با بازی legends هیجان را به شیوه‌ای نو تجربه کنید!

مجله چارخونه » بازی » نقش آفرینی » با بازی legends هیجان را به شیوه‌ای نو تجربه کنید!
با بازی legends هیجان را به شیوه‌ای نو تجربه کنید!
دانلود بازی legends
فهرست محتوا

گیم هیجان‌انگیز legends یک بازی در سبک نقش‌آفرینی و اکشن محسوب می‌شود که از سوی استودیوی ludia inc به بازار دیجیتال عرضه شده است. این استودیو را پیش‌ازاین با گیم‌هایی مانند JW alive، rise of berk، Jurassic park builder، millionaire & friends و… شناخته‌ایم. بازی legends مطابق با مجموعه داستان‌ها و کارتون‌های لاک‌پشت‌های نینجا ساخته شده است. این بازی باعث تقویت استراتژی و ایده‌پردازی در افراد می‌شود. مخاطبان legends کودکان و نوجوانانی هستند که از طرفداران پروپاقرص بازی‌های هیجانی و اکشن محسوب می‌شوند. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی legends با مجله چارخونه همراه باشید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930489356/116081/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

داستان legends

بازی legends به شما امکان انتخاب هریک از لاک‌پشت‌ها به‌عنوان کاراکتر اصلی گیم را می‌دهد. هر کاراکتر توان و قدرت‌های ویژه و خارق‌العاده‌ای دارد که به‌تناسب محیط بازی و دشمنان به کار می‌آید. شخصیت منفی داستان، kraang، قصد نابودی کل کره زمین و موجودات آن را دارد. او می‌خواهد زمین را به یک ویرانه غیرقابل‌سکونت تبدیل کند. برای این منظور او همه موجودات جهش‌یافته را دستگیر می‌کند تا با استفاده از DNA آن‌ها قدرت کافی برای نابودی زمین را پیدا کند. در این میان kraang بسیار مشتاق دستگیری لاک‌پشت‌های نینجا است تا با استفاده از DNA آن‌ها به اهداف پلید و شیطانی خود دست یابد. شما به همراه بقیه لاک‌پشت‌های نینجا باید در برابر این نیروی شیطانی ایستادگی کرده و کره زمین را از اقدامات شوم او حفظ کنید؛ بنابراین باید با سایر افراد نیرومند متحد شوید و گروهی قدرتمند تشکیل دهید.

در فصل اول ورود به legends سه تن از نینجاها توسط kraang دزدیده می‌شوند و شما در نقش لئوناردو به کمک اتحاد با دوستان و حتی دشمنان مأموریت یافتن و نجات آن‌ها را بر عهده می‌گیرید. داستان بازی در پنج فصل اجرا خواهد شد. در هر فصل توان و قدرت شما بیشتر و تیمتان قوی‌تر می‌شود. با پیشرفت بازی شما به آزادی برادران لئوناردو و نجات دنیا از نقشه‌های kraang نزدیک‌تر خواهید شد. در فصل‌های آخر شما می‌توانید در نقش لئوناردو، رافائل، مایکل آنجلو و دوناتلو رهبری گروه را به عهده بگیرید.

شروع بازی

بازی legends یکی از محبوب‌ترین گیم‌های گوگل شناخته شده که تاکنون بیش از ده میلیون بار توسط کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی دانلود و نصب شده است. legends فضای گرافیکی بسیار جذاب و باکیفیتی دارد که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. legends از زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، چینی سنتی و کره‌ای پشتیبانی می‌کند. این بازی شگفت‌انگیز ساختار ساده‌ای دارد و پس از اجرای آن به‌طور خودکار به‌حساب کاربری شما در google play متصل می‌شود. legends یک بازی آنلاین است و فقط در صورت اتصال به اینترنت اجرا می‌شود؛ بنابراین برای استفاده از آن به یک اینترنت با سرعت قوی و بدون قطعی نیاز دارید. داستان بازی در قالب انیمیشنی باکیفیت و جذاب برای کاربران پخش خواهد شد. روش استفاده از کلیدهای بازی برای اجرای گیم در چند مرحله ابتدایی legends آموزش داده می‌شود.

کلیدهای بازی legends

گزینه roster برای افزودن دوستان و بعضی از دشمن‌های شما به گروه ویژه است. این گروه ویژه به رهبری لئوناردو قصد نابودی kraang و نجات دنیا را دارند. در این بخش کاراکترهایی مانند kaaal، alopex، bebop، april oneil، baxter stockman و… به شما می‌پیوندند. برای باز شده قفل هریک از آن‌ها نیاز به اجرای مراحل بیشتر دارید. در پایان هر مرحله جوایزی مانند پول، طناب، دستبند، شمشیر، کپسول انرژی، کارت مجوز برای استفاده از سایر کاراکترها و… به شما تعلق می‌گیرد.

پس از انتخاب هر یک فهرستی از نیروها و قابلیت‌های آن‌ها قابل‌مشاهده خواهد بود. گزینه battel برای ارتقای هر کاراکتر استفاده می‌شود. در این بخش می‌توانید با استفاده از چیزهایی که به‌عنوان جایزه دریافت کرده‌اید توان، قدرت و تجهیزات هر کاراکتر را تقویت کنید؛ بنابراین شانس بیشتری برای پیروزی در مقابل kraang خواهید داشت. گزینه missions داستانی موازی با روایت اصلی legends را پیش می‌برد. این بخش به‌صورت روزانه ماموریت‌هایی به لئوناردو واگذار می‌کند. این ماموریت‌ها برای کسب وسایل گوناگون و مبارزه با دشمنان اجرا می‌شود. با موفقیت در هر مبارزه گزینه‌هایی برای ارتقای کاراکترهای بازی به دست خواهید آورد.

جمع‌بندی

به‌طورکلی legends با توجه به قابلیت‌هایی مانند روایت داستانی جذاب، افزایش قدرت استراتژی و ایده‌پردازی، ارتقا و بهبود عملکرد هر کاراکتر، اجرای بازی‌های روزانه در قالب ماموریت‌های لئوناردو، استفاده از بیش از 30 کاراکتر مختلف باقابلیت‌های متنوع، دسترسی رایگان و… تجربه متفاوت و لذت‌بخشی را در دنیای بازی‌های اکشن برایتان به ارمغان می‌آورد. برای نصب و دانلود بازی legends می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/6756
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *