همکاری ایرانسل و هواوی در ارائه گوشی‌ اقتصادی

مجله چارخونه » خبر » خبرهای ایرانسل » همکاری ایرانسل و هواوی در ارائه گوشی‌ اقتصادی
همکاری ایرانسل و هواوی در ارائه گوشی‌ اقتصادی
همکاری ایرانسل و هواوی
فهرست محتوا

متقاضیان استفاده از اینترنت پرسرعت همراه می‌توانند با تهیه گوشی Y5 شرکت هواوی از خدمات ویژه ایرانسل بهره‌مند شوند. به گزارش مجله چارخونه، همکاری ایرانسل و هواوی با هدف در اختیار گذاشتن همزمان سرعت و تکنولوژی با قیمت اقتصادی برای مشترکانی ارائه شده است که قصد دارند از اینترنت پرسرعت، روی یکی از جدید‌ترین گوشی‌های همراه معرفی شده در بازار موبایل، بهره بگیرند.

افرادی که طی این طرح از طریق درگاه‌های فروش ایرانسل اقدام به خرید گوشی هواوی Y5 کنند، همراه با آن یک عدد سیم‌کارت دائمی ایرانسل، 20 گیگابایت اینترنت برای ماه اول و 12 گیگابایت اینترنت برای 6 ماه بعد (ماهانه 2 گیگابایت) نیز دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، مشترکانی که تا 6 ماه بعد از راه اندازی سیم کارت ایرانسل در شبکه فعال باقی بمانند، به طور خودکار در قرعه کشی بسته‌های 100 گیگابایتی سالانه شرکت داده خواهند شد.

گوشی‌های Y5 از طریق درگاه فروش آنلاین ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir و یا از طریق تماس با شماره 600 از شماره‌های ایرانسلی، یا تماس با شماره 09366000000 از شماره‌های غیر ایرانسلی، در دسترس است.

گوشی‌های Y5 یکی از جدید‌ترین محصولات شرکت هواوی است که در آخرین ماه سال 2018، در رده محصولات اقتصادی، اما با کیفیت این شرکت وارد بازار شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.45 اینچی و نمایشگر تمام صفحه با رزولوشن 295 پیکسل در هر اینچ است.

به طور پیش‌فرض، با استفاده از سیم کارت دائمی ارائه شده همراه  این گوشی‌،  اپلیکیشن‌های «ایرانسل من»، برای کنترل حساب کاربری توسط مشترک و «لنز»، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، برای مشترکان قابل استفاده است. کسانی که این گوشی‌ها را تهیه می‌کنند، بعد از فعال سازی سیم‌کارت خود به صورت دوره‌ای، پیشنهادهای ویژه‌ای برای  استفاده از برنامه های کاربردی و تهیه بسته‌های اینترنت دریافت خواهند کرد.

https://mag.charkhoneh.com/6600
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *