تقویم باد صبا، همه کارها را به شما یادآوری می کند

مجله چارخونه » برنامه‌ » تقویم باد صبا، همه کارها را به شما یادآوری می کند
تقویم باد صبا، همه کارها را به شما یادآوری می کند
تقویم باد صبا، همه کارها را به شما یادآوری می کند
فهرست محتوا

تقویم باد صبا از برنامه‌های کاربردی پرطرفدار است که نیاز به آن در هر تلفن همراهی احساس ‌می‌شود.
این برنامه توسط شرکت سازنده موج همراه در سال 88 روانه به بازار شده است و با دارا بودن بیش از 8 میلیون کاربر وفادار در اندروید، مقام نخست دربخش نرم‌افزارهاي فرهنگي جشنواره پرديس دانشگاه صنعتي شريف را از آن خود کرده است. این تقویم که قابلیت نصب و راه‌اندازی روی پلت‌فرم‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید را دارد در طول 8 سال گذشته قابلیت‌های کاربردی و رسانه‌ای بسیاری به امکانات خود اضافه کرده است.
در ادامه این مطلب در مجله چارخونه همراه ما باشید تا با امکانات و قابلیت‌های کاربردی تقویم اذان گوی باد صبا آشنا شوید.

دانلود رایگان برنامه تقویم باد صبا

نمايش تاریخ شمسی، هجری و میلادی بدون محدودیت زمانی

به احتمال زیاد برای همه شما زمان‌هایی پیش آمده که نیاز داشته‌اید تاریخ دقیق مناسبت خاصی را در سال‌های گذشته یا آینده پیدا کنید.
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید تاریخ تولدتان در چه روزی از هفته قرار گرفته بوده و یا تاریخ هجری آن را به دست آورید. شاید هم درصدد یافتن روز مناسبی برای تاریخ ازدواج خود در سال آینده هستید. در هر صورت باید به شما مژده بدهیم که باد صبا این امکانات را برای شما فراهم کرده است. با نصب و راه اندازی اپلیکیشن باد صبا به راحتی ‌می‌توانید در تاریخ سفر کنید و به گذشته و  آینده بروید.
از ديگر امكانات اين اپليكيشن محبوب، نمايش مناسبت‌های مختلف مذهبی و اجتماعی است كه با ضربه‌زدن روی روزهای مختلف ميیتوانيد از آن‌ها مطلع شويد.

نوار اعلان تقویم باد صبا

یکی دیگر از امكانات كاربردی تقویم باد صبا، نمايش تاريخ، ساعت و اوقات شرعی روی نوار اعلان دستگاه اندرويدی شماست. با نصب و راه‌اندازي اين برنامه لازم نيست حتما آن را اجرا كنيد تا از ساعت و يا تاريخ مطلع شويد. اين اپليكيشن پس از نصب روی نوار اعلان دستگاه قرار مي گيرد و بدون نياز به اجرای آن از تاريخ و زمان مطلع خواهيد شد.

پخش خودکار اذان در اوقات شرعی

بي شك همه افراد ترجيح مي‌دهند نماز خود را سروقت به جا بياورند. همه ما بارها و بارها با جمله نمازم قضا شد روبه‌رو شده ايم. اپليكيشن باد صبا اين جا هم به كمك كاربرانش شتافته است و با امكان پخش خودكار اذان و قابليت يادآوری در زمان‌های قبل و بعد از اوقات شرعي اين امكان را براي كاربران فراهم آورده است که سر وقت نماز خود را به جا آورند.
همچنین با ايجاد قابليت دانلود در اپليكيشن نیز به راحتي مي‌توانيد اذان و موذن مورد نظر خود را در برنامه قرار دهيد و در اوقات شرعي از آوای ملكوتي اذان بهره‌مند شوید.

دانلود رایگان تقویم باد صیا

نمایش اوقات شرعی شهرهای مختلف

حتما همه شما مطلع هستيد كه اوقات شرعي در مناطق مختلف دنيا با هم متفاوت است. با تنظيم منطقه مورد نظر خود از ميان 1235 شهر مختلف موجود در اپليكيشن، هميشه از اوقات شرعي مطلع خواهيد شد. به علاوه با اين اپليكيشن به راحتي از مدت زمان باقي مانده تا زمان شرعي بعدي آگاه مي شويد.

ثبت یادداشت در تقویم باد صبا

به همراه داشتن يك دفترچه يادداشت براي يادآوری امور مهم، بدون تردید به برنامه‌ريزی بهتر شما كمك بزرگی خواهد كرد. اما يادآوری حمل آن توسط شما معضل ديگري است كه به دغدغه‌های شما ميیافزايد.
همچنین بدون داشتن كيف، امكان جا گذاشتن آن در مكان‌های مختلف بسيار زياد است. باد صبا با ايجاد امكان يادداشت‌های روزانه اين مسووليت را از دوش شما برداشته است. به علاوه با تنظيم زنگ يادآوری و تكرار آن هيچ برنامه‌ای از ليست كاری شما عقب نمي‌ماند. مضاف بر اين كه مي‌توانيد زنگ دلخواه خود را نیز روی هشدارهايتان اعمال كنيد.
همچنين امکان پشتیبان‌گیری و بازیابی یادداشت‌ها از ديگر نكات كليدی و مثبت اين برنامه است.

ابزارهاي اسلامي تقویم باد صبا

بخش ابزارهای اسلا‌می‌ باد صبا شامل ابزارهایی از جمله قرآن، اعمال و ادعیه روز، نهج البلاغه، قبله نما، ختم قرآن و ذکر، رکعت شمار، نماز قضا و ذکر شمار است.

 تم‌های مختلف

تقويم باد صبا با ارائه تم و ويجت‌های مختلف در رنگ‌های متفاوت و جذاب شما را در همسان‌سازی و تطابق رنگ‌های گوشي با اپليكيشن ياري مي‌كند. با انتخاب تم مود نظر خود در اين اپليكيشن احساس نشاط و آرامش بيشتري براي خود به ارمغان آوريد.

امکان تنظیم شیفت کاری

بسیاری از افراد با توجه به موقعیت شغلی خود، شیفت‌های کاری متفاوتی دارند که شاید به خاطر‌ آوردن این شیفت‌ها بدون تقویم کمی‌ دشوار به نظر برسد. از سویی حمل کردن سررسیدهای قدیمی‌ و سنگین در هر موقعیتی غیرممکن به نظر ‌می‌رسد. تقویم باد صبا با ایجاد قابلیت تعیین شیفت کاری این امکان را برای شما فراهم آورده است كه در هر موقعيت و مكاني ليست شيفت‌های كاری خود را در كنارتان داشته باشيد و ديگر نگران فراموش كردن آن‌ها نباشيد.
اين قابليت جديد با دارا بودن پيش فرض‌هايي مناسب، امكان انتخاب نوع و تعداد شيفت‌های كاری را مي‌دهد. علاوه بر آن حتی اگر نوع شيفت‌كاري شما از بين چندين پيش فرض موجود در برنامه نباشد نیز به راحتي می‌توانید با قابلیت‌های موجود در برنامه، روزهای كاری و استراحت خود را به برنامه اضافه كنيد و در موعد مقرر آن‌ها را به ياد آوريد.

 گنجینه

بخش گنجينه اپليكيشن باد صبا شامل امکانات مختلف برای سلیقه‌های مختلف است.  از جمله امکانات این بخش ‌می‌توان به پخش زنده اماکن مقدس، ویدیوهای مختلف، رادیو، مشاهده برنامه‌های تلویزیونی، اطلاعات مربوط به اپراتورها، بانک‌ها، راهنمایی و رانندگی و … اشاره کرد.

درج مناسبت‌های مختلف روزانه و ماهیانه در تقویم باد صبا

امروزه با وجود مشغله‌های ذهني مختلف كه گريبان‌گير تمام افراد جامعه شده است، به يادآوری مناسبت‌های مختلف يكي از معضلات جدی افراد به شمار مي‌رود. حتما برای همه شما هم پيش آمده است كه تاريخ تولد يكي از عزيزانتان يا سالگرد ازدواج خود را فراموش كرده باشيد.
اين موضوع بي‌شك سبب ايجاد دل‌خوری و كدورت بين افراد مي‌شود. اما با وجود يادآور مناسبت‌هاي باد صبا، ديگر هرگز با اين مشكلات روبه‌رو نخواهيد شد. با نصب و راه اندازی تقويم باد صبا به راحتي می توانيد مناسبت‌های مختلف را در آن اضافه كنيد و  هيچ رويدادی را از دست ندهيد. به علاوه تنظيم زنگ يادآوری اين اپليكيشن و تكرار آن به شما فرصت بيشتری براي آمادگی خواهد داد.

اطلاعيه‌ها مناسبت‌ها و رويدادها

استفاده از اپليكيشن باد صبا توسط 8 ميليون كاربر آن را در زمره اپليكيشن‌های فراگير قرار داده است. از اين رو اين اپليكيشن كاربردی وسيله‌ای مناسب براي اطلاع‌رساني و ارائه خدمات میان بیشتر مردم شده است. با نصب و راه اندازي اين اپليكيشن از اخبار و مناسبت‌های به روز دنيا مطلع شويد و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراك بگذاريد. علاوه بر آن، امكان غير فعال‌سازي اين قابليت نيز در برنامه برای شما فراهم آمده است. بخش فصلی اين برنامه نيز در نسخه‌هاي مختلف آن متفاوت است و با توجه به فصل‌های مختلف پيامك‌های مربوط به سفر و .. در آن درج مي شود.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *