با دوربین گوشی Hisesnse یکی از بهترین دوربین‌های ناشناخته در MWC 2019 آشنا شوید

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » با دوربین گوشی Hisesnse یکی از بهترین دوربین‌های ناشناخته در MWC 2019 آشنا شوید
با دوربین گوشی Hisesnse یکی از بهترین دوربین‌های ناشناخته در MWC 2019 آشنا شوید
فهرست محتوا

در همایش جهانی تلفن همراه 2019 (MWC) شاهد پرده‌برداری از دوربین‌های قدرتمندی بودیم. از دوربین پنج لنزی Nokia 9 PureView گرفته تا دوربین گوشیِ تاشوی Huawei Mate X. اما در این بین دوربین گوشی Hisesnse نظرها را به خود جلب کرده است.

به گزارش مجله چارخونه، شرکت Hisesnse بیشتر به خاطر محصولات الکترونیکی‌اش، مانند تلویزیون و یخچال معروف است. اما تجربهٔ نزدیک ما با گوشی Hisesnse U30 نشان داد که دوربین به‌کاررفته در این گوشی، دوربین توانمندی است.

دوربین اصلی گوشی

ازنظر مشخصات، دوربین گوشی Hisesnse U30 در ردهٔ دوربین‌های قدرتمند قرار می‌گیرد– دوربین دو لنزی این گوشی مجهز به یک سنسور 48 مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج 5 مگاپیکسلی است و در طرف دیگر گوشی، به سبک Punch hole یک دوربین 20 مگاپیکسلی نصب شده است. دوربین اصلی گوشی هنگام فوکوس کردن بر اشیا و محیط فوق‌العاده سریع عمل می‌کند و حتی هنگام حرکت نیز می‌تواند عکس‌هایی شفاف و واضح بگیرد.

دوربین گوشی Hisesnse

هنگام بررسی دوربین گوشی، سعی کردیم حالت‌های مختلف دوربین را امتحان کنیم، نتیجه عکس‌برداری با حالت پانوراما و حالت پرتره عکس‌های فوق‌العاده‌ای بود.

متأسفانه نتوانستیم حالت تشخیصی (Recognition Mode) دوربین را امتحان کنیم. گفته می‌شود که در این حالت، دوربین می‌تواند متون و اشیا را تشخیص داده و بر اساس آن تنظیمات خود را عوض کند. بااین‌وجود، همهٔ حالت‌هایی که امتحان کردیم نتایج خوبی برجا گذاشتند.

سرعت شاتر در دوربین به‌کاررفته در گوشی U30 ممکن است کمی توی ذوق بزند، چراکه وقتی دکمهٔ عکس-برداری را فشار می‌دهید تا زمانی که عکس گرفته شود تأخیر چندثانیه‌ای را می‌توان احساس کرد و همچنین بعد از ذخیره عکس تا آماده‌به‌کار بودن دوربین تأخیر دیگری نیز وجود دارد. هرچند این تأخیر در شرایط خاص ممکن است دردسرساز باشد اما به‌صورت کلی قابل‌چشم‌پوشی است.

دوربین سلفی گوشی

دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی نیز کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و عکس‌هایی با کیفیت و نسبت به دوربین پشتی عکس‌های سریع‌تری می‌گیرد.

البته دوربین تنها بخش قدرتمند گوشیِ Hisesnse U30 نیست – طراحی قابِ طلایی دور گوشی و سطح پشتی چرم آبی‌رنگ، نمایشگر O-Infinity که از تکنولوژی تلویزیون‌های Hisense بهره می‌برد و باتری بزرگِ 4.500 میلی‌آمپری، جز نکات برجستهٔ این گوشیِ شگفت‌انگیز است.

هنوز در مورد تاریخ عرضهٔ گوشی اطلاعات زیادی در دسترس نیست، هرچند به ما گفته شد که تاریخ عرضه گوشی در اروپا در تابستان و در چین پیش از تابستان خواهد بود.

همچنین قیمت مدنظر برای Hisense U30 گفته می‌شود که چیزی حدود 200 یورو (یعنی 230 دلار آمریکا، 170 پوند انگلیس) تا 400 یورو (تقریباً 450 دلار آمریکا، 340 پوند انگلیس) خواهد بود – که این رنج قیمت ممکن است کمی زیاد به نظر برسد. بااین‌حال در سال جاری اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی ارائه خواهد شد.

https://mag.charkhoneh.com/5419
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *