Castbox مرجع فایل‌های صوتی متنوع

مجله چارخونه » برنامه‌ » موسیقی و صدا » Castbox مرجع فایل‌های صوتی متنوع
Castbox مرجع فایل‌های صوتی متنوع
دانلود برنامه Castbox
فهرست محتوا

برنامه Castbox اپلیکیشنی جامع برای پخش پادکست‌های گوناگون است. طراحان اپلیکیشن، این برنامه را با حجم کم و دسترسی رایگان برای گوشی‌های اندرویدی طراحی کرده‌اند. بسیاری از منتقدان Castbox را برای تقویت بعد شنیداری زبان، صرفه‌جویی در هزینه و بهره‌گیری مناسب از زمان کارآمد می‌دانند. مخاطبان این اپلیکیشن طرفداران پادکست، کتاب‌های صوتی، برنامه‌های رادیویی و… هستند. جالب است بدانید در جدیدترین گزارش گوگل این اپلیکیشن در دسته‌بندی محبوب‌ترین‌ها و پردانلودترین‌های 2018 قرار داشته است. پیش از دانلود برنامه Castbox با مجله چارخونه همراه باشید تا به‌نقد و بررسی Castbox بپردازیم.

Castbox چیست؟

طراحان اپلیکیشن castbox این ماموریت را بر عهده دارند که اطلاعات مختلف در هر زمینه‌ای را برای همه افراد، در هر زمان و مکان به‌سادگی در دسترس قرار دهند. در صفحه اصلی اپلیکیشن بخش‌های متنوع discover، search، library و personal طراحی شده‌اند. علاوه‌براین پادکست‌های برتر و محبوب میان کاربران به‌صورت پیشنهادی برایتان به نمایش درمی‌آیند.

بخش Discover

Discover هسته اصلی برنامه به شمار می‌رود. شما در این قسمت به بخش‌هایی مانند categories، audiobooks، radio، originals، networks، wondery+ و… دسترسی دارید. در بخش categories دسته‌بندی‌های متفاوتی همچون arts، news & politics، health، society & calture، technology و… طراحی شده است؛ بنابراین می‌توانید مطابق با سلیقه‌تان پادکست موردعلاقه خود را پیدا کنید. چنانچه شما از طرفداران کتاب‌های صوتی باشید، بدون تردید audiobooks از بخش‌های موردتوجه شما خواهد بود.

کتاب‌های صوتی در انواع دسته‌بندی‌ها مانند literature، biography & memoir، classics و… برای مخاطبان Castbox ارائه شده است. با توجه به اینکه برنامه‌های رادیویی هنوز هم طرفداران و مخاطبان خاص خود را دارند، در بخش radio می‌توانید به انواع ژانرها مثل bollywood، pop، love، news و… دسترسی داشته باشید و از شنیدن انواع برنامه‌های رادیویی لذت ببرید. Originals از اصلی‌ترین بخش‌های Castbox محسوب می‌شود. در این بخش پادکست‌های پرطرفدار و محبوب بارگذاری شده‌اند.

Originals هم بخش ویژه پادکست‌های پر دانلود با بازدیدهای فراوان است. شما در networks می‌توانید از کانال‌ها و شبکه‌های اصلی تولیدکننده پادکست نظیر the new York times، TED talks، ABC news و… لذت ببرید. Wonder+ بخشی برای پادکست‌های جذاب و فوق‌العاده‌ای است که برای دسترسی به آن‌ها باید وارد اکانت خود شده و این فایل‌های صوتی را خریداری کنید. این فایل‌ها شامل محتواهای علمی در زمینه‌های مختلف، معرفی شخصیت‌ها و زندگینامه‌ها، داستان‌های محبوب و… می‌شوند.

در صفحه اصلی discover منتخبی از دسته‌بندی‌های گوناگون و پربازدید قرار گرفته است و میانبری برای دسترسی به برترین پادکست‌ها ایجاد شده است. true crime، top shows، personal development و… از انواع این دسته‌بندی‌ها هستند.

صفحه پادکست

با کلیک روی هر پادکست بخش‌های متفاوتی از فایل صوتی برایتان ظاهر می‌شوند. در صفحه پادکست قسمت‌های منتشر شده از آن فایل صوتی برایتان به نمایش درمی‌آیند. شما می‌توانید جزییات بیشتری از این فایل‌های صوتی و همچنین نظرات کاربران را با کلیک روی پادکست مشاهده کنید. با لمس گزینه subscribe امکان follow صفحه پادکست و اطلاع از اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را خواهید داشت. چنانچه هریک از پادکست‌ها برای شما جذاب بود، با استفاده از آیکون به‌ اشتراک‌گذاری می‌توانید آن را با سایر دوستانتان share کنید. برای دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر بخش‌های جستجو، اعمال فیلتر، مرتب‌سازی، گزارش موضوع و ایجاد میانبر طراحی شده‌اند.

قسمت جستجو

بسیاری از کاربران برای صرفه‌جویی در زمان از قسمت search بهره می‌گیرند. تایپ و استفاده از میکروفون دو روش برای جستجو در Castbox هستند. اگر مدتی از اپلیکیشن استفاده کنید؛ با توجه به بیشترین موضوعات بازدید شده، پادکست‌ها و محتواهای مورد سلیقه‌تان در این بخش به نمایش درمی‌آیند. بااین‌وجود طراحان castbox در این بخش میانبری برای دسترسی به سایر دسته‌بندی‌های فایل‌های صوتی به‌منظور راحتی کاربران در نظر گرفته‌ شده است.

قسمت کتابخانه

Library مجموعه‌ای از پادکست‌های انتخابی توسط شما است. این بخش گزینه‌های متفاوت downloads، playlist، new episodes، favorites و… را در خود جای داده است.

همه پادکست‌ها و کانال‌هایی که follow کرده‌اید در قسمت downloads قرارگرفته‌اند. در صورت تمایل شما می‌توانید با خلق playlist های متنوع فایل‌های صوتی‌تان را در یک یا چند لیست متفاوت قرار دهید. اگر شما از دنبال کنندگان کانال‌های Castbox باشید برای دریافت جدیدترین قسمت‌ها باید به بخش new episodes سری بزنید. آخرین گزینه موردتوجه در بخش library گزینه favorites است. favorites محلی برای ذخیره‌سازی محبوب‌ترین پادکست‌ها و رادیوهای شما است. تیم سازندگان Castbox برای کنترل بیشتر library گزینه‌های متنوعی چون اعمال فیلتر، قالب‌بندی، نشان شده‌ها، مرتب‌سازی، جستجو و… را طراحی کرده‌اند.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930522191″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

صفحه شخصی

Personal بخش اختصاصی شما در Castbox است. گزینه‌های بسیار متنوعی در این قسمت از برنامه قرار دارند که موجب استفاده بهینه از Castbox می‌شوند. علاوه بر این My wallet و go premium ابزارهایی برای افزایش اعتبار و حق اشتراک شما در اپلیکیشن هستند. همچنین لیست کانال‌های fallow شده و پادکست‌های ساخته شده توسط شما در بخش podcaster قرار دارند. گزینه‌های my inbox و about نیز پل ارتباطی شما و سازندگان اپلیکیشن هستند.

جمع‌بندی

به‌طورکلی برنامه Castbox با توجه به ویژگی‌هایی مانند گرافیک چشم‌نواز، استفاده از تصاویر جذاب، مرجع فایل‌های صوتی متنوع و پرکاربرد، پخش رادیو در سراسر جهان، رابط کاربری آسان، حجم کم، دسترسی رایگان و… تجربه‌ای متفاوت در دنیای پادکست‌ها برایتان رقم می‌زند. برای دانلود برنامه Castbox می‌توانید از لینک زیر یا تصویر کیوآرکد استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5748
امتیاز دهید

2 پاسخ

  1. خسته نباشید.
    کتاب های صوتی که داخل اپلیکیشن هست با رضایت ناشر منتشر شده؟

    1. کتاب های صوتی منتشر شده در چارخونه توسط ناشرین منتشر و نمایش داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *