معرفی بازی موبایل I’m Ping Pong King؛ پادشاه پینگ پنگ جهان شوید

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » معرفی بازی موبایل I’m Ping Pong King؛ پادشاه پینگ پنگ جهان شوید
معرفی بازی موبایل I’m Ping Pong King؛ پادشاه پینگ پنگ جهان شوید
دانلود بازی I'm Ping Pong King
فهرست محتوا

در بازی موبایل I’m Ping Pong King با حرفه‌ای‌ترین پینگ‌پنگ‌ بازان رقابت می‌کنید تا با شکست آن‌ها به پادشاه پینگ‌پنگ بازان تبدیل شوید. برای خواندن نقد و بررسی و دانلود بازی I’m Ping Pong King با مجله چارخونه همراه باشید.

این روزها پای بازی‌های ورزشی به خصوص بازی‌های فوتبالی به گوشی بسیاری از کاربران باز شده است. اما در این بین سازندگان بازی در ژانرهای مختلف بازی‌های ورزشی هم بیکار ننشسته و بازی‌های بسیاری از رشته‌های مختلف را برای طرفداران رشته‌های ورزشی ساخته‌اند. از نمونه این بازی‌ها می‌توان به بازی I’m Ping Pong King اشاره کرد.

پینگ‌پنگ یکی از محبوب‌ترین شاخه‌های ورزشی است که افراد بسیاری به صورت تفریحی یا حرفه‌ای آن را تجربه کرده‌اند. استودیو Orangenose نیز از این محبوبیت استفاده کرده است و بازی موبایل I’m Ping Pong King را توسعه داده است؛ یک بازی موبایل در سبک ورزشی و رقابتی که بازیکن با تعدادی بازیکن پینگ‌پنگ حرفه‌ای وارد رقابت می‌شود و با شکست دادن آن‌ها تبدیل به پادشاه پینگ‌‌پنگ بازان این بازی خواهد شد.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930615321″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

پادشاه پینگ‌پنگ شوید

ماجرای کلی بازی آیفون I’m Ping Pong King درباره این است که بازیکن به عنوان یک پینگ‌پنگ باز باید با ۵۰ نفر از بهترین پینگ‌پنگ‌بازان بازی رقابت کند. سپس با رقابت و شکست دادن نفر اول، بازیکن به پادشاه پینگ‌پنگ بازان این اثر تبدیل خواهد شد.

روند بازی به اینگونه است که در صفحه بازی دو دکمه Hit L و Hit R تعبیه شده است که بازیکن با فشردن دکمه‌ها به سمت چپ و راست میز پینگ‌پنگ ضربه می‌زند و به بازی پینگ پنگ می‌پردازد. هر بازیکن که به امتیاز ۳ برسد برنده مسابقه خواهد شد. لازم به ذکر است که امتیازات بازی به مرور بیشتر خواهد شد. همچنین، بازیکن هرچه به رتبه اول نزدیک‌تر می‌شود، سرعت رقبا بیشتر خواهد شد و درجه سختی آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. بازیکن برای شکست دادن رقیب خود، نیاز به تمرکز و سرعت عمل بالا خواهد داشت تا بتواند بر رقیب مورد نظر غلبه کند. در کل گیم‌پلی بازی I’m Ping Pong King ساده و کاربردی طراحی شده است.

تمرکز و سرعت راز پیروزی

بازی I’m Ping Pong King دارای گرافیکی ساده و دو بعدی است. سادگی محیط بازی باعث شده است که بازیکن تمرکز بیشتری روی رقابت با پینگ‌پنگ‌ بازان داشته باشد. صداهای ضربات راکت و توپ به خوبی صداگذاری شده است. همچنین، موسیقی متن بازی که در منوی این اثر اجرا می‌شود، زیبا و گوشنواز ساخته شده است. در مجموع، بخش فنی بازی موبایل I’m Ping Pong King همانند گیم‌پلی بازی نیز درخشان عمل کرده است و با یک بازی خوش ساخت طرف هستیم. برای نصب و دانلود بازی I’m Ping Pong King می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5818
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *