قسمت است.

بخش سایر ابزارها

این قسمت شامل امکانات مختلفی می‌شود که در دسته‌بندی‌های بالا قرار نمی‌گیرند. با استفاده از بخش دیجی شارژ می‌توانید نسبت به خرید انواع شارژ، انواع بسته‌های اینترنتی، پرداخت جریمه خودرو و… اقدام کنید. طراحان این برنامه یک جدول برنامه‌ریزی دقیق با عنوان برنامه زمانی در اختیار کاربران گذاشته‌اند. بخش ذره‌بین مانند یک ذره‌بین واقعی اجسام مختلف را بزرگ‌نمایی می‌کند. امکانات مختلفی مانند نقشه BRT، آینه، نقشه مترو، خبرخوان، ناظر سیستم و… از سایر امکانات جعبه‌ابزار است.

 

جمع‌بندی

به‌طورکلی دانلود برنامه جعبه ابزار با ارائه ابزارهای مختلف در قالب یک اپلیکیشن تاثیر مثبتی در صرفه‌جویی در زمان و انرژی افراد داشته است. رضایت کاربران از عملکرد برنامه جعبه‌ابزار نشانه موفقیت تیم تولیدکننده این اپلیکیشن در رفع نیازهای افراد محسوب می‌شود. قابلیت‌های متنوع این برنامه مانند ارائه خدمات مختلف اندازه‌گیری، پخش فایل‌های تصویری، نقشه مناطق مختلف و… تجربه متفاوتی را میان برنامه‌های کاربردی برای کاربران رقم می‌زند. برای نصب و دانلود برنامه جعبه ابزار می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5406
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *