مشورپ؛ مطب مشاوره روانشناسی آنلاین در موبایل شما

مجله چارخونه » برنامه‌ » سلامت و تناسب اندام » مشورپ؛ مطب مشاوره روانشناسی آنلاین در موبایل شما
مشورپ؛ مطب مشاوره روانشناسی آنلاین در موبایل شما
مشورپ
فهرست محتوا

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که مشاوره روانشناسی نیاز دارید اما وقت حضور در مطب را ندارید. مشورپ مطب روانشناسی را به موبایل شما می‌آورد.

اپلیکیشن مشورپ یک برنامه اندرویدی است که شما را در برابر حال بد این روزهایتان در زندگی اجتماعی، خانوادگی و محیط کار و تحصیل واکسینه می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن مشورپ میتوانید با روان درمانگرانی در حوزه‌های مختلف مشاوره آنلاین روانشناسی داشته باشید و با مسائل و مشکلات هر روزه‌تان، رقابت کنید. رقابتی که این بار برنده‌اش شما هستید.

 

مشکلات فردی در مشورپ

گاهی ساده‌ترین مکالمات‌مان با اعضای خانواده یا دوستان به خشم و پرخاشگری ختم می‌شود.  احساس افسردگی یا ناراحتی می‌کنیم و در عین حال بیان احساسات برایمان دشوار است. در چنین مواردی مشاوره آنلاین روانشناسی با یک درمانگر می‌تواند به ما کمک کند تا ریشه‌های این نوع از برخوردها را پیدا کنیم. با مشاوره آنلاین مشورپ می‌توانیم با راهکارهای جدیدی برای کنترل خشم، وسواس‌های فکری، استرس، اضطراب، عدم تمرکز، دلیل ترس‌هایمان و مواردی از این قبیل آَشنا شویم.

 

مشاوره ازدواج و طلاق

در زندگی تصمیم‌های زیادی می‌گیریم ولی برخی از این تصمیم‌ها دنیای ما را عوض می‌کنند. ازدواج یا جدایی یکی از این تصمیمات هستند. اپلیکیشن مشورپ زمینه‌ای را فراهم کرده تا بتوانید با مشاوران متخصص در مورد روابط خانوادگی، زندگی مشترک، مسائل و مشکلات جنسی صحبت کنید و با کمک راهنمایی‌های آن‌ها کیفیت روابط‌تان را بهبود بخشید.

 

راهنمایی در مورد کودکان و نوجوانان

چطور باید با یک نوجوان بد دهن یا عصبی برخورد کرد؟ اگر فرزندتان به شما دروغ می‌گوید یا پنهان کاری می‌کند، ساده‌ترین راه این است که آن را به حال خودش بگذارید و همه چیز را به گردن احوالات سن بلوغش بیاندازید. مشاوره آنلاین روانشناسی با یک درمانگر به شما این فرصت را می‌دهد که عادت‌های سالم زندگی کردن را به فرزندتان یاد دهید. به این ترتیب او  به فردی شاد و مفید، اول برای خودش و بعد برای جامعه‌اش تبدیل می‌شود.

مشاوره آنلاین روانشناسی در اپلیکیشن مشورپ  راهی ساده و در دسترس برای تجربه یک زندگی بهتر است. این اپلیکیشن خیالتان را از بابت حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی‌تان آسوده می‌کند. برای شروع کافی است اپلیکیشن مشورپ را از چارخونه دانلود کرده و روی موبایل خود نصب کنید.

https://mag.charkhoneh.com/6220
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *