در بازی دیرین دخت؛ بازنده‌ها، برنده می‌شوند!

مجله چارخونه » بازی » تفننی » در بازی دیرین دخت؛ بازنده‌ها، برنده می‌شوند!
در بازی دیرین دخت؛ بازنده‌ها، برنده می‌شوند!
دانلود بازی دیرین دخت
فهرست محتوا

چند سالی می‌شود که ساخت بازی‌های باکیفیت ایرانی گوی رقابت را از انواع گیم‌های خارجی ربوده است. یکی از این بازی‌های پرطرفدار ایرانی اپلیکیشن دیرین دخت محسوب می‌شود. این برنامه اندرویدی ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی دیرین دخت با مجله چارخونه همراه باشید.

داستان بازی دیرین دخت

تیم بازی‌سازان جوان بازی جذاب دیرین دخت این بازی را با حجمی کم و در فضایی نوستالژیک ساخته‌اند. اگر پیش ‌از این کارتون پرمخاطب دیرین دیرین را تماشا کرده‌اید، بی‌شک شخصیت‌های بازی را می‌شناسید. داستان بازی دیرین دخت در دنیای دیرین دیرین روایت می‌شود. این بازی ژانر تفننی دارد و برای استفاده از بعضی قسمت‌های آن باید مبلغ مشخصی به‌صورت روزانه بپردازید. بازی دیرین دخت گرافیک باکیفیتی داشته و موسیقی متن بازی هم به‌درستی روی آن می‌نشیند.

پادشاه سرزمین دیرین دیرین در شهر اعلام می‌کند که دنبال فردی مناسب برای همسری دخترش می‌گردد. او قصد دارد برای یافتن داماد آینده خود چالش‌ها و مسابقاتی جذاب میان مردان شهر برگزار کند. از طرفی دختر پادشاه دیرین دیرین شخصیتی بدبین، لوس و بداخلاق است. دست ‌برقضا چهره چندان جذابی هم ندارد. به‌همین دلیل مردان شهر همه از شرکت در این چالش‌ها فراری هستند. درنهایت پادشاه همه را مجبور به شرکت در این مسابقات می‌کند. مردان شهر برای نجات خود فقط یک راه دارند و آن باختن در مسابقات است. پس شما در نقش یکی از شخصیت‌های دیرین دیرین باید همه تلاش خود را به‌کار گیرید تا در این چالش‌ها بازنده باشید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930594446/20/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

دانلود بازی دیرین دخت و شروع بازی

پس از دانلود بازی دیرین دخت و ورود به آن شخصیت‌های دیرین دیرین را می‌بینید که هریک درحال فرار به گوشه‌ای هستند! با لمس آیکون شروع توضیحاتی درباره بازی دیرین دخت و داستان آن را خواهید دید.

درادامه باید شماره تلفن خود را وارد اپلیکیشن کنید. باتوجه به درون‌پرداختی بودن دیرین دخت، باید روزانه 500 تومان بپردازید. خوشبختانه استفاده از این بازی برای کاربران اپراتور ایرانسل تا 48 ساعت رایگان است. اگر یکی از دوستان‌تان دیرین دخت را به شما معرفی کرده باشد، با وارد کردن کد معرف 200 سکه هم جایزه خواهید گرفت.

گام بعدی انتخاب یکی از شخصیت‌های دیرین دیرین است تا در اپلیکیشن نقش او را بازی کنید. نکته جالب اینکه هریک از شخصیت‌ها را که برگزینید، شروع به گریه و ناله می‌کند!

پس از انتخاب شخصیت بازی دیرین دخت، وارد دنیای فانتزی دیرین دیرین می‌شوید. با حرکت در راستای چپ و راست به‌ترتیب قسمت‌های مختلف بازی را خواهید دید. بخش‌های گردونه، وی‌کده، تماشاخانه، جوایز و… از قسمت‌های مختلف دیرین دخت است.

دانلود بازی دیرین دخت

قصر پادشاه

قصر پادشاه یکی از قسمت‌های اصلی دیرین دخت محسوب می‌شود. ازجمله مراحل و چالش‌هایی که باید در قصر پادشاه پشت‌سر بگذارید عرض ادب، نخوری منو، ندومیدانی و… است. اگر قصد دارید در دیرین دخت ببازید، حتما سری به وی‌کده بزنید. در این قسمت وی به شما آموزش‌هایی می‌دهد تا از چالش‌های پادشاه به‌سلامت بگذرید. چالش‌های قصر پادشاه را به‌ترتیب قرار گیری‌شان شرکت کنید تا احتمال باخت شما بیشتر باشد.

برای ورود به هر چالش می‌توانید از گزینه‌های کمکی استفاده کنید. این گزینه‌ها برای هر مسابقه متفاوت هستند. نحوه شرکت در هر چالش به شما توضیح داده می‌شود. با پیروزی در هر چالش تعدادی سکه و جام هدیه می‌گیرید؛ درغیراین‌صورت از سکه‌های شما کسر می‌شود.

بخش عرض ادب

در قسمت عرض ادب شما همراه با یکی دیگر از مردان شهر در بارگاه پادشاه حاضر می‌شوید. باید هنگامی که پادشاه شما را نگاه نمی‌کند، پیاز بخورید. اگر جلوی چشمان پادشاه به‌خوردن پیاز مشغول باشید، جریمه شده و از امتیازاتتان کم خواهد شد. با تمام شدن وقت اگر نسبت به حریف‌تان پیاز بیشتری خورده باشید، داماد مناسبی برای پادشاه نخواهید بود!

دانلود بازی دیرین دخت

بخش عروسی

اگر چالش عروسی را انتخاب کردید، باید در مجلس عروسی دیرین دیرین برقصید. این مسابقه در سه ست برگزار می‌شود. در هر ست سه عکس مختلف از رقصیدن می‌بینید. سپس باید این سه تصویر را از میان پنج عکس، به‌ترتیب ظاهرشدن انتخاب کنید. اگر گزینه انتخابی درست نباشد، شخصیت وی در مجلس عروسی شما را کتک خواهد زد.

بخش ندومیدانی

در این چالش هیجان‌انگیز شما و تعدادی دیگر از بازیکنان در میدان مسابقه قرار می‌گیرید. پادشاه که مشغول تماشای شما است، با یک جاروبرقی شما را به‌سمت خود می‌کشد. باید با لمس دکمه حلزون سرعتتان را کند کنید تا به‌طرف پادشاه کشیده نشوید. برای بیشتر شدن سرعتتان هنگام فرار از دست پادشاه روی دکمه دویدن ضربه بزنید.

بخش عشقولانه

یکی از چالش‌های دیرین دخت صحبت با دختر پادشاه است. البته خود پادشاه پشت یکی از ستون‌ها پنهان شده و به‌صورت مخفیانه شما را نگاه می‌کند. باید زمانی‌که پادشاه حضور ندارد با جملات بد و ناراحت‌کننده با شاهزاده صحبت کنید. اما هنگامی‌که شاه شما را می‌بیند، خود را عاشق و شیفته شاهزاده نشان دهید. اگر در این چالش شکست بخورید، موردغضب پادشاه قرار می‌گیرید.

جمع‌بندی

بازی دیرین دخت دقت و سرعت‌عمل شما را به‌چالش می‌کشد. موفقیت در مراحل این بازی چندان سخت نیست؛ اما گزینه مناسبی برای گذران اوقات فراغت محسوب می‌شود. از نقاط قوت این بازی می‌توان به گرافیک قوی، موسیقی متن زیبا و داستان جذاب اشاره کرد. برای دانلود بازی دیرین دخت می‌توانید از لینک زیر یا تصویر QR code استفاده کنید.

 

https://mag.charkhoneh.com/6846
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *