برنامه بهشت آشپزی تجربه‌ی به‌یادماندنی در آموزش نوین آشپزی

مجله چارخونه » بازی » شبیه‌سازی » برنامه بهشت آشپزی تجربه‌ی به‌یادماندنی در آموزش نوین آشپزی
برنامه بهشت آشپزی تجربه‌ی به‌یادماندنی در آموزش نوین آشپزی
دانلود برنامه بهشت آشپزی
فهرست محتوا

اپلیکیشن بهشت آشپزی برنامه‌ای در حوزه شبیه‌سازی و آموزشی محسوب می‌شود که توسط استودیوی medric برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده است. تیم تولیدکنندگان برنامه بهشت آشپزی با طراحی محیطی آرام و دلپذیر، یکی از بهترین برنامه‌های آموزشی را برای علاقه‌مندان به این هنر باستانی تولید کرده‌اند. همه افرادی که به آشپزی علاقه‌مند هستند اما وقت و هزینه کافی برای یادگیری این هنر را ندارند از مخاطبان اصلی اپلیکیشن بهشت آشپزی محسوب می‌شوند. در ادامه برای بررسی و دانلود برنامه بهشت آشپزی با مجله چارخونه همراه باشید.

اپلیکیشن بهشت آشپزی

آشپزی یکی از مهارت‌های مهم و کاربردی بوده و همواره طیف وسیعی از علاقه‌مندان در سراسر جهان به این هنر لذت‌بخش جذب می‌شوند. در سال‌های اخیر تولیدکنندگان برنامه‌های اندرویدی گام بزرگی در ارتقا و پیشرفت اپلیکیشن‌های ژانر شبیه‌سازی برداشتند. به‌طوری‌که امروزه شاهد برنامه‌های شبیه‌سازی پیچیده و باکیفیت بسیاری در موضوعات مختلف هستیم که برنامه بهشت آشپزی بی‌شک یکی از موفق‌ترین نمونه‌های این حوزه به شمار می‌رود. بهشت آشپزی با آموزش بیش از چهل نوع غذای متنوع ایرانی و غیر ایرانی، مخاطب را به وجد می‌آورد. در این برنامه کاربر علاوه بر سرگرمی، با دستور پخت غذاهای گوناگون به‌راحتی آشنا شده و کنار موسیقی آرام و ملایم، محیطی جدید را برای یادگیری آشپزی تجربه می‌کند.

داستان

داستان این بازی در یک رستوران بین‌المللی رخ می‌دهد. کاربر به همراه یک سرآشپز حرفه‌ای باید سفارش‌ها مشتریان را در سلیقه‌های مختلف آماده کند. با راهنمایی سرآشپز، کاربر کار خود را شروع کرده و درنهایت غذا را برای سرو در اختیار مشتری قرار می‌دهد. هرچه کیفیت غذا بیشتر باشد امتیازات بیشتری برای کاربر ثبت می‌شود.

مراحل بازی

این بازی سی‌و‌هشت قسمت دارد که هر مرحله با ورود مشتری و ثبت سفارش او شروع می‌شود. در هر مرحله از این بازی، کاربر با اجرای کامل و صحیح کارها امتیاز آن بخش را کسب می‌کند. با توجه به افزایش مهارت کاربر در آشپزی، در هر مرحله تعداد سفارش‌ها هم بیشتر می‌شود. سرآشپز به‌عنوان مربی و راهنمای کاربر در طول بازی، در همه مراحل او را همراهی می‌کند. با ثبت سفارش غذا، دستور پخت مرحله‌به‌مرحله روی صفحه نمایشگر ظاهر شده و با خواندن هر مرحله و لمس صفحه، گام بعدی نمایش داده‌ می‌شود.

پس از خواندن دستورالعمل پخت، نوبت به درست کردن غذا می‌رسد. همان‌گونه که در آشپزی واقعی تهیه هر غذا مراحل و ترتیب خاص خودش را دارد در اینجا نیز این قاعده به‌طور کامل رعایت می‌شود.

هریک از مواد اولیه را به ترتیب از جای مخصوص خود در آشپزخانه بیرون آورده و مطابق دستور پخت وارد غذا می‌کنیم. پخت صحیح هر غذایی که مشتریان برای اولین بار سفارش می‌دهند توسط سرآشپز به کاربر آموزش داده شده و ترتیب افزودن چاشنی‌ها به غذا مشخص می‌شود. در گام بعدی، به‌عنوان یک هنرجوی آشپزی باید همان غذا را بدون کمک‌مربی طبخ کنید. به این صورت که باید محل قرارگیری مواد اولیه در آشپزخانه را دانسته و با همان ترتیب درست سفارش را تهیه نمایید. کسب امتیاز کامل در این بخش فقط در صورت تهیه غذا به روش درست، امکان‌پذیر خواهد بود.

محیط و شخصیت‌های داستان

از دیگر امکانات جالبی که بهشت آشپزی برای مخاطبان خود فراهم کرده، می‌توان به طراحی طیف وسیعی از مشتریان با سلایق غذایی گوناگون اشاره کرد که این نکته به جذابیت بیشتر اپلیکیشن کمک شایانی می‌کند. از مزایای این بازی می‌توان به آشنایی کاربر باعلاقه غذایی اقشار مختلف مردم اشاره کرد که این مساله به اطلاعات عمومی، مردم‌شناسی و مهارت فرد می‌افزاید.

محیط گرافیکی برنامه بهشت آشپزی بسیار چشم‌نواز و زیبا بوده به‌طوری‌که ذوق و قریحه آشپزی را برای علاقه‌مندان به این هنر، چند برابر می‌کند. همچنین رنگ‌های متنوع و طراحی‌های انیمیشنی، باعث عدم یکنواختی و دل‌زدگی کاربر می‌شود.

علاوه‌براین، موسیقی ملایم و شنیدنی محیط بازی افزون بر ایجاد حس آرامش، باعث افزایش قدرت تمرکز و یادگیری و لذت تجربه آشپزی در یک محیط آرام می‌شود.

سرآشپز، یک شخصیت قدرتمند و مربی گونه دارد که در همه زمینه‌های آموزش آشپزی همراه و راهنمای کاربر است. اگر کاربر وظایف خود را درست و بدون نقص انجام دهد، مورد تشویق مربی قرارگرفته و از مشتری هم انعام دریافت می‌کند. به‌طورکلی در این اپلیکیشن با طراحی جزییات دقیق و اصولی، محیطی طبیعی و نزدیک به واقعیت برای کاربران فراهم شده است.

جمع‌بندی

برنامه بهشت آشپزی در قالب بازی و سرگرمی به‌صورت گام‌به‌گام به آموزش آشپزی می‌پردازد. اگر جزء افرادی هستید که از یافتن کلاس‌های آشپزی متناسب با وقت و توان مالی خود ناامید شده‌اید، اپلیکیشن بهشت آشپزی بی‌شک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای دانلود برنامه بهشت آشپزی می‌توانید از لینک زیر یا تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5610
3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *