اپلیکیشن آوانو؛ بازار داغ کتاب‌های صوتی!

مجله چارخونه » برنامه‌ » موسیقی و صدا » اپلیکیشن آوانو؛ بازار داغ کتاب‌های صوتی!
اپلیکیشن آوانو؛ بازار داغ کتاب‌های صوتی!
دانلود برنامه آوانو
فهرست محتوا

تقریبا 80 سال پیش بود که ایده کتاب‌های صوتی شکل گرفت. ابتدا این کتاب‌های صوتی را برای نابینایان تولید می‌کردند. با گذشت زمان و استقبال سایر افراد از این پروژه، به‌تدریج کتاب‌های صوتی به یکی از محبوب‌ترین آثار فرهنگی تبدیل شد. اپلیکیشن ایرانی آوانو برای پاسخگویی به نیاز فرهنگیان به کتاب‌های صوتی ساخته شده است. در ادامه برای بررسی و دانلود برنامه آوانو با مجله چارخونه همراه باشید.

اپلیکیشن آوانو

شرکت توسعه ارتباطات سیار آبان اپلیکیشن آوانو را در دسته‌بندی برنامه‌های موسیقی و صوت و با حجم شش مگابایت ارایه کرده است. دانلود برنامه آوانو انتخاب خوبی برای گذران اوقات‌فراغت شما خواهد بود؛ به‌ویژه اگر از علاقه‌مندان به فرهنگ، هنر و کتاب‌خوانی هستید. این اپلیکیشن در سه بخش اساسی خانه، جستجو و پروفایل طراحی شده است.

این اپلیکیشن شگفت‌انگیز بیش از 1000 پادکست و کتاب صوتی را دراختیارتان قرار می‌دهد. شما به انواع دسته‌بندی‌های فایل‌های صوتی به‌شکل تکی یا آلبوم دسترسی دارید. سازندگان این برنامه جذاب با کمک و همکاری برترین ناشران حوزه کتاب‌های صوتی آثاری متناسب با همه سلیقه‌ها را شامل می‌شود. شما با یک جستجو ساده اثر موردنظر خود را خواهید یافت. نام کتاب، نویسنده یا ناشر را در کادر جستجو بنویسید تا در کم‌ترین زمان فایل صوتی آن برای شما حاضر شود. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آوانو قابلیت آفلاین آن است. به‌این‌ترتیب حتی در زمانی‌که به اینترنت وصل نیستید هم می‌توانید آثار صوتی این اپلیکیشن را بشنوید و لذت ببرید.

دانلود برنامه آوانو و ورود به آن

برنامه محبوب آوانو با سیستم درون‌پرداختی کار می‌کند. بنابراین اگر تصمیم دارید از این اپلیکیشن استفاده کنید، باید هزینه روزانه 500 تومان را بپردازید. سازندگان اپلیکیشن آوانو به مشترکان اپراتور ایرانسل فرصتی 48 ساعته داده‌اند تا کیفیت و عملکرد برنامه آوانو را بسنجند. اگر شما هم سیم‌کارت ایرانسلی دارید، با واردکردن شماره‌ تلفن‌همراه و دریافت کد فعال‌سازی می‌توانید برای دو روز از آوانو رایگان استفاده کنید.

سازندگان اپلیکیشن آوانو همه هدف این برنامه را در قسمت خانه طراحی کرده‌اند. هنگامی‌که به این بخش از آوانو وارد شدید، با فضایی در تم سفید رنگ روبرو می‌شوید. ابتدای صفحه گزیده‌ای از محبوب‌ترین، برترین و پرفروش‌ترین آثار در آوانو به‌شکل Slide show نمایش دیده می‌شود.

مگه تو مملکت شما خر نیس و تختخوابت را مرتب کن نمونه‌ای از این آثار هستند. کتاب صوتی، پادکست، پربازدیدترین‌ها، محبوب‌ترین‌ها، آخرین‌ها و ژانرها از دسته‌بندی‌های اپلیکیشن آوانو محسوب می‌شوند. در پربازدیدترین‌ها می‌توانید آثاری مانند ملت عشق، مجموعه داستان‌های صادق هدایت، وقتی نیچه گریست و… را ببینید. محبوب‌ها پرطرفدارترین آثار صوتی آوانو را شامل می‌شود؛ این حکایت و آن روایت، ایام بی‌شوهری، خودت باش دختر و… ازجمله این آثار هستند.

در آخرین‌ها مجموعه قسمت‌های رادیو بادیو و وبمستر پلاس را پیدا خواهید کرد. رادیو بادیو با بیش از 130 قسمت و وبمستر پلاس با 29 قسمت کارنامه‌ای موفق در جذب مخاطب و جلب رضایت او دارند. هر قسمت از رادیو بادیو 50 دقیقه است که به بررسی مسایل حوزه علم و تکنولوژی می‌پردازد. وبمستر پلاس نیز با اپیزودهایی شش دقیقه‌ای مهارت‌هایی برای خدمت به مشتریان آموزش می‌دهد. اپلیکیشن آوانو در قسمت ژانرها همه کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها را در دسته‌بندی‌هایی متفاوت تفکیک کرده است. به‌این‌ترتیب راحت‌تر می‌توانید حوزه موردعلاقه خود را پیدا کنید. ژانرهای مذهبی، کودک‌ونوجوان، سبک زندگی، تاریخی، عاشقانه و… از این تقسیم‌بندی‌ها هستند.

پادکست و کتاب صوتی در آوانو

اگر وارد بخش پادکست شوید، مجموعه‌ای از فایل‌های صوتی به‌شکلی درهم‌ریخته پیش‌رویتان قرار می‌گیرد. در این قسمت می‌توانید با پادکست چطور یک مهارت جدید یاد بگیریم، سبک زندگی خود را تغییر دهید. با شنیدن شش عارضه خطرناک شکر، خبری از دنیای علم‌وتکنولوژی بگیرید. با استارتاپی به‌نام توسعه به دنیای پادکست‌های روانشناسی بروید.

شاید شما هم از آن‌دسته افرادی باشید که عاشق مطالعه هر کتابی با هر ژانری هستند. دراین‌صورت به بخش کتاب صوتی آوانو بیایید. در این قسمت کتاب‌هایی با ژانرهای مختلف کنارهم قرار دارند که می‌توانید سری به آن‌ها بزنید. مناجات‌نامه خواجه عبدالله انصاری، ماهی سیاه کوچولو، کلیله و دمنه و… از کتاب‌های صوتی جذاب این قسمت هستند.

پروفایل

این قسمت به شما امکان تنظیم بخش‌های مختلف آوانو و تغییر اطلاعات حساب کاربری‌تان را می‌دهد. انتخاب عکس پروفایل، تغییر آدرس ایمیل، جنسیت و… از گزینه‌های تغییر اطلاعات حساب کاربری به‌شمار می‌آیند. برای نمایش آثار نشان‌شده و دانلودها در آوانو باید به قسمت پروفایل مراجعه کنید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930520490″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

جمع‌بندی

اپلیکیشن آوانو اثری ارزشمند از نخبگان کشورمان به‌حساب می‌آید که میان کتاب‌خوانان و اهالی فرهنگ به‌خوبی شناخته شده است. این برنامه اندرویدی با کمک از دوبلورها و افراد خوش‌صدا کتاب‌های صوتی شگفت‌انگیزی تولید و عرضه می‌کند. بدون شک پس از دانلود برنامه آوانو از طرفداران پروپاقرص آن می‌شوید. در ادامه برای دانلود و نصب اپلیکیشن آوانو می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7011
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *