نقد و بررسی برنامه الوپیک؛ حمل‌ونقلی آسان و بدون دردسر!

مجله چارخونه » برنامه‌ » حمل و نقل و مسیریابی » نقد و بررسی برنامه الوپیک؛ حمل‌ونقلی آسان و بدون دردسر!
نقد و بررسی برنامه الوپیک؛ حمل‌ونقلی آسان و بدون دردسر!
دانلود برنامه الوپیک
فهرست محتوا

برنامه‌های حوزه حمل‌ونقل همیشه یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها محسوب می‌شوند. به‌جرات می‌توان ‌گفت نصب دست‌کم یکی از این برنامه‌ها در هر تلفن‌همراهی ضروری به‌نظر می‌رسد. اگر شما هم قصد دارید یکی از این اپلیکیشن‌ها را در گوشی خود داشته باشید، به شما نصب اپلیکیشن الوپیک را پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه برای بررسی و دانلود برنامه الوپیک با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود برنامه الوپیک چه کمکی به شما می‌کند؟

گروه پارس ترابران مبنا اپلیکیشن الوپیک را با حجمی کم و کیفیتی بالا ارایه و توسعه داده است. الوپیک به‌صورت تخصصی در زمینه حمل‌ونقل فعالیت کرده و در سه قسمت اساسی الوپیک، الوتاکسی و الوپست به ارایه خدمات به مشتریان می‌پردازد. به‌زودی دو سرویس الومارکت و الوفود برای سفارش خریدهای سوپرمارکتی و غذا در اپلیکیشن الوپیک شروع به‌کار می‌کنند. ساختار کلی این برنامه در چهار قسمت خانه، سفارش‌های من، پروفایل و پشتیانی طراحی شده است.

ورود به الوپیک

برای استفاده از خدمات شگفت‌انگیز الوپیک نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. برای ورود به الوپیک درصورت داشتن حساب کاربری فقط باید شماره موبایل‌تان را به اپلیکیشن بدهید. در غیراین‌صورت باید مراحل ثبت‌نام ازجمله ورود نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن‌نام را تکمیل کنید.

بخش خانه

قسمت خانه بخش اصلی الوپیک محسوب می‌شود که هدف اصلی این استارت‌آپ را به‌نتیجه می‌رساند. برای جابه‌جایی انواع مرسولات خود در سطح شهر می‌توانید از گزینه الوپیک کمک بگیرید. با این سرویس به‌صورت آنلاین درخواست پیک‌موتوری، سواری بار و وانت‌بار را ثبت کنید. پس از لمس آیکون الوپیک باید مبدا و مقصد را روی نقشه نشان دهید. در قسمت جزییات، اطلاعات دقیق‌تری درباره آدرس‌تان بنویسید.

با استفاده از سرویس الوتاکسی می‌توانید انواع تاکسی‌های موتوری و سواری را انتخاب کنید تا در کم‌ترین زمان شما را به مقصد برسانند. هر چند الوتاکسی مانند سرویس قبلی شناخته شده نیست؛ اما طرفداران پروپاقرص خودش را دارد. هزینه مقرون‌به‌صرفه الوتاکسی نسبت به سایر تاکسی‌های آنلاین باعث شده تا کاربران زیادی از این سرویس تاکسی بگیرند.

اگر قصد ارسال مرسوله به دفاتر پستی در ایران را داشته باشید، می‌توانید از الوپست استفاده کنید. این سرویس با ثبت اطلاعات کامل، مرسولات شما را به دفاتر پستی می‌برد تا به هر نقطه از کشور که بخواهید، ارسال شوند. جالب است بدانید الوپیک اولین سرویس آنلاین ارایه مرسولات به دفاتر پستی به‌حساب می‌آید. در الوپست باید به‌طور کامل آدرس فرستنده، آدرس گیرنده، وزن بسته، ارزش مرسوله و محتویات را بنویسید. درصورت وجود مغایرت در اطلاعات، مرسوله بازگشت داده می‌شود؛ اما باید هزینه بازگشت مرسوله را بپردازید.

سفارش‌های من در الوپیک

پیگیری سفارش‌ها در همه اپلیکیشن‌های خدمات‌رسانی آنلاین برای کاربران و مشتریان مهم است. اگر سفارشی در الوپیک ثبت کردید، با مراجعه به این قسمت می‌توانید آن را پیگیری کنید. این قسمت سه بخش اساسی درحال انجام، ناموفق و زمان‌بندی‌شده را شامل می‌شود. با استفاده از آیکون ساعت در سفارش‌های من به آرشیوی از سفارش‌های‌تان در الوپیک دسترسی خواهید داشت.

بخش پروفایل

در قسمت پروفایل می‌توانید آرشیوی از مجموعه فعالیت‌ها و آدرس‌های مبدا و مقصد دراختیار داشته باشید. یکی از شگفت‌انگیزترین قسمت‌های الوپیک باشگاه مشتریان آن محسوب می‌شود. الوپیک مشتریانش را در چهار گروه آبی، برنزی، نقره‌ای و طلایی دسته‌بندی می‌کند. با فعالیت بیشتر در الوپیک و گردش مالی یک مبلغ مشخص در آن می‌توانید به سطوح بالاتر برسید.

متناسب با سطح‌تان از هر سفارش امتیازی کسب خواهید کرد. شما با استفاده از این امتیازها امکان خرید کالا، کوپن‌های تخفیف و دریافت اعتبار در برنامه را دارید. این اعتبار به کیف پول شما در الوپیک افزوده می‌شود و قابلیت تبدیل به پول نقد را ندارد. شما در هر سطحی که باشید، تا یک سال می‌توانید با برقراری شرایط لازم به سطح بعدی بروید. درغیراین‌صورت میزان سطح شما باتوجه به فعالیت‌تان در الوپیک تعیین می‌شود.

سفیران الوپیک

شما با کلیک روی آیکون سفیران الوپیک به یکی از اعضای این سامانه آنلاین حمل‌ونقل می‌پیوندید. در گام اول به‌صورت آنلاین ثبت‌نام کنید و پس از دریافت پیام کوتاه به دفتر مرکزی الوپیک بروید. در مرحله بعد باید مدارک استخدامی خود را تحویل دهید و با تیم استخدام مصاحبه کنید. به‌این‌ترتیب شما یکی از سفیران الوپیک خواهید بود. شما امکان کسب درآمد به‌صورت روزانه 200 هزار تومان را دارید. علاوه‌براین پایان هر هفته مسابقه سفیران برتر برگزار می‌شود و جوایز نفیسی به برندگان مسابقه می‌دهند.

جمع‌بندی

اپلیکیشن الوپیک یکی از پردانلودترین‌های چارخونه محسوب می‌شود. اجرای برنامه بدون باگ، خدمات گوناگون و هزینه مقرون‌به‌صرفه خدمات آن از نقاط قوت الوپیک به‌شمار می‌آیند. این اپلیکیشن روزبه‌روز گسترش بیشتری پیدا می‌کند و خدمات بیشتری به کاربران ارایه می‌دهد. برای نصب و دانلود برنامه الوپیک می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/6855
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *