با این برنامه دیگر تغییرات آب‌وهوا غافلگیرتان نخواهد کرد!

مجله چارخونه » برنامه‌ » ابزارها » با این برنامه دیگر تغییرات آب‌وهوا غافلگیرتان نخواهد کرد!
با این برنامه دیگر تغییرات آب‌وهوا غافلگیرتان نخواهد کرد!
دانلود برنامه transparent clock & weather premium
فهرست محتوا

اپلیکیشن transparent clock & weather premium برنامه‌ای کاربردی در حوزه آب‌وهوا محسوب می‌شود که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. به‌جرات می‌توان این برنامه را برای همه گوشی‌های اندرویدی لازم دانست. این برنامه باهدف نمایش وضعیت آب‌وهوا و ساعت هر منطقه طراحی شده است. اگر شما هم از افرادی هستید که بررسی وضعیت آب‌وهوا برایشان اهمیت زیادی دارد، بی‌شک از این اپلیکیشن لذت خواهید برد. در ادامه با مجله چارخونه در بررسی و دانلود برنامه transparent clock & weather premium همراه باشید.

 

اپلیکیشن transparent clock & weather premium

این برنامه کاربردی برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی طراحی شده است. transparent clock & weather premium به شما امکان بررسی وضعیت جوی هر منطقه از کره زمین را می‌دهد. تیم سازندگان این برنامه ویجت‌های مختلفی در ابعاد گوناگون به‌منظور دسترسی آسان‌تر به اطلاعات طراحی کرده‌اند. همچنین دو نوع ساعت آنالوگ و دیجیتال با طراحی جذاب برای قرارگیری در صفحه اصلی گوشی در transparent clock & weather premium قرار گرفته است. صفحه اصلی، پیش‌بینی ساعتی، نمودار ساعتی، بادسنج، پیش‌بینی روزانه، پیش‌بینی ماه، تنظیمات و منوی برنامه از بخش‌های متنوع این برنامه محسوب می‌شوند.

صفحه اصلی

در صفحه اصلی برنامه، تاریخ روز، ساعت و اختلاف ساعت با منطقه گرینویچ مشخص شده است. همچنین درجه هوا و وضعیت جوی مانند هوای آفتابی، بارانی، برفی، ابری و… مشاهده می‌شود. اگر می‌خواهید فشار هوا را در منطقه محل سکونت خود بدانید، در صفحه اصلی تحت عنوان pressure قابل‌دسترسی خواهد بود. در بخش latest update زمان آخرین به‌روزرسانی اطلاعات به اطلاع کاربران رسانده می‌شود. امکان مشاهده همه اطلاعات جوی به تفکیک ساعت در این بخش وجود دارد. این اطلاعات از سایت جامع foreca.com دریافت می‌شود.

در قسمت پیش‌بینی ساعتی در صفحه اصلی transparent clock & weather premium می‌توانید وضعیت آب‌وهوا و درصد رطوبت هوا در محل زندگی‌تان را بررسی کنید. همچنین نموداری مستطیلی برای سنجش دما رسم شده که اطلاعات مفیدی به کاربران برنامه می‌دهد. بخش پیش‌بینی روزانه در جدولی کوچک اطلاعاتی مانند درجه هوا، میانگین دما، تاریخ روز، درصد رطوبت و وضعیت آب‌وهوای هرروز ثبت شده تا کاربران بدون اتلاف وقت دسترسی مستقیمی به اطلاعات جوی داشته باشند.

حل مشکل چی‌بپوشم با توجه به وضعیت آب‌ و هوا

برای خلاصه بیشتر اطلاعات میانگین درصد رطوبت هوا، نقطه میعان هرروز، شاخص گرما و حتی پوشش مناسب برای آن روز نیز مشخص شده است. انتخاب نوع پوشش به‌تناسب وضعیت جوی از نکات خلاقانه transparent clock & weather premium محسوب می‌شود. چراکه این ویژگی در سایر برنامه‌های هم‌ردیف کمتر دیده شده است. برای آن دسته از افرادی که به‌سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند، اطلاع از شاخص UV یا همان شاخص پرتو فرابنفش در طول روز بسیار مهم خواهد بود. در صفحه اصلی transparent clock & weather premium شاخص پرتو فرابنفش به تفکیک ساعت مشخص شده است. همان‌طور که انتظار می‌رود این شاخص در ساعات اولیه صبح به‌اندازه ناچیزی در تماس باپوست و اعضای حیاتی افراد خواهد بود.

پیش‌بینی سرعت باد برای برخی مشاغل در ارتباط با ارتفاع از اهمیت زیادی برخوردار است. در این برنامه امکان پیش‌بینی سرعت باد در هر ساعت از شبانه‌روز وجود دارد. درنهایت دو بخش روز و شب در این اپلیکیشن تعریف شده که اطلاعات سودمندی درباره ساعات روز می‌دهد. تعیین ساعت طلوع و غروب خورشید، مجموع ساعات طول روز، شکل و حالات قرص ماه، مجموع ساعات طول شب، امکان به اشتراک‌گذاری و… از امکانات جذابی است که تیم سازندگان transparent clock & weather premium طراحی کرده‌اند.

منوی برنامه

منوی برنامه از قسمت‌های اساسی transparent clock & weather premium محسوب می‌شود که امکان مدیریت بخش‌های گوناگون اپلیکیشن را به شما می‌دهد. در بخش add new location می‌توانید علاوه بر اطلاع از وضعیت جوی محل زندگی خود از شرایط آب‌وهوایی هر نقطه از کره زمین باخبر شوید. همچنین با استفاده از manage location امکان مدیریت نقاط انتخاب شده را خواهید داشت. با استفاده از گزینه refresh all نیز قابلیت بازگردانی تنظیمات به حالت اولیه برای شما وجود دارد.

تنظیمات

برای تغییر قسمت‌های مختلف اپلیکیشن از قسمت تنظیمات استفاده کنید. این بخش امکان تغییر واحد اندازه‌گیری دما و فشار و باد، زمان و تاریخ، حالت نمایش اطلاعات، فعال‌سازی اعلان‌ها و… را برایتان فراهم می‌کند؛ بنابراین با استفاده از این قسمت می‌توانید transparent clock & weather premium را شخصی‌سازی کنید.

جمع‌بندی

به‌طورکلی transparent clock & weather premium با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی مناسب، ارائه اطلاعات دقیق و صحیح، تفکیک اطلاعات جوی به‌تناسب ساعت، تغییرتم برنامه با توجه به هر ساعت از شبانه‌روز، نمایش شکل قابل رویت ماه در هر شب، نمایش اطلاعات در ویجت‌های متنوع با ابعاد گوناگون و… تجربه لذت‌بخشی در اطلاع از شرایط جوی برای شما رقم خواهد زد. برای دانلود و نصب transparent clock & weather premium می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/6607
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *