با بهترین ساعت‌های جی‌پی‌اس دار آشنا شوید

مجله چارخونه » خبر » لوازم جانبی » با بهترین ساعت‌های جی‌پی‌اس دار آشنا شوید
با بهترین ساعت‌های جی‌پی‌اس دار آشنا شوید
فهرست محتوا

ابزارهای زیادی برای مسیر یابی ساخته شده‌اند که هرکدام از آن‌ها نیاز نوع خاصی از کاربر را برطرف می‌کنند. اگر صرفاً می‌خواهید فعالیت‌های روزمره خود را زیر نظر بگیرید، شاید Fitbit Charge 3 یا Garmin Vivosport جواب نیازهای شما را بدهد. اگر دنبال دستگاهی ارزان‌تر هستید Mi Band 3 Xiaomi یا Vivofit 4 Garmin قیمت مناسبی دارند. اما اگر ورزشکار حرفه‌ای باشید که به وسیله‌ای قوی‌تر نیاز دارد – دستگاهی که بتواند در مسیرهای طولانی پا به‌پای شما بیاید– گزینه‌هایتان کمی محدود می‌شود. امروز می‌خواهیم بهترین ساعت‌های هوشمندی که از تکنولوژی جی‌پی‌اس استفاده می-کنند را به شما معرفی کنیم.

اگر دوندهٔ حرفه‌ای هستید و دنبال دستگاهی می‌گردید که بتواند مسیرتان را به‌دقت زیر نظر بگیرد، صفحهٔ خوانا و بزرگ داشته باشد و همچنین بتواند ضربان قلبتان را نمایش بدهد این گزارش از مجله چارخونه برای شما نوشته شده است. بعضی از گزینه‌های این فهرست قیمت بالایی دارند که در ابزارهای هوشمند پوشیدنی چیز تازه‌ای نیست.

 

Garmin Forerunner 935

Garmin یکی از تولید کننده‌های برتر ابزارهای مسیریابی است که حالا یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند را طراحی کرده است. ساعت Forerunner 935 قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند اندازه‌گیری دقیق بازه‌های زمانی برای استراحت و چربی سوزی، اندازه‌گیری طول گام‌ها و بسیاری قابلیت دیگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این ساعت همچنین دارای باتری قدرتمندی است که در استفادهٔ روزمره می‌تواند برای دو هفته شارژ خود را نگه دارد و در حین فعال بودن جی‌پی‌اس تا یک روز تمام عمل می‌کند. در این ساعت حالت ویژه‌ای به نام UltraTrac وجود دارد که می‌تواند مصرف باتری را تا 60 ساعت افزایش دهد. حالت UltraTrac حالتی بهینه است که با متوقف کردن انتقال داده‌های اضافی می‌تواند مصرف باتری را تا مقدار زیادی کاهش بدهد. این ساعت ممکن است کمی گران‌تر از قیمت متوسط بازار باشد، اما به قیمتش می‌ارزد.

 

Garmin Forerunner 645 Music

 

اگر به دنبال بهترین ساعت جی‌پی‌اس دار بازار می‌گردید Garmin Forerunner 645 Music بهترین محصولی است که می‌توانیم به شما پیشنهاد بدهیم. در کنار طراحی زیبا و محیط کاربری ساده، این ساعت می‌تواند موسیقی نیز پخش کند.

شما می‌توانید مستقیماً موسیقی خود را درون این ساعت بریزید و دیگر لازم نیست گوشی‌تان را همراه خود داشته باشید. به گفتهٔ گارمین، می‌توانید در این ساعت حدود 500 فایل موسیقی ذخیره کنید و همچنین می‌توانید آن را به سرویس‌های آنلاین موسیقی مانند Spotify متصل کرده و پلی لیست خود را دانلود کنید. اما دقت کنید که برای گوش دادن به موسیقی باید حتماً هدفون بلوتوثی داشته باشید.

این ساعت همچنین قابلیت‌های خوبی برای دوره‌های تمرینی دارد. با استفاده از برنامهٔ Firstbeat می‌توانید تمرین خود را برنامه‌ریزی کرده و به ساعتتان انتقال بدهید.

 

Suunto 9 و Suunto Spartan Sport

Suunto یکی از شرکت‌های برتر سازندهٔ ساعت هوشمند است. مدل‌های Suunto Spartan Sport و Suunto 9 دارای 80 حالت ویژه ورزشی هستند و تا عمق 100 متری در مقابل آب مقاومت می‌کنند.

اگر به دنبال بهترین ساعت Suunto هستید مدل Suunto 9 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ساعت سه حالت مصرف باتری دارد و بنا به گفتهٔ شرکت سازنده‌اش می‌تواند از 25 تا 120 ساعت روشن بماند، که این قابلیت مناسبی برای دونده‌های حرفه‌ای است.

Suunto Spartan Sport نیز یک از بهترین ساعت‌های جی‌پی‌اس دار است و نسبت به مدل قبلی قیمت کمتری دارد.

 

Polar M200

اگر می‌خواهید کمتر هزینه کنید Polar M200 بهترین گزینهٔ شماست. این ساعت ضد آب دارای یک سنسور ضربان قلب و جی‌پی‌اس است که می‌تواند مسیر پیاده‌روی یا دویدن شما را به‌خوبی زیر نظر بگیرد و همچنین تمام فعالیت‌های روزانه شما ازجمله میزان سوختن کالری، دوره و کیفیت خواب را ثبت کند. ازنظر ظاهری با ساعتی شکیل مواجه هستیم که به نظر ما نسبت به نسخهٔ قدیمی‌تر آن، یعنی Polar M400 فوق‌العاده زیباتر است.

از طرفی، نرم‌افزار این ساعت یعنی Polar Flow می‌تواند داده‌های دویدن شما را ثبت کرده و با استفاده از آن‌ها پیشرفتتان را نشان بدهد. این برنامه قابلیت‌های فراوانی دارد و می‌تواند در ورزش کردن بهینه به شما کمک کند.

 

Polar M430

Polar M430 نیز ساعتی ارزان قیمت است اما امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

درون این ساعت زیبا یک چیپست جی‌پی‌اس و سنسور ضربان قلب نصب‌شده است. باتری Polar M430 با هر شارژ تا 30 ساعت به‌صورت مداوم کار می‌کند که رقم مناسبی به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید با استفاده از این ساعت هشدارهای گوشی خود را نیز مشاهده کنید.

جذاب‌ترین قابلیت این ساعت توانایی همگام‌سازی‌اش با برنامهٔ Polar Running است که می‌تواند نسبت به پیش زمینهٔ ثبت شده توسط کاربر، یک برنامه ورزشی کامل بنویسد و پیشرفت او را زیر نظر گرفته و برایش هدف‌های جدید تعیین کند. همچنین می‌توانید برنامهٔ روزانهٔ خود را به M430 انتقال داده و آن را به‌صورت کامل شخصی‌سازی کنید.

 

Garmin Vivoactive 3 Music

مدل استاندارد Garmin Vivoactive 3 یکی از ساعت‌های چندمنظورهٔ محبوب ماست.

تمام قابلیت‌هایی که Vivoactive 3 را محبوب کرده بود حالا در اینجا تکرار شده و قابلیت پخش موسیقی نیز به آن اضافه‌شده است. شما می‌توانید آهنگ‌های موردعلاقه خود را مستقیماً داخل حافظه داخلی این ساعت ریخته یا پلی لیست خود را از طریق سرویس‌های پخش موسیقی آنلاین به آن انتقال بدهید.

جدا از طراحیِ به‌روز شده و قابلیت اجرای موسیقی، Vivoactive 3 Music مانند Vivoactive 3 عمل می‌کند. در این ساعت مانیتور ضربان قلب، جی‌پی‌اس و قابلیت‌های برنامه ریزی پیشرفته نیز وجود دارد. میزان نگهداری شارژ Vivoactive 3 Music هفت روز است.

 

Fitbit Ionic

این ساعت زیبا توسط شرکت Fitbit تولیدشده که در ساخت لوازم پوشیدنی هوشمند تجربهٔ زیادی دارد. درست مانند Fitbit Versa این ساعت نیز می‌تواند هشدارهای گوشی را به شما نمایش بدهد و حتی قابلیت پاسخ‌دهی سریع نیز در آن قرار گرفته است. Ionic یکی از بهترین ساعت‌های این فهرست است، این ساعت در سه رنگ عرضه شده و قیمت آن 249.95 دلار است. امیدواریم ساعتی را از قلم نیانداخته باشیم. اما اگر شما هم مدل خاصی در اختیار دارید که در گزارش ما نیامده است مدل آن را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

https://mag.charkhoneh.com/5955
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *