نواختن پیانو را با بازی Magic Tiles 3 تجربه کنید

مجله چارخونه » بازی » بازی های آموزشی » نواختن پیانو را با بازی Magic Tiles 3 تجربه کنید
نواختن پیانو را با بازی Magic Tiles 3 تجربه کنید
دانلود بازی Magic Tiles 3
فهرست محتوا

بازی کاشی‌های جادویی یا Magic Tiles 3 جزو بازی‌های موزیکال است که توسط استودیوی بازی‌سازی AMANOTES برای دو سیستم‌عامل محبوب اندروید و ios توسعه یافته و به‌صورت رایگان منتشر شده است. اگر عاشق موسیقی و نواختن ساز هستید، بازی Magic Tiles 3 یک بازی جذاب برای شما به‌حساب می‌آید. برای دانلود بازی Magic Tiles 3 و آشنایی بیشتر با آن در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید.

 

داستان بازی Magic Tiles 3

بازی Magic Tiles 3 با الهام از بازی محبوب Piano Tiles ساخته شده و به شما امکان نواختن موسیقی با پیانو را می‌دهد. در بازی قرار است نوت‌های موسیقی که به‌صورت آبشاری پایین می‌آیند را لمس کنید تا نواخته شوند. صفحه بازی پرشده از کاشی‌های سیاه‌رنگی که گاهی آرام، گاهی تند و گاهی هم‌زمان به‌صورت چندتایی به سمت پایین آمده و اگر آن‌ها را لمس نکنید بازنده خواهید شد.

در بازی Magic Tiles 3 موسیقی‌های مختلفی وجود دارد که با بالا رفتن سطح شما در بازی بر تعداد آن‌ها اضافه شده و بعضی از آن‌ها نیز به‌صورت رایگان یا با پرداخت الماس در اختیار شما قرار می‌گیرد. به‌علاوه در بعضی مواقع نیز بر اساس مناسبت‌های مختلف ممکن است موسیقی‌هایی به‌طور رایگان یا با پرداخت پول و الماس کمتر در اختیار شما قرار گیرد.

موسیقی‌های موجود در این برنامه پایانی ندارند و تا هر جا که بتوانید پیش بروید، ادامه خواهد بافت. با لمس هر نوت از موسیقی یک امتیاز برای شما ثبت می‌شود که بر اساس لمس به‌موقع، زودهنگام یا دیر این عدد متفاوت است. با رسیدن امتیاز شما به عددی خاص یک ستاره به شما تعلق گرفته و بعد از دریافت 3 ستاره از بازی یک تاج دریافت خواهید کرد. تاج‌ها نیز تا سه پیش رفته و با پیشرفت در بازی به شما تعلق می‌گیرد.

به‌طورمعمول بیشتر موسیقی‌ها ابتدای کار با سرعت کم شروع شده و نوت‌ها نیز به‌گونه‌ای حرکت می‌کنند که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را لمس و امتیاز کامل آن‌ها را دریافت کنید؛ اما هرچقدر در بازی پیش می‌روید هم سرعت ورود نوت‌ها بالا رفته و هم ممکن است گاهی لازم باشد دو نوت را به‌صورت هم‌زمان لمس کنید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930517294/2012441607/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

از کجا شروع کنیم؟

مانند هر بازی دیگری ابتدا باید بازی Magic Tiles 3 را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. برای دسترسی آسان شما به نسخه اندروید بازی در پایان همین مطلب لینک دانلود بازی Magic Tiles 3 و کیوآرکد مخصوص آن را قرار داده شده است که می‌توانید از طریق آن‌ها به بازی دسترسی داشته باشید. بعد از دانلود بازی Magic Tiles 3 نوبت به انجام آن می‌رسد. برای انجام بازی دو حالت در نظر گرفته شده است.

حالت اول: حالت انفرادی

این حالت از بازی جنبه مرحله‌ای دارد و به‌صورت آفلاین می‌توان آن را بازی کرد. به‌طوری‌که در حالت انفرادی باید موسیقی‌های موجود را نواخته و با کسب ستاره یا تاج از آن‌ها سطح خود را در بازی بالا ببرید. با افزایش سطح شما در بازی تعداد بیشتری موسیقی در اختیار شما قرار گرفته و طبیعتاً سختی بازی نیز افزایش پیدا می‌کند.

در این حالت با ورود به موسیقی موردنظر یک نوار بالای صفحه‌نمایش داده خواهد شد که مسیر پیشرفت شما و باقی‌مانده مسیر برای رسیدن به یک تا سه ستاره و بعدازآن از یک تا سه تاج را مشخص می‌کند. نکته جالب این حالت ادامه پیدا کردن بازی در هر شرایط است. به‌ عبارت‌ دیگر اگر سومین تاج از هر موسیقی را هم دریافت کنید بازی باز ادامه پیدا خواهد کرد و فقط رکورد شما بالاتر می‌رود. در پایان هر بازی علاوه بر ستاره یا تاج‌هایی که دریافت می‌کنید، مقداری پول نیز به شما تعلق می‌گیرد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها موسیقی‌های جدیدتری را خریداری کنید.

حالت دوم: حالت چندنفره

حالت چند نفره بازی به‌صورت آنلاین است و در آن به رقابت با سایر افراد در سراسر جهان خواهید پرداخت. در این حالت برای انجام بازی دو گزینه Quick Match یا Custom Match پیش روی شما قرار دارد که با انتخاب یکی از آن‌ها می‌توانید وارد بازی شده و به رقابت با دیگران بپردازید. تفاوت بین Quick Match و Custom Match در این است که حالت اول بازی به‌سرعت شروع شده و وارد رقابت خواهید شد؛ اما در حالت دوم می‌توانید یک‌ هاست ایجاد کرده و با دوستان خود به انجام بازی بپردازید.

جمع‌بندی

درمجموع بازی Magic Tiles 3 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که پیشرفت و ثبت رکوردهای بالا در آن تابع عکس‌العمل سریع و تمرکز بالا است. به همین دلیل این بازی می‌تواند به تقویت تمرکز شما کمک کرده و به‌مرور آن را بالا ببرد؛ بنابراین اگر فکر می‌کنید از تمرکز بالایی برخوردار بوده یا می‌خواهید تمرکز خود را محک بزنید، دانلود بازی Magic Tiles 3 شما را حسابی به چالش می‌کشد.

https://mag.charkhoneh.com/6638
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *