Dead Paradise، خالق لحظات اکشن

مجله چارخونه » بازی » اکشن » Dead Paradise، خالق لحظات اکشن
Dead Paradise، خالق لحظات اکشن
دانلود بازی Dead Paradise
فهرست محتوا

بازی Dead Paradise یک بازی در حوزه سرگرمی و اکشن محسوب می‌شود که توسط شرکت SMOKOKO GAMES برای سیستم‌عامل اندروید طراحی شده است. بازی Dead Paradise را با توجه به محیط کاربری جذاب و قابلیت برقراری ارتباط آسان توسط مخاطب می‌توان یکی از برترین برنامه‌ها در این حوزه معرفی کرد. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی Dead Paradise با مجله چارخونه همراه باشید.

داستان بازی

داستان این بازی پرمخاطب در دوران آخرالزمان اتفاق می‌افتد. زمانی که گسترش علم و فناوری به نهایت خود رسیده و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و ماشین‌ها در اختیار بشر قرار دارد. درست در همین زمان است که دشمنانی بی‌رحم برای نابودی زمین و انسان‌های دیگر جنگی بزرگ برپا می‌کنند و به خانواده قهرمان بازی حمله‌ور می‌شوند. اکنون کاراکتر بازی باید با ابزارها، سلاح‌ها و ماشین‌هایی که در اختیار دارد به مبارزه و دفاع از شهر و خانواده خود بپردازد.

ورود به بازی

شما در نقش کاراکتر بازی شب‌هنگام وارد یک محیط تاریک می‌شوید. سپس با راهنمایی بازی باید روی کلمه سالن که بالای یک اتاق نصب شده، ضربه بزنید. با این کار وارد سالن خواهید شد. با ورود به سالن فردی رودرروی شما قرار خواهد گرفت که برای فهمیدن مأموریت خود باید محل نشان داده‌شده روی دست شخص را لمس کنید. با این کار، در کادری سمت راست صفحه‌نمایش بازی dead paradise شماره مأموریت، خواسته‌های مأموریت از شما و درنهایت پاداش موفقیت در آن مرحله را می‌بینید. پاداش بازی در اغلب موارد سوخت ماشین، سکه و… است. داخل سالن علاوه بر تعریف مأموریت و پاداش آن می‌توانید با استفاده از سکه‌های کسب‌شده در مراحل قبلی، برای خود شمش و سوخت بخرید. همچنین امکان تغییر ماشین نیز برایتان وجود دارد.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930551129/10670/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ابزارهای بازی

ابزارهایی که به‌طور مستقیم به تنظیمات ماشین شما مرتبط هستند در چهار بخش موشکی، زرهی، سوخت و تنظیمات موتور دسته‌بندی می‌شوند. برای استفاده از هریک باید دست‌کم ده شمش طلا به بازی پرداخت کنید. شمش‌های طلا در بسته‌های 300، 100 و 175 تایی طراحی‌شده‌اند که با توجه به سکه‌هایتان امکان خرید آن‌ها را خواهید داشت.

ماشین

در قسمت خرید ماشین، چهار نوع ماشین به نام‌های REAOER، ANNIHILATOR، BUGGY و WRAIT ارائه شده است که هریک ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. قیمت هریک از ماشین‌ها با توجه به قابلیت‌های آن تعیین شده است و با سایر ماشین‌ها تفاوت دارد. درنهایت یک ماشین بسیار عالی با امکان حمل سلاح‌های متنوع در سالن وجود دارد که قیمتی بسیار گران‌تر از دیگر ماشین‌ها برای آن درنظرگرفته شده و انتخاب مناسبی برای پیروزی در مراحل نهایی بازی به شمار می‌آید.

امتیازها

داخل سالن و بالای صفحه‌نمایش تعداد سکه‌ها، شمش و همه آیتم‌های کسب شده در مراحل پیش‌نمایش داده می‌شود. پس از بررسی امتیازات خود و خرید لوازم موردنیاز از سالن می‌توانید با لمس دکمه START پایین برگه مأموریت، بازی را شروع کنید.

گیم Dead Paradise در محیطی با امکان گردش سه‌بعدی آغاز خواهد شد. ابتدا با پنج گزینه مختلف در صفحه روبه‌رو می‌شوید که هریک برای کار مشخصی تعبیه شده‌اند. به‌عنوان‌مثال یکی از گزینه‌ها برای هدایت ماشین به جلو و دیگری برای پرتاب موشک است. با هدایت ماشین باید هم‌زمان به اهداف در حال حرکت مانند موتورسوارها شلیک کنید. در مراحل جلوتر بازی، موتورسوارهای زیادی شما را احاطه می‌کنند که باید با چرخش 180 درجه و شلیک در همه جهات، آن‌ها را از بین ببرید.

همچنین در حین بازی می‌توانید مهمات به‌جامانده از دشمن در مسیر را به اندوخته‌های خود اضافه کنید. علاوه براین اگر گزینه‌های مختلف که ابتدای بازی برای کنترل و پیشرفت مأموریت در اختیارتان قرارگرفته در جای مناسبی نیستند، می‌توانید با لمس گزینه توقف سمت راست بالای نمایشگر خود وارد بخش options شده و مکان و تعداد گزینه‌ها را تغییر دهید تا فضای بیشتری داشته و بازی را راحت‌تر پیش ببرید.

نکته جذابی که در بازی Dead Paradise دیده می‌شود، حرکت‌های سه‌بعدی اجسام و افراد متحرک است که شور و هیجان بازی را چند برابر می‌کند. در پایان هر مرحله، علاوه بر امتیازاتی مانند جمع‌آوری سلاح‌های جامانده از دشمن پاداش مربوط به موفقیت در همان مرحله را نیز دریافت خواهید کرد.

جمع‌بندی

در حال حاضر شرکت‌های بزرگی در سراسر دنیا برای تولید بازی‌های رایانه‌ای تلاش و رقابت می‌کنند. در این میان تیم SMOKOKO GAMES با ساخت بازی در حوزه اکشن و رقابتی که طیف گسترده‌ای از مخاطبان را در برمی‌گیرد، رضایتمندی بالایی را از طرف کاربران جذب کرده است. اگر جزو افرادی هستید که از بازی در محیط‌های جنگی و پرتنش لذت می‌برید، Dead Paradise بی‌شک گزینه‌ای متفاوت برای شما خواهد بود. برای دانلود بازی Dead Paradise می‌توانید از لینک زیر یا تصویر QR code استفاده کنید.

 

 

 

https://mag.charkhoneh.com/6539
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *