تجربه انیمیشن‌سازی آسان و بدون دردسر با اپلیکیشن Drawing Cartoons 2

مجله چارخونه » برنامه‌ » سرگرمی » تجربه انیمیشن‌سازی آسان و بدون دردسر با اپلیکیشن Drawing Cartoons 2
تجربه انیمیشن‌سازی آسان و بدون دردسر با اپلیکیشن Drawing Cartoons 2
دانلود برنامه Drawing Cartoons 2
فهرست محتوا

اپلیکیشن Drawing Cartoons 2 برنامه جالب ساخت انیمیشن و کارتون است که توسط Drawing Cartoons Ltd منتشر شده و جزو اپلیکیشن‌های اختصاصی سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود. اگر به انیمیشن‌سازی علاقه‌مند هستید و قصد دارید این کار را در گوشی هوشمند خود تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما دانلود برنامه Drawing Cartoons 2 است. با ما در مجله چارخونه و معرفی و دانلود برنامه Drawing Cartoons 2 همراه باشید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930483930″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

شروع کار و دانلود برنامه Drawing Cartoons 2

اپلیکیشن Drawing Cartoons 2 فرایند انیمیشن‌سازی را برای شما آسان کرده و انجام این کار را با استفاده از گوشی امکان‌پذیر می‌کند. در Drawing Cartoons 2 کاراکترهای زیادی از شخصیت‌ها و اشیاء وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید کارتون‌های جذاب و تماشایی خلق کرده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مانند هر اپلیکیشن دیگری برای شروع کار با برنامه Drawing Cartoons 2 باید آن را روی گوشی خود نصب کنید. به‌منظور دانلود اپلیکیشن Drawing Cartoons 2 می‌توانید در پایان مطلب از طریق لینک‌ها یا کیوآرکد موجود به فایل نصبی برنامه دسترسی داشته و آن را دانلود کنید. خوشبختانه Drawing Cartoons 2 با همه تبلت‌ها و گوشی‌های اندرویدی نسخه 4.4 به بالا سازگاری داشته و به‌راحتی روی آن‌ها نصب می‌شود.

آشنایی با قسمت‌های مختلف اپلیکیشن

برنامه Drawing Cartoons 2 رابط کاربری ساده‌ای دارد و کل آن در سه بخش Create، Load و Watch خلاصه می‌شود.

Create

در این بخش که درواقع صفحه اصلی برنامه است می‌توانید با انتخاب پس‌زمینه موردنظر خود وارد میز کار برنامه شده و پروژه خود را شروع کنید.

Load

این بخش گالری انیمیشن‌های تولید شده توسط شما است که در ابتدا تعدادی نمونه کار نیز درون قرار گرفته است. اگر درگذشته تجربه انیمیشن‌سازی نداشته‌اید، می‌توانید ابتدا نمونه کارهای موجود در این بخش را مشاهده کرده و سپس برای ساخت انیمیشن خود دست‌به‌کار شوید.

Watch

این قسمت از برنامه دارای دو بخش Tutorials و Forums است. در بخش Tutorials مجموعه‌ای از آموزش‌های تصویری به همراه متن وجود دارد که به کمک آن‌ها با قسمت‌های مختلف اپلیکیشن آشنا شده و اصول اولیه کار با آن را یاد خواهید گرفت.

در بخش Forums می‌توانید به انجمن‌های برنامه رفته و ازآنجا نمونه کارهای سایر کاربران را مشاهده کنید. استفاده از این بخش کنار تماشای ویدئوهای نمونه که در بخش Load قرار دارد شما را به‌خوبی با مبانی کار برنامه آشنا کرده و استفاده از آن را برای شما آسان‌تر می‌کند. در نظر داشته باشید برای استفاده از این بخش باید به اینترنت متصل بوده و فیلترشکن گوشی خود را نیز روشن کنید.

ساخت یک انیمیشن در اپلیکیشن Drawing Cartoons 2

بعد از طی مراحل فوق و آشنایی با قسمت‌های مختلف اپلیکیشن نوبت ساخت یک انیمیشن در برنامه می‌رسد. برای شروع از بخش Create پس‌زمینه موردنظر خود را انتخاب کرده و New Cartoon را لمس کنید. در میز کار برنامه آیتم‌های موردنیاز شما در بخشی تحت عنوان insert قرار دارد که با مراجعه به آن تنوعی از المان‌ها و شخصیت‌های موردنیاز دسته‌بندی‌شده و در اختیار شما قرار دارد.

هر آیتم امکان سفارشی‌سازی و ویرایش دارد. از طریق بخش Edit Unit می‌توانید به این تنظیمات دسترسی داشته باشید. ازجمله تنظیماتی که در این بخش می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید میزان شفافیت کاراکتر موردنظر، حذف آن، چرخش و سایر تنظیمات این‌چنینی است.

بعد از اضافه کردن آیتم‌های موردنیاز نوبت به ایجاد فریم‌های انیمیشن می‌رسد. برای انجام این کار لازم است وارد بخش Edit Frame شده و ازآنجا فریم‌های موردنیاز خود را به انیمیشن اضافه کنید. برنامه با کمک کِی فریم‌ها (Key Frames) به شما امکان ساخت انیمیشن را می‌دهد. به لطف استفاده از کی فریم‌ها می‌توانید با استفاده از دو فرم ابتدا و پایان حرکت آیتم موردنظر خود را مشخص کرده و سپس با اضافه کردن تعدادی فریم بین این دو فرم حرکت آیتم خود را نمایش دهید.

در میز کار برنامه این امکان برای شما فراهم شده که پیش از گرفتن خروجی کار خود را مشاهده و آن را ارزیابی کنید. به این منظور هر جا نیاز به بازبینی انیمیشن خود داشتید، کافی است کلید Play را لمس و کار خود را بازبینی کنید.در میز کار برنامه یک منو هم وجود دارد که در آن به امکانات پیشرفته برنامه دسترسی خواهید داشت. ازجمله امکانات پیشرفته برنامه می‌توان به امکان صداگذاری انیمیشن، ایجاد کاراکترهای سفارشی، تغییر پس‌زمینه، تغییر زاویه دید دوربین و … اشاره کرد.

جمع‌بندی

تا اینجای مطلب سعی کردیم، اطلاعاتی از برنامه و نحوه کار با آن را در اختیار شما قرار دهیم، اما ازآنجاکه برنامه جزئیات بیشتری دارد کشف، بقیه جزئیات را بر عهده شما می‌گذاریم. درمجموع اپلیکیشن Drawing Cartoons 2 یک برنامه جامع برای انیمیشن‌سازی است که امکانات مختلفی را در خود جای‌داده و به کمک آن انیمیشن‌سازی آسان و لذت‌بخش می‌شود.

 

https://mag.charkhoneh.com/6623
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *