Master Classes؛ اپلیکیشنی کاربردی برای آموزش مهارت‌های متنوع

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » Master Classes؛ اپلیکیشنی کاربردی برای آموزش مهارت‌های متنوع
Master Classes؛ اپلیکیشنی کاربردی برای آموزش مهارت‌های متنوع
دانلود برنامه Master classes
فهرست محتوا

برنامه Master classes برنامه‌ای در حوزه آموزش و یادگیری محسوب می‌شود. این اپلیکیشن در زمینه‌های مختلف محتوای آموزشی ارائه کرده است. ویدئوهای آموزشی اپلیکیشن Master Class توسط نوابغ سراسر جهان تدریس شده و در اختیار شما قرار گرفته‌اند. اگر شما هم مشتاق یادگیری علوم گوناگون هستید با استفاده از master classes به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید توسط بهترین اساتید هر رشته آموزش ببینید. در ادامه برای بررسی و دانلود برنامه master classes با مجله چارخونه همراه باشید.

 

برنامه Master classes چه کمکی به شما می‌کند؟

دانلود برنامه Master classes آموزش را به جزئی از برنامه روزنامه شما تبدیل می‌کند. شما با استفاده از نکات، دستورالعمل‌ها، استراتژی‌ها و رازهای نهفته در دوره‌های آموزشی این برنامه می‌توانید مهارت‌هایتان را در هر زمینه‌ای افزایش دهید.

در Master classes دوره‌های متنوعی در زمینه‌های گوناگون توسط اساتید حرفه‌ای مانند garry kasparov، Shonda rhimes، annie leibovitz، Gordon ramsay تدریس می‌شود. این دوره‌ها علاوه بر آموزش، به بحث و تشریح پیرامون بدیهیات می‌پردازند. گرچه این دوره به زبان انگلیسی ارائه شده است؛ اما بیان روان و سلیس آن استفاده از دوره‌های آموزشی را برای شما آسان کرده است. هرچند Master classes در نسخه موبایلی هنوز اشکالاتی در پخش برخی فیلم‌ها دارد؛ اما در آپدیت‌های بعدی این مشکل برطرف خواهد شد. همچنین این برنامه در بخش‌های صفحه اصلی، دسته‌بندی، جستجو و پروفایل تعریف شده است. در ادامه این قسمت‌ها را بررسی خواهیم کرد.

صفحه اصلی Master classes

در این بخش می‌توانید پیش‌نمایش فیلم‌های آموزشی در موضوعات گوناگون را به‌صورت تصادفی ببینید. این پیش‌نمایش‌ها به‌گونه‌ای تهیه شده‌اند که علاوه بر اطلاعات کلی پیرامون دوره، در مدت کوتاهی آن را به شما معرفی کنند. پیش از پخش فیلم توضیحات کوتاهی درباره اهداف دوره، روند اجرای آن، استاد و ارائه‌دهنده مطالب و موضوع کلی بحث به شما داده می‌شود. همچنین می‌توانید با استفاده از آیکون بزرگنمایی و فعال‌سازی صدا کنترل بیشتری روی پخش فیلم آموزشی داشته باشید.

 

دسته‌بندی

اگر در Master classes به دنبال موضوع خاصی برای یادگیری هستید؛ از بخش دسته‌بندی استفاده کنید. در این بخش از برنامه فیلم‌های آموزشی در گروه‌بندی‌های مشخصی مانند موسیقی و سرگرمی، ورزش و بازی، فیلم و تلویزیون، طراحی و مد، علم و فنّاوری، سیاسی و اجتماعی، نویسندگی و هنر آشپزی قرار گرفته‌اند. برترین اساتید در هر رشته این دوره‌ها را آموزش می‌دهند. با کلیک روی دوره موردنظر، گزینه‌های متعددی پیش روی شما ظاهر می‌شود. در watch trailer پیش‌نمایشی از دوره و مأموریت آن به اطلاع شما خواهد رسید.

همچنین در overview می‌توانید با اهداف، نظرات و عقاید اساتید دوره آشنا شده و مطابق باسلیقه خودترم آموزشی دلخواهتان را انتخاب کنید. هر بحث تخصصی از رشته، با توجه به سطح دانش اساتید، توسط فرد بامهارتی تدریس می‌شود. اگر تمایل به یادگیری مطالب و موضوعات دیگر داشته باشید، overview دوره‌هایی مرتبط با هدفتان به شما پیشنهاد می‌کند. در انتها محصول و محتوای هر دوره ثبت و تضمین آن در صورت وجود نمایش داده می‌شود. همچنین دانش‌آموختگان درباره تجربه استفاده خود از این دوره نظراتی را ثبت کرده‌اند که بی‌شک برایتان مفید خواهد بود.

برای اطلاع از سرفصل‌های دوره باید آیکون lessons را لمس کنید. این بخش هر سرفصل را به همراه توضیحات مختصری در چند سطر مشخص کرده است. این سرفصل‌ها به‌خوبی همه مباحث مربوطه را پوشش می‌دهند. درنهایت شما با انتخاب گزینه take the class یکی از دانشجویان دوره موردنظر محسوب خواهید شد.

جستجو

طراحان Master classes بخش جستجو را به‌عنوان میانبری برای دستیابی سریع‌تر و آسان‌تر به موضوع موردنظر شما برای یادگیری طراحی کرده‌اند. این بخش از برنامه به جستجوی محتوایی لغات می‌پردازد و اگر موضوع موردبحث در قسمت اهداف یا شرح‌حال اساتید دوره بررسی شده باشد، به‌عنوان نتایج برایتان ظاهر می‌شود.

پروفایل

برای استفاده از امکانات بیشتر Master classes باید در آن ثبت‌نام کنید. برای عضویت در این برنامه به یک حساب کاربری در فیس‌بوک نیاز خواهید داشت. درصورتی‌که اکانت فیس‌بوک ندارید، می‌توانید از ابتدا یک اکانت برای خود بسازید. البته باید دقت کنید که با تکمیل مراحل ثبت‌نام درواقع با همه قوانین Master classes موافقت کرده‌اید؛ بنابراین پیش از تأیید ثبت‌نام از قوانین و مقررات استفاده از اپلیکیشن آگاه شوید.

جمع‌بندی

در پایان می‌توان گفت Master classes برنامه‌ای مناسب برای یادگیری و تقویت مهارت‌های مختلف است. این اپلیکیشن با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی جذاب، اجرای آسان و بدون باگ، ارائه دوره‌های آموزشی جامع، بهره‌گیری از تدریس نوابغ هر رشته، ویدئوهای باکیفیت، دسترسی به نظرات کاربران، گارانتی تضمین دوره، دسترسی رایگان، حجم کم نسبت به برنامه‌های هم‌رده، رابط کاربری آسان و… تجربه متفاوتی را در آموزش برایتان رقم خواهد زد. برای نصب و دانلود برنامه Master classes می‌توانید از کلیک روی لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/6708
4/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

  1. سلام.خیلی ممنون بابت مطالب مفید و سایت خوبتون.master classیه برنامه خیلی خوب و کاربردیه که متاسفانه تو ایران امکان پخش ویدئو هاشو نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *