آیفون ۲۰۲۰ بریدیگی نخواهد داشت؛ مشخصات نمایشگر آیفون سال آینده

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » آیفون ۲۰۲۰ بریدیگی نخواهد داشت؛ مشخصات نمایشگر آیفون سال آینده
آیفون ۲۰۲۰ بریدیگی نخواهد داشت؛ مشخصات نمایشگر آیفون سال آینده
آیفون ۲۰۲۰
فهرست محتوا

رونمایی آیفون‌های ۲۰۱۹ به زودی برگزار می‌شود و تمام انتظارها پایان می‌یابد. هنوز این گوشی‌ها رونمایی نشده‌‌اند که اطلاعاتی در مورد آیفون ۲۰۲۰ منتشر شده است.

مینگ چی‌کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل اعلام کرده، دست‌کم یکی از گوشی‌های أیفون در سال ۲۰۲۰ میلادی(که تابستان ۱۳۹۹ رونمایی می‌شود)، فاقد ناچ یا همان بریدگی بالای صقحه است. او دلایلی در این رابطه ارائه کرده است.

دوربین سلفی کوچکتر

چی‌کو می‌گوید که در سال آینده میلادی اپل حداقل یکی از گوشی‌های خود را با دوربین سلفی‌ کوچکتر به بازار ارائه می‌کند. با توجه به کوچک‌تر شدن دوربین سلفی، آیفونی با حاشیه نمایشگر کمتر خواهیم داشت. از این رو حاشیه‌ بالای گوشی نیز کاهش می‌یابد و دیگر شاهد ناچ یا بریدگی نخواهیم بود.

این تحلیلگر اپل معتقد است تمام گوشی‌های آیفون در سال ۲۰۲۱ فاقد این بریدگی و ناچ خواهند بود. پس کم‌کم باید با این نوع طراحی آیفون که از سال ۲۰۱۷ با ارائه آیفون ۱۰، به عنوان طراحی نمایشگرهای آیفون شناخته می‌شد خداحافظی کرد.

دوربین سلفی پشت نمایشگر

جی‌کو در گمانه‌زنی خود اعلام می‌کند که اپل در سال ۲۰۲۰ دوربین سلفی پشت نمایشگر را در محصولاتش به کار ببرد. این نوع دوربین سلفی پش از این توسط شیائومی و اوپو برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی‌شان رونمایی شده بود. این دوربین‌ها بهترین راهکار برای خلاص شدن از بریدگی یا ناچ است.

آیفون ۲۰۲۰

همچنین استفاده اپل از نمایشگر تمام صفحه و همچنین حسگر اثرانگشت آکوستیکی به جای حسگر فغلی معمولی حدس زده شده است.

بدین ترتیب احتمال می‌رود گوشی‌های هوشمند اپل در سال ۲۰۱۹ هم با طراحی مشابه آیفون XS، آیفون XS MAX و آیفون XR در تابستان رونمایی شده و به بازار عرضه شوند.

آیفون ۲۰۲۰

در صورت صحت حدس‌ها، گمان‌ها و گزارش‌ها در رابطه با نمایشگر آیفون ۲۰۲۰ ، انتظار می‌رود اپل به‌مرور تصمیم جدیدی برای شناسه‌ی Face ID بگیرد. حتی این احتمال وجود دارد که به‌جای Face ID، دستگاه‌های بعدی خود را با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر به بازار عرضه کند.

شما نمایشگر با بریدگی را می‌پسندید یا نمایشگر تمام صفحه؟

https://mag.charkhoneh.com/6171
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *