نقد و بررسی بازی موتوری ۲؛ سرعت را در خیابان‌ها و محلات قدیمی تهران تجربه کنید!

مجله چارخونه » بازی » رانندگی » نقد و بررسی بازی موتوری ۲؛ سرعت را در خیابان‌ها و محلات قدیمی تهران تجربه کنید!
نقد و بررسی بازی موتوری ۲؛ سرعت را در خیابان‌ها و محلات قدیمی تهران تجربه کنید!
دانلود بازی موتوری 2
فهرست محتوا

بازی موتوری 2 یک گیم در سبک رانندگی و مسابقه‌ای محسوب می‌شود که تیم کلید طلایی جهان معاصر برای سیستم‌عامل اندروید طراحی و تولید کرده‌اند. این بازی هیجان‌انگیز با استفاده از فضای داستانی و موسیقی‌های قدیمی و نوستالژیک در مدت کوتاهی به یکی از بازی‌های محبوب میان ایرانیان تبدیل شده است. شما در موتوری 2 ماموریت راندن موتور و عبور آن از موانع را بر عهده دارید. علاقه‌مندان به بازی‌های مسابقه‌ای از مخاطبان گیم موتوری 2 به شمار می‌آیند. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی موتوری 2 با مجله چارخونه همراه باشید.

اپلیکیشن موتوری 2

شما با دانلود بازی موتوری 2 می‌توانید هیجان و سرعت را تا بی‌نهایت تجربه کنید. در موتوری 2 شما هدایت کاراکتر بازی را بر عهده دارید. کاراکتر بازی موتورسواری جوان با ظاهر و تکیه‌کلام‌های لات‌مآبانه است. شما با تغییر به‌موقع لاین حرکت موتورسوار، او را از تصادف‌های احتمالی نجات می‌دهید. علاوه‌براین ماموریت‌های متنوعی در طول بازی به شما واگذار خواهد شد که با انجام آن‌ها امتیازات بیشتری به دست می‌آورید.

برای استفاده از امکانات بیشتر بازی می‌توانید در آن عضو شده و روزانه 500 تومان برای حق اشتراک بپردازید. در این صورت روزانه 1300 سکه دریافت می‌کنید که برای خرید آیتم‌های کمکی بازی استفاده می‌شوند. این آیتم‌های کمکی شامل خرید قطعات پیشرفته‌تر برای افزایش سرعت موتور می‌شوند. بازی ساختار بسیار ساده‌ای دارد و برای اجرای آن صرفا باید آیکون شروع را لمس کرد.

اجرای بازی موتوری 2

فضای بازی خیابان‌ها و جاده‌های ایران را نشان می‌دهد. شما در نقش موتورسوار با کنترل و حفظ سرعت موتور در این خیابان‎‌ها رانندگی می‌کنید. برای هدایت موتور باید انگشت خود را روی صفحه نمایشگر به‌طرف بالا یا پایین بکشید. با لمس آیکون سرعت، می‌توانید سرعت موتور را به‌صورت لحظه‌ای افزایش دهید. اگر انگشت خود را روی آیکون سرعت گذاشته و برای چند ثانیه نگه دارید، موتورسوار حرکت نمایشی تک‌چرخ را اجرا می‌کند. همچنین با لمس و نگه‌داشتن آیکون ترمز، موتورسیکلت متوقف خواهد شد. اگر حین بازی ماشینی در مسیر شما قرار گرفت دو راه برای کنترل حرکت موتور پیش روی شما قرار دارد. با کشیدن انگشت روی صفحه نمایشگر می‌توانید مسیر حرکت موتورسوار را تغییر دهید یا با لمس آیکون بوق مسیر حرکت ماشین را عوض کنید. هنگام اجرای بازی موسیقی‌های جذاب، شاد و مناسب برای رانندگی پخش می‌شود. با لمس آیکون آهنگ بعدی امکان تغییر این آهنگ‌ها را دارید.

در بازی موتوری 2 دوستان و آشنایان موتورسوار با او تماس می‌گیرند و پس از مکالمه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی مقصد جدیدی برای حرکت موتور در نظر گرفته می‌شود. آنچه باعث جذابیت بیشتر بازی موتوری 2 شده افکت‌های صدای بازی و نوع انتخاب کلمات کاراکتر بازی است. تیم سازندگان بازی با استفاده از تکیه‌کلام‌ها و گفتاری خاص و پخش موسیقی‌های شاد و سنتی ایرانی هنگام اجرای بازی، موتوری 2 را به یکی از پردانلودترین گیم‌های ایرانی تبدیل کرده‌اند.

هدف بازی

پس از دانلود بازی موتوری 2 و اجرای آن در بازی ماموریت‌های مختلفی بر عهده دارید. با توجه به مقصد حرکت موتورسوار شما باید مسافت مشخصی را بدون تصادف با عابرین پیاده یا سایر ماشین‌ها طی کنید. در طول بازی افرادی را مشاهده می‌کنید که کنار خیابان ایستاده‌اند و با فلشی سبز مشخص شده‌اند. با لمس فلش سبز، این افراد سوار موتور شما خواهند شد. به‌این‌ترتیب با رساندن آن‌ها به مقصدشان سکه‌های بیشتری کسب می‌کنید. اگر ماموریت‌های فرعی بازی را نیز انجام دهید امتیازات، اعتبار و سکه‌های بیشتری به دست خواهید آورد. تک‌چرخ زدن مسافت مشخصی از مسیر بازی، استفاده از بوق و سبقت از ماشین‌ها ازجمله این ماموریت‌های فرعی هستند. با اجرای موفقیت‌‌آمیز بازی و ماموریت‌ها لقب‌های مختلفی به موتورسوار داده می‌شود.

پس از به پایان رساندن بازی می‌توانید کارنامه‌ای از عملکردهای خود ببینید. در این کارنامه اندازه مسافت طی شده، زمان، تک‌چرخ، ترمز، ماموریت و سکه‌های کسب‌شده محاسبه می‌شود. اگر از عملکرد خود راضی نبودید با لمس آیکون سبد خرید امکان ارتقای موتور را خواهید داشت. درصورتی‌که سکه کافی برای خرید موتور جدید ندارید از گزینه خرید اقساطی استفاده کنید. در خرید اقساطی باید ابتدا یک‌چهارم قیمت موتور را برای پیش‌پرداخت بپردازید و سپس در زمان‌هایی معین برای پرداخت قسط‌های موتور اقدام کنید. همچنین در این بخش امکان ایجاد تغییر در نوع مدل مو، سبیل، پیراهن، شلوار و کفش موتورسوار نیز برایتان فراهم شده است. البته برای استفاده از این آیتم‌ها باید تعدادی از سکه‌های خود را خرج کنید.

جمع‌بندی

بازی موتوری 2 اپلیکیشنی ساخت جوانان خوش‌ذوق ایرانی به‌حساب می‌آید که با اجرای آسان و بدون باگ خود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این بازی انتخاب مناسبی برای گذران اوقات فراغت محسوب می‌شود و لحظات خوشی را برایتان به ارمغان می‌آورد. برای دانلود و نصب بازی موتوری 2 می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5943
3.5/5 - (16 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *