نقد و بررسی بازی fiery road؛ مسابقه‌ای در جاده‌های بیابانی!

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » نقد و بررسی بازی fiery road؛ مسابقه‌ای در جاده‌های بیابانی!
نقد و بررسی بازی fiery road؛ مسابقه‌ای در جاده‌های بیابانی!
دانلود بازی fiery road
فهرست محتوا

بازی fiery road مسابقه‌ای میان ماشین‌ها را نمایش می‌دهد که در آن رقابت نفس‌گیر و تنگاتنگی را تجربه خواهید کرد. اگر شما هم به بازی‌های هیجان‌انگیز و مسابقه‌ای علاقه‌مند هستید، در ادامه برای بررسی و دانلود بازی fiery road با مجله چارخونه همراه باشید.

بازی fiery road مسابقه‌ای میان ماشین‌ها را نمایش می‌دهد که در آن رقابت نفس‌گیر و تنگاتنگی را تجربه خواهید کرد. دانلود بازی fiery road روی گوشی شما به 74 مگابایت ظرفیت نیاز دارد که نسبت به بازی‌های هم‌ردیفش حجمی معقول دارد. بازی fiery road از نوع گیم‌هایی با سیستم درون‌پرداختی به‌شمار می‌آید؛ بنابراین باید حق اشتراکی روزانه پرداخت کنید. هزینه لازم برای استفاده از fiery road روزانه 300 تومان است. خوشبختانه اگر یکی از کاربران اپراتور ایرانسل باشید، تا 48 ساعت می‌توانید به‌صورت رایگان از این گیم استفاده کنید. اگر در این مدت fiery road نظر شما را جلب نکرد، با لمس آیکون لغو اشتراک از عضویت آن خارج شوید.

در منوی fiery road سه گزینه بازی آنلاین، بازی تک نفره و تنظیمات قابل مشاهده است. با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید کنترل بازی را شخصی‌سازی کنید و مدیریت بهتری روی آن داشته باشید.

دانلود بازی fiery road و داستان و ورود به آن

بازی fiery road در یک بیابان خشک و بی‌آب ‌و علف اتفاق می‌افتاد. کشورهای جهان درگیر جنگ‌های هسته‌ای شده‌اند. انفجارها و تشعشعات هسته‌ای شهر شما را آلوده کرده‌اند. دراین‌میان شما ماموریت دارید با استفاده از یک ماشین قدیمی که حتی بدنه آن زنگ‌زده است، در جاده برانید و از شهر خارج شوید. بازی fiery road به‌گونه‌ای طراحی شده که هیچ مقصد مشخصی برای شما وجود ندارد. شما فقط باید در جاده حرکت کنید و موانع آن را پشت‌سر بگذارید تا درنهایت جایی تصادف کرده و بازی را متوقف کنید. درحقیقت زمانی برنده fiery road محسوب می‌شوید که امتیاز بیشتری نسبت به قبل کسب کرده و رکورد پیشین خود را بشکنید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930622611″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

فضای بازی fiery road

جاده‌ای که در آن حرکت می‌کنید، هیچ نشانه‌ای از حیات ندارد. در فضای بازی بیابانی را می‌بینید که تا چشم کار می‌کند، ادامه پیدا کرده است. اطراف جاده خارهای مغیلان از سمتی به سمت دیگر می‌روند. ماشین‌های آتش‌گرفته هم در حاشیه جاده توجه‌تان را به خود جلب می‌کند. در مسیر حرکت شما ماشین‌هایی بدون سرنشین وجود دارند که در آتش می‌سوزند. هم‌چنین هرازگاهی عده‌ای با موشک، جاده را بمباران می‌کنند و شما باید از میان دود راه خود را بین ترکش‌های موشک پیدا کنید. همینطور که به راهتان ادامه می‌دهید، با اجسام نورانی به رنگ‌های زرد، سبز، آبی و… روبرو می‌شوید. اگر با ماشین‌تان از روی آن‌ها عبور کنید، ابزارهایی کمکی برای اجرای آسان‌تر fiery road خواهید داشت. این ابزارها برای شما ذخیره می‌شوند تا هرزمان که خواستید، از آن‌ها کمک بگیرید.

رقابت با بازیکنان آنلاین

اگر بخواهید بازی آنلاین را در fiery road تجربه کنید، ابتدا باید نامی مستعار برای خودتان انتخاب کنید. در این قسمت شما پروفایل خودتان را خواهید داشت و می‌توانید در مسابقات دوره‌ای fiery road شرکت کنید. هر دور از مسابقه چند روز طول می‌کشد. نتایج دور قبلی هر مسابقه نیز در این بخش قابل مشاهده است.

قسمت لیدربورد برترین نفرات مسابقات درحال برگزاری را نشان می‌دهد. شما در بخش پروفایل اطلاعاتی مانند مسافت طی شده و امتیاز کل را می‌بینید. زمانی مجاز به ورود به این مسابقات هستید که تلفن‌همراه شما به شبکه اینترنت متصل باشد. شما به‌شکل رندوم با یکی دیگر از مشترکان fiery road رقابت خواهید کرد. همراه با رقیبتان در جاده‌ای دو لاینی حرکت می‌کنید؛ درحالی‌که گاهی موانع بخشی از جاده را از دسترس خارج کرده است. درنهایت هرکس که در مدت زمان مشخص بازی مسافت بیشتری طی کرد، برنده مسابقه خواهد بود.

تنظیمات

با استفاده از این قسمت می‌توانید زبان بازی را میان فارسی و انگلیسی تغییر دهید. کنترل پخش صدا و موسیقی متن بازی نیز در این بخش قرار دارد. با استفاده از گزینه کنترل‌ها نوع ابزار حرکتی ماشین‌تان را انتخاب کنید. گاز دستی نوعی ابزار است که در آن کلیدهای گاز، ترمز و حرکت به راست و چپ به‌شکل مجزا وجود دارد. در گاز اتوماتیک شما به کلیدهای حرکت به راست و چپ و ترمز دسترسی خواهید داشت. بهترین نوع کنترل، ابزار حرکتی محسوب می‌شود. در این روش با حرکت تلفن‌همراه به راست و چپ ماشین‌تان را می‌رانید.

جمع‌بندی

دانلود بازی fiery road با نقاط قوت فراوانی مانند گرافیک عالی، برگزاری مسابقات آنلاین، اجرای بدون باگ و… انتخاب خوبی برای گذران اوقات‌ فراغت شما خواهد بود. برای دانلود و نصب fiery road می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7057
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *