نقد و بررسی بازی لیگ برتر؛ تجربه هیجانی متفاوت از فوتبال!

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » نقد و بررسی بازی لیگ برتر؛ تجربه هیجانی متفاوت از فوتبال!
نقد و بررسی بازی لیگ برتر؛ تجربه هیجانی متفاوت از فوتبال!
دانلود بازی لیگ برتر
فهرست محتوا

به‌جرات می‌توان گفت فوتبال پرطرفدارترین ورزش کشور است. اغلب جوانان و نوجوانان ایرانی این ورزش را به‌عنوان سرگرمی موردعلاقه خود معرفی می‌کنند؛ حتی برخی از آن‌ها روی فوتبال علاقه خاصی از خود نشان می‌دهند. در چنین شرایطی تیم‌های بازی‌سازی با طراحی یک گیم فوتبالی نیاز کاربران ایرانی به این‌گونه بازی‌ها را برطرف کرده‌اند. یکی از این گیم‌ها بازی لیگ برتر است. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی لیگ برتر با مجله چارخونه همراه باشید.

گروه پردازش نگار راشین بازی لیگ برتر را طراحی و تولید کرده‌اند. این تیم را پیش‌ازاین با بازی‌های کاشته، جام برتر، Golden 8 و برنامه‌های سیب، استودیو ورزش، روزهای زندگی و دخل‌وخرج شناخته‌ایم. برای دانلود بازی لیگ برتر فقط به 52 مگابایت ترافیک اینترنتی نیاز دارید. اگر با این گیم بازی کنید، گرافیک عالی آن شما را به‌وجد می‌آورد. در هر به‌روزرسانی قابلیت‌های جدیدتری به بازی لیگ برتر افزوده می‌شود.

در این بازی شما یک تیم فوتبالی را در حالت رومیزی مدیریت می‌کنید. در محبوب‌ترین تیم‌ها بازیکنانی با مهارت را به‌کار می‌گیرید تا با استراتژی شما مسابقه داده و پیروز شوند. با انتخاب سرمربی برای آن‌ها مهارت‌ها و عملکردشان را بهبود بخشید. بازی لیگ برتر را در قسمت‌های بازی یک‌به‌یک، سالیگا، دوستان، رویدادها و تمرین طراحی کرده‌اند.

دانلود بازی لیگ برتر و ورود به آن

باتوجه به سیستم درون‌پرداختی این بازی نمی‌توانید رایگان از آن استفاده کنید. برای استفاده از لیگ برتر باید روزانه 750 تومان بپردازید. خوشبختانه سازندگان این گیم فرصتی 48 ساعته به کاربران ایرانسلی داده‌اند تا فرصت آزمون و خطای لیگ برتر را بصورت رایگان داشته باشند. اگر پس از این مدت به‌هردلیلی نخواستید با لیگ برتر بازی کنید، با استفاده از گزینه لغو اشتراک مانع پرداخت پول از سیم‌کارت ایرانسلی یا حساب کاربری چارخونه‌تان می‌شوید.

اجرای بازی

برای شرکت در هر مسابقه از لیگ برتر باید مبلغی از سرمایه‌تان در بازی را برای ورودی بپردازید. تیم‌های کشورهایی مانند ایران، فرانسه، انگلستان، اسپانیا و… در این قسمت بازی می‌کنند. برای رویارویی با کاربران عضو در این تیم‌ها باید سکه پرداخت کنید. اگر پول کافی برای شرکت در مسابقات ندارید، با کلیک روی علامت دلار می‌توانید بسته‌های سرمایه را بخرید. قیمت این بسته‌ها را بین 1000 تا 50000 تومان درنظر گرفته‌اند. گاهی با تماشای تبلیغ‌های مختلف در بازی، از سوی لیگ برتر به شما سرمایه برای ادامه بازی می‌دهند.

پیش از شروع هر بازی نحوه اجرای آن به شما آموزش داده می‌شود. با کشیدن توپ روی صفحه نمایش بازی آن را به حرکت در می‌آورید. باید انگشت خود را روی توپ بکشید؛ سپس آن را رها کنید. هرچه بیشتر انگشتتان را بکشید، توپ با شدت بیشتری پرتاب خواهد شد. اگر می‌خواهید جهت پرتاب توپ را به‌سمت دلخواه تغییر دهید، می‌توانید انگشتتان را به آن جهت نشانه‌ بگیرید. علاوه‌براین با دو انگشت نیز امکان نشانه‌گیری خواهید داشت. کافی است با یک انگشت توپ را بکشید و با انگشت دیگری جهتش را مشخص کنید.

با استفاده از آیکون چارت در بالای صفحه نمایش بازی، امکان جابه‌جایی ترکیب تیم را خواهید داشت. در بازی تصویر هیچ بازیکنی نمایش داده نمی‌شود. جای هریک از آن‌ها توپی متحرک را در زمین بازی می‌بینید. با لمس آیکون سه خط گزینه‌هایی برای تغییر تنظیمات بازی یا ترک زمین پیش‌رویتان قرار می‌گیرد.

بازی یک‌به‌یک در لیگ برتر

در بازی یک‌به‌یک شما با یکی از نفرات خانواده بزرگ لیگ برتر مسابقه خواهید داد. فاتح میدان این رقابت کسی خواهد بود که زودتر شرط مسابقه را برآورده کند. گاهی تعداد مشخصی گل و گاهی بیشترین گل در زمانی مشخص ملاک پیروزی در مسابقات است. پس از پایان یافتن یک دور از این مسابقه امکان ارسال درخواست دوستی برای طرف مقابل یا درخواست بازی مجدد را دارید. مبلغ مشخصی سرمایه برای برنده هر بازی درنظر گرفته‌اند که با پیروزی در مسابقه صاحب آن می‌شوید.

رویدادها

طراحان بازی لیگ برتر در قسمت رویدادها مسابقاتی سراسری برگزار می‌کنند. برخی از این رویدادها رایگان و شرکت در برخی دیگر نیازمند پرداخت پول است. پیش از ورود به رویداد باید در آن ثبت‌نام کنید و یک تیم حرفه‌ای را برای خود برگزینید. این تیم در طول رویداد قابل تغییر نخواهد بود. در پایان رویداد نفراتی که بیش‌ترین امتیاز را کسب کرده‌اند، جوایز مختلفی را برای پاداش دریافت می‌کنند.

جمع‌بندی

بازی ایرانی لیگ برتر انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان به گیم‌های ورزشی به‌ویژه طرفداران فوتبال محسوب می‌شود. درنظر گرفتن جوایز مختلف و نفیس، اجرای رویدادهای گوناگون، روند آسان بازی و… دلایلی برای دانلود بازی لیگ برتر به‌شمار می‌آیند. برای نصب و دانلود بازی لیگ برتر می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

 

https://mag.charkhoneh.com/7039
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *