سامسونگ عرضه‌ی گوشی Galaxy Fold را به تعویق می‌اندازد

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » سامسونگ عرضه‌ی گوشی Galaxy Fold را به تعویق می‌اندازد
سامسونگ عرضه‌ی گوشی Galaxy Fold را به تعویق می‌اندازد
فهرست محتوا

سامسونگ اعلام کرد عرضه‌ی گوشی تاشوی جدید خود را به تعویق می‌اندازد و برنامه‌اش برای عرضه‌‌ی گوشی در روز‌های 24 و 26 آوریل را کنسل کرد.

به گزارش مجله چارخونه، کمی بعدازاینکه شایعه شده بود سامسونگ چنین تصمیمی گرفته است، مسئولین شرکت سامسونگ بدون اعلام تاریخ جدید، عرضه‌ی آن را به تأخیر انداختند. سامسونگ در هفته‌های گذشته گوشی تاشوی خود را به دست منتقدان تکنولوژی فرستاده بود و در جریان استفاده‌ی آن‌ها از Galaxy Fold، گوشی‌ها دچار آسیب جدی شده بودند.

یکی از مشکلات جدی این گوشی‌، مکانیسم تاشوی آن بود و مشکل دیگر نیز مسئله‌ی جدا کردنِ برچسب محافظی بود که بر روی صفحه‌ی نمایشگر آن قرارگرفته است. تمام دریافت‌کنندگان گوشی تصور کرده بودند که این برچسب، مانند برچسب همه‌ی گوشی‌های دیگر صرفاً برای محافظت از صفحه بوده و آن را بی‌اطلاع جدا کرده بودند.

{تصویر 1}

در بیانیه‌ی سامسونگ آمده که به نظر آن‌ها گوشی Galaxy Fold به اصلاحات کوچکی نیاز دارد تا کاربران تجربه‌ی بهتری از آن داشته باشند. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی Galaxy Fold اعلام‌نشده و فعلاً گفته می-شود که «در هفته‌‌های آتی عرضه خواهد شد.»

بیانیه‌ی سامسونگ بدین شرح است:

« اخیراً گوشی تازه‌ای معرفی کردیم که دسته‌بندی جدیدی در دنیای تلفن‌های همراه به وجود آورد: گوشی هوشمندی که در آن از تکنولوژی‌ها و مواد جدیدی استفاده‌شده تا صفحه نمایشگر آن خمیده و تا شود. هیجان و شوق علاقه‌مندان درباره‌ی Galaxy Fold ما را مصمم‌تر می‌کند.

منتقدان پتانسیل بزرگی در محصول ما دیده بودند اما از طرفی به ما نشان دادند که محصول تولیدشده بدون مشکل نیست و با تغییرات و اصلاحات کوچک می‌توانیم تجربه‌ی کاربرانمان را بهتر کنیم.

برای بررسی دقیق‌تر این مسئله و همچنین آزمون‌های داخلی دیگر، تصمیم گرفتیم عرضه‌ی سری جدید گوشی Galaxy Fold را به تعویق بیاندازیم. تاریخ عرضه در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

در گزارش‌های اولیه مشخص‌شده است که مشکل صفحه‌نمایش به خاطر ضربه در قسمت بالایی و پایینی لولای گوشی است. در گزارش‌های دیگر نیز شاهد این بودیم که مواد به‌کاررفته درون صفحه بر اجرای آن تأثیر می-گذارد.

یکی از برنامه‌های ما اصلاح محافظ صفحه‌نمایش و همچنین ارائه راهنمای استفاده بهتر و واضح‌تر برای نگه‌داری از صفحه‌نمایش است تا مصرف‌کنندگان بتوانند به بهترین شکل ممکن از Galaxy Fold خود استفاده کنند.

اعتماد کاربران برای ما ارزش بالایی دارد و آن‌ها همیشه در مقام اول توجه ما هستند. سامسونگ به مشتریان، کاربران و شریکانش همیشه متعهد خواهد بود تا بتواند این صنعت را روبه‌جلو هدایت کند. در همین‌جا از صبر و درک شما تشکر می‌کنیم.»

سامسونگ می‌خواهد مطمئن شود که کاربران محافظ صفحه‌نمایش Galaxy Fold را جدا نخواهند کرد و همچنین می‌خواهد راهکاری برای بهتر کردن دوام صفحه‌نمایشش پیدا کند.

Galaxy Fold در ابتدا قرار بود در 26 آوریل، در بازار‌های بزرگی همچون ایالات‌متحده، چین و کره‌ی جنوبی عرضه شود. تاریخ عرضه‌ی جدید هنوز اعلام‌نشده است، اما به نظر می‌رسد باید یک و یا شاید دو ماه دیگر منتظر این سری جدید از گوشی‌ها باشیم.

گوشی تاشویِ Huawei Mate X نیز قرار است در ماه ژوئن امسال عرضه شود، اما بعضی شایعه‌ها می‌گویند که تاریخ عرضه‌ی آن گوشی نیز به سپتامبر انتقال پیدا خواهد کرد. هرچند هواوی مانند سامسونگ تاریخ عرضه‌ی دقیق را اعلام نکرده است و احتمالا آن‌ها نیز قصد دارند تا تاریخ عرضه‌ی گوشی خود را عقب بیاندازند. به نظر می‌رسد که مسابقه‌ی «اولین» گوشیِ تاشوی جهان هنوز ادامه خواهد داشت.

 

https://mag.charkhoneh.com/5833
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *