Stellio Music Player تجربه‌ای نو در شنیدن موسیقی

مجله چارخونه » برنامه‌ » موسیقی و صدا » Stellio Music Player تجربه‌ای نو در شنیدن موسیقی
Stellio Music Player تجربه‌ای نو در شنیدن موسیقی
دانلود برنامه Stellio Music Player
فهرست محتوا

برنامه stellio music player برنامه‌ای در حوزه موسیقی و صوت محسوب می‌شود که توسط استودیوی stellio soft برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده است. Stellio با محیط کاربری حرفه‌ای و قابلیت برقراری ارتباط آسان توسط مخاطب، یکی از پرطرفدارترین برنامه‌ها در این سبک به شمار می‌آید. نسخه جدید stellio تمرکز زیادی روی تقویت کیفیت صدا دارد. در ادامه برای بررسی و دانلود برنامه Stellio Music Player با مجله چارخونه همراه باشید.

هدف برنامه stellio music player چیست؟

موزیک پلیر یکی از پرکاربرد‌ترین برنامه‌های گوشی تلفن همراه است. افراد روزانه زمان زیادی را به شنیدن موسیقی با موزیک پلیر‌ها صرف می‌کنند. Stellio music player با توجه به کیفیت صدای بسیار عالی، پشتیبانی تم‌های مختلف و گزینه‌های مختلف برای تنظیمات صدا یکی برترین اپلیکیشن‌های حوزه موسیقی به شمار می‌آید.

این برنامه برخلاف بعضی از پخش‌کننده‌های موسیقی، حجم کمی دارد. بنابراین فضای کمی از حافظه گوشی شما را هنگام اجرا اشغال می‌کند. Stellio از اغلب فرمت‌های رایج مانند MP4، APE، CUE، MP3، FLAC و… پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما در انتخاب نوع فایل صوتی دانلود شده محدود نخواهید بود. Stellio با گرافیک بسیار جذاب و کیفیت صدای کم‌نظیر‌ خود، انتخاب خوبی برای پخش موسیقی در گوشی هوشمند شما خواهد بود.

از ویژگی‌های بسیار کاربردی این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت دانلود خودکار کاور برای آهنگ‌های بدون کاور اشاره کرد. به‌طوری‌که دیگر در طول پخش آهنگ شاهد کاور‌های نامرتبط با موسیقی نخواهید‌ بود. این ویژگی کنار قابلیت تنظیم میزان کیفیت و حجم کاور دانلود شده، این اپلیکیشن را به یکی از کاربردی‌ترین موزیک پلیرهای عرضه شده به بازار تبدیل می‌کند.

تیم تولیدکنندگان اپلیکیشن stellio music player با ایجاد قابلیت جست‌وجوی آنلاین متن آهنگ‌ها امکان جمع‌آوری آن‌ها را برای شما فراهم کرده‌اند. بنابراین متن موسیقی‌ها به‌صورت آفلاین در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

زمان پخش موسیقی در stellio music player

یکی دیگر از قابلیت‌های stellio، ویژگی sleep timer است که امکان توقف پخش موزیک پلیر را به ما می‌دهد. به‌این‌ترتیب پس از گوش دادن به آهنگ‌های دلخواه با تعداد انتخابی خود و تعیین زمانی خاص اپلیکیشن در حالت استراحت قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌های جذاب این اپلیکیشن می‌توان به تنظیم فاصله پخش میان موسیقی‌ها اشاره کرد. این قابلیت را نیز می‌توان به‌طور دلخواه تغییر داد و زمان دلخواه خود را برای فاصله میان پخش آهنگ‌ها انتخاب کرد. با تنظیم این قابلیت پس از پخش هر موسیقی فاصله اندکی بین اجرای آهنگ‌ها خواهد بود که crossfade بودن این برنامه را نشان می‌دهد. برخلاف سایر موزیک پلیر‌ها که اغلب Gapless بوده و بدون وقفه تمام آهنگ‌ها را پخش می‌کند.

تنظیمات صدا و فهرست آهنگ‌ها

همان‌طور که احتمالا در سایر موزیک پلیر‌ها مشاهده کرده‌اید امکان مرتب‌سازی موسیقی‌ها را با ترتیب‌های مختلفی ازجمله تاریخ دانلود، عنوان، حجم آهنگ و… خواهید داشت. نکته جالب‌توجه در stellio قابلیت تغییر ترتیب آهنگ‌ها به‌صورت دستی محسوب می‌شود. به‌نحوی‌که می‌توان هر آهنگ را به‌صورت دستی جابجا کرده و به مکان دلخواه در فهرست انتقال داد.

تیم تولیدکنندگان stellio ویژگی جذاب تنظیم‌کننده Equalizer را در این اپلیکیشن طراحی کرده‌اند. این برنامه به سیستم دوازده بانده‌ای مجهز است که امکان تنظیم صدا در دوازده فرکانس مختلف را به کاربر می‌دهد. همچنین به‌طور پیش‌فرض، تعداد قابل‌توجهی تنظیمات باند ازجمله حالت کلاسیک، پاپ، رپ و… را در فهرست خود جای داده که کاربر در صورت نیاز می‌تواند از این تنظیمات پیش‌فرض استفاده کند. تنظیم افکت‌های مختلف آهنگ توسط کاربر، بر جذابیت موسیقی می‌افزاید.

گرافیک اپلیکیشن

کنار همه ویژگی‌هایی که این برنامه را از سایر موزیک پلیر‌ها جدا می‌کند؛ نباید از قابلیت‌های گرافیکی کم‌نظیر آن غافل شد. باوجود همه کارایی‌هایی که یک اپلیکیشن برای مخاطب خود دارد نقش گرافیک محیط کار برنامه را نمی‌توان در افزایش یا کاهش تمایل افراد برای استفاده از آن نادیده گرفت. Stellio music player علاوه بر وظیفه اصلی خود در زمینه پخش و دسته‌بندی موسیقی با دقت و ظرافت هرچه بیشتر از حوزه گرافیک و زیبایی‌ها و ظرافت جانبی غافل نمانده‌ است.

تیم تولیدکنندگان اپلیکیشن stellio music player رنگ محیط کار را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که با اجرای هر موسیقی به رنگ میانگین تصویر کاور آن موزیک دربیاید. علاوه‌براین طراحی هوشمندانه و زیبای بخش قرارگیری فایل‌های موسیقی، تغییر در ظاهر ویجت‌ها و اطلاعیه‌ها و سایر ویژگی‌های گرافیکی پیشرفته و خلاقانه که در طراحی stellio music player به کار ‌گرفته‌شده‌است بار دیگر آن را از سایر برنامه‌های هم‌رده متمایز کرده و در سطح بالاتری قرار می‌دهد. برای کاربرانی که علاقه‌مند به تغییر گرافیک برنامه هستند، امکان افزودن تم‌های دلخواه وجود دارد.

جمع‌بندی

در حال حاضر شرکت‌ها و افراد حقیقی زیادی در حوزه نرم‌افزار با یکدیگر رقابت می‌کنند که از بین آن‌ها فقط عده‌ای موفق به جلب رضایت مخاطب و رسیدن به ایده‌آل مخاطب می‌شوند که بدون شک  Stellio Soft یکی از آن‌هاست.

اگر جز افرادی هستید که از امتحان اپلیکیشن‌های مختلف موزیک پلیر ناامید شده‌اید یا به دنبال یک برنامه کاربردی با محیط کاربری جذاب می‌گردید؛ stellio music player بی‌شک برترین انتخاب برای شماست. برای دانلود برنامه Stellio Music Player می‌توانید از لینک زیر یا تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/6068
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *