سرویس طلایی فیلم چارخونه آغاز به کار کرد

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » سرویس طلایی فیلم چارخونه آغاز به کار کرد
سرویس طلایی فیلم چارخونه آغاز به کار کرد
فهرست محتوا

بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه به تازگی از سرویس طلایی فیلم خود در راستای حمایت از کاربران ایرانسلی رونمایی کرده است.

به گزارش مجله چارخونه در بخش فیلم چارخونه هزاران فیلم و سریال در ژانرهای مختلف قرار دارد که کاربران چارخونه تا پیش از این می‌توانستند با خرید هر کدام از این فیلم‌ها در هر زمان و مکانی به دلخواه به تماشای آن‌ها بنشینند. اما اکنون کاربران چارخونه می‌توانند تنها با پرداخت ۷۵۰ تومان روزانه به آرشیو هزاران فیلم و سریالی ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشند.

همانطور که گفته شد این امکان که روی سیم‌کارت‌های ایرانسل کاربران چارخونه فراهم شده اکنون دسترسی نامحدود کاربران به آرشیو هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی در ژانرهای اجتماعی، اکشن، انیمیشن، تاریخی، ترسناک، جنایی، جنگی، خانوادگی، درام، زندگی‌نامه، عاشقانه، علمی و تخیلی … را فراهم آورده است.

به این ترتیب کاربران چارخونه می‌توانند به صورت آنلاین و تنها با پرداخت نیم بهای پهنای باند مصرفی به این آرشیو کامل فیلم‌ و سریال دسترسی داشته باشند. البته شایان ذکر است که همانند قبل خرید تک اثر با قیمت‌های تعیین شده نیز همچنان امکان پذیر است اما با این حال خرید اشتراک  طلایی این فرصت را برای کاربران چارخونه فراهم می‌آورد تا تنها با پرداخت ۷۵۰ تومان به صورت روزانه بتوانند ۲۴ ساعت فیلم یا سریال تماشا کنند. همچنین قرار است که در آینده نزدیک سرویس اشتراک طلایی بخش موسیقی چارخونه نیز راه‌اندازی شود.

گفتنی است دسترسی همیشگی به فیلم‌ها و سریال‌های خریداری شده در کنار صرفه جویی در هزینه‌های پرداختی برای خرید نسخه فیزیکی فیلم و سریال‌ها و همچنین کمک به حفظ محیط زیست و کاهش مصرف سی‌دی و دی‌وی‌دی و کاغذ و مقوا از جمله مزایای استفاده از بخش فیلم و سریال بازار جامع محتوای چارخونه است.

اگر هنوز از کاربران چارخونه نیستید برای نصب این بازار روی گوشی خود اینجا کلیک کنید

https://mag.charkhoneh.com/5869
5/5 - (1 امتیاز)

4 پاسخ

  1. سلام و خسته نباشيد بخدا اینقدر پول برای اینترنتم میدم که ماهی بخام حصاب کنم پول یه ماشین و دارم میدم نت آگه رایگان که میگید باشه خیلی خوبه عالیه ممنونم

  2. اگر واقعا اینترنت رایگان از طرف دولت برای مقابله با کرونا حقیقت داشته باشد قابل تقدیر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *