با دانلود بازی Badminton League با گوشی‌تان بدمینتون بازی کنید

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » با دانلود بازی Badminton League با گوشی‌تان بدمینتون بازی کنید
با دانلود بازی Badminton League با گوشی‌تان بدمینتون بازی کنید
دانلود بازی Badminton League
فهرست محتوا

بازی Badminton League یک اثر جذاب و سرگرم‌کننده در دسته بازی‌های ورزشی با محوریت ورزش بدمینتون است که توسط RedFish Game Studio برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios منتشر شده و به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد. اگر به ورزش بدمینتون علاقه دارید و می‌خواهید این ورزش را در گوشی هوشمند خود تجربه کنید، بدون شک دانلود بازی Badminton League یک انتخاب فوق‌العاده است. برای آشنایی بیشتر با بازی Badminton League در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید.

 

داستان بازی از چه قرار است؟

بازی Badminton League یک شبیه‌ساز از رقابت‌های بدمینتون است که در آن سعی شده در عین سادگی تجربه‌ای جالب از ورزش بدمینتون در اختیار شما قرار گیرد. در بازی Badminton League با حریفان مختلفی بازی کرده و با هر بار پیروزی به رده‌های بالاتری از بازی دسترسی پیدا خواهید کرد. Badminton League در اصل یک بازی دو بعدی است که در آن فقط می‌توانید به سمت جلو یا عقب حرکت کرده و مسیر سومی در آن وجود ندارد. شما باید با جای‌گیری درست ضربه رقیب را برگشت داده و مانع از به زمین نشستن آن در زمین خود شوید.

روال بازی به این شکل است که در صورت پیروزی هر مرحله جوایزی مانند سکه، جام و درنهایت یک صندوق جایزه‌های مختلف به شما تعلق خواهد گرفت. البته در صورت باخت نیز جوایز بر جای خود باقی هستند و فقط بعضی از جایزه‌ها حذف شده، برخی تعدادشان کمتر می‌شود و از تعداد جام‌های شما نیز کم خواهد شد.

بازیکن خودتان را بسازید و روزبه‌روز او را قدرتمندتر کنید

در این بازی خبری از اسطوره‌های بدمینتون نیست، بلکه خودتان باید یک اسطوره بسازید و او را برای رسیدن به جایگاه بهترین‌ها پرورش بدهید. بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید چهره بازیکن خود را شخصی‌سازی کرده و مطابق میل خود آن را درست کنید. پس از دانلود بازی Badminton League در ابتدای بازی فقط می‌توانید، رنگ پوست، موها و جنسیت بازیکن را تعیین کنید؛ اما باکمی پیشرفت در بازی امکانات بیشتری برای شما باز می‌شود و می‌توانید بازیکن خود را هم ازنظر ظاهر تغییر داده و هم ابزار و قابلیت‌های او را عوض کنید یا ارتقا دهید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930530799/52050526/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

انجام بازی ساده است

گیم پلی بازی بسیار ساده طراحی شده است. شما باید از طریق کنترلرهای مجازی که پایین صفحه‌نمایش قرار می‌گیرند به عقب یا جلو حرکت کرده و به توپ ضربه بزنید. در هر مسابقه سه نوع ضربه در اختیار شما قرار دارد، یک ضربه کوتاه، یک ضربه بلند و یک ضربه قدرتی که متناسب با شرایط می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

به‌طورکلی ضربات کوتاه و بلند را می‌توانید در هر شرایط به توپ وارد کنید؛ اما فقط زمانی می‌توانید به توپ ضربات قدرتی بزنید که توپ شما ارتفاع لازم را داشته باشد. گفتنی است ضربات قدرتی به‌طورمعمول در زمین حریف نشسته و برای شما امتیاز به ارمغان می‌آورند.

حین بازی به نوارهای آبی سبزرنگ بالای صفحه توجه کنید

علاوه بر توجه به مسیر توپ و برگشت آن به زمین حریف، باید حین انجام بازی به نوار آبی و سبزرنگ نیز توجه داشته باشید. نوار آبی‌رنگ درواقع انرژی شما را نشان می‌دهد که هر چه قدر مقدار آن کمتر شود انرژی بازیکن شما هم کمتر شده و بازدهی او پایین می‌آید. نوار سبزرنگ نیز نوار قابلیت ویژه شما است که وقتی تا انتها پر شد قدرت ویژه شما فعال‌شده و قدرت شما در بازی افزایش پیدا می‌کند.

هر دو نوار با توجه به حرکت‌های شما در بازی کم‌وزیاد می‌شوند. بدیهی است هرچقدر ضربات بهتر و صحیح‌تری بزنید نوار انرژی شما دیرتر خالی شده و نوار قابلیت‌های ویژه شما نیز زودتر پر خواهد شد.

 

وجود حالت‌های مختلف برای انجام بازی، تجربه بهتری از بازی به شما می‌دهد

بازی Badminton League را می‌توانید در چند حالت مختلف تجربه کنید، از بازی‌های ساده گرفته تا تورنومنت‌ها و بازی‌های تک‌به‌تک که جذاب‌ترین آن‌ها را می‌توان همین بازی‌های تک‌به‌تک دانست.

در حالت تک‌به‌تک خبری از هوش مصنوعی نیست و همراه دوستان خود می‌توانید یک بازی پرهیجان و واقعی را تجربه کنید. برای انجام بازی در این حالت کافی است به همراه دوستان خود از طریق وای‌فای یا بلوتوث به دستگاه‌های یکدیگر متصل شده و به انجام بازی بپردازید.

از کجا شروع کنیم؟

بدون شک هرچقدر هم از بازی تعریف کنیم به‌پای تجربه آن نمی‌رسد و می‌طلبد که شما نیز بازی را نصب کرده و همه مواردی که گفته شد به‌اضافه جزئیات بیشتری از بازی را تجربه کنید. با این تعاریف قدم اول برای شروع، دانلود بازی است. به‌منظور دانلود بازی Badminton League در پایان همین مطلب لینک دسترسی و کیوآرد بازی را قرار داده‌ایم که از طریق آن‌ها می‌توانید بازی را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. توجه داشته باشید که بازی در سیستم‌عامل اندروید روی نسخه 4.0.3 و در سیستم‌عامل ios روی نسخه 8 به بالا قابل‌نصب و اجرا است.

 

جمع‌بندی و سخن پایانی

بازی Badminton League با گیم پلی فوق‌العاده و گرافیک جذاب خود یک بازی عالی در دسته بازی‌های ورزشی ویژه گوشی هوشمند محسوب می‌شود که می‌توانید با آن ورزش بدمینتون را روی گوشی خود تجربه کرده و از این ورزش لذت ببرید.

https://mag.charkhoneh.com/6440
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *