نقد و بررسی بازی باباپز؛ تجربه لذت‌بخش رستوران‌داری!

مجله چارخونه » بازی » شبیه‌سازی » نقد و بررسی بازی باباپز؛ تجربه لذت‌بخش رستوران‌داری!
نقد و بررسی بازی باباپز؛ تجربه لذت‌بخش رستوران‌داری!
دانلود بازی باباپز
فهرست محتوا

بازی‌های دسته‌بندی شبیه‌سازی همیشه جذابیت خاصی میان گیمرهای مبتدی و حرفه‌ای داشته‌اند. در این‌گونه بازی‌ها شما در نقش یکی از شخصیت‌های بازی باید هدف طراحی‌شده در گیم را محقق کنید. یکی از این بازی‌ها که شرکت‌های ایرانی آن را ساخته‌اند، بازی باباپز است. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی باباپز با مجله چارخونه همراه باشید.

تیم شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان بازی ایرانی باباپز را طراحی و تولید کرده‌اند. این تیم بازی‌سازی را پیش‌ازاین با برنامه‌های گردش پلاس و ماشین پلاس و بازی سوپر شوت ۲ شناخته‌ایم. برای دانلود بازی باباپز باید ۴۳ مگابایت از ترافیک اینترنت‌تان را مصرف کرده و همین مقدار هم از فضای گوشی خود را در اختیار قرار دهید.

بازی از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که هریک مراحل گوناگونی برای اجرا دارد. شما با موفقیت در هر قسمت و پشت‌سر گذاشتن همه مراحل آن می‌توانید بخش‌های دیگر بازی را امتحان کنید. در بازی باباپز مدیریت و آشپزی در فلافل فری تمیز، شیرینی گل‌بانو، پیتزا پنجره، نان داغ کباب داغ و بستنی آبمیوه را برعهده خواهید گرفت. هر قسمت تقریباً ۵۰ مرحله دارد که بعضی از آن‌ها نسبت به دیگر مراحل بازی سخت و نفس‌گیر هستند. پس با به‌پایان رساندن آن علاوه‌بر پاداشی که در هر مرحله می‌گیرید، جایزه‌ای جداگانه و بزرگ دریافت خواهید کرد.

دانلود بازی باباپز

دانلود بازی باباپز و داستان بازی

در بازی باباپز شما نقش آشپزی ماهر را ایفا خواهید کرد که به‌تازگی به شهر آمده است. شما باید رستوران جدیدی را افتتاح کرده و علاوه‌بر آشپزی در آن بخش‌های مختلف آشپزخانه را نیز مدیریت کنید. در این بازی دستورپخت غذاهای مختلف ایرانی، غیرایرانی و فست‌فودی برایتان نمایش داده می‌شود تا بهترین و خوش‌مزه‌ترین غذاهای شهر را بپزید. برای موفقیت در مراحل بازی باید دقت و سرعت‌عمل بالایی داشته باشید تا مشتریان کم‌حوصله شهر را راضی نگه دارید.

پیش از ورود به بازی اصلی باید شماره موبایل خود را در باباپز ثبت کنید. پس از دریافت کد فعال‌سازی امکان استفاده از بازی باباپز را خواهید داشت. حتماً این نکته را درنظر بگیرید که باباپز سیستم درون‌خرید دارد؛ پس برای بازی با این گیم باید روزانه مبلغی را بپردازید. با پرداخت روزانه ۷۰۰ تومان یکی از افراد خانواده بزرگ باباپز می‌شوید. خبر خوب اینکه سازندگان بازی باباپز فرصتی ۴۸ ساعته را برای کاربران اپراتور ایرانسل درنظر گرفته‌اند. درصورتی‌که سیم‌کارت ایرانسلی داشته باشید، ۴۸ ساعت امکان استفاده رایگان از باباپز و آزمون و خطای آن را دارید.

دانلود بازی باباپز

شروع بازی باباپز

اگر می‌خواهید مراحل باباپز را پشت‌سر بگذارید، ابتدا باید وارد بخش آشپزخانه شوید. با استفاده از پول‌ها و سکه‌هایی که از مشتری‌ها گرفته‌اید، ابزار آشپزخانه مانند فر، سرخ‌کن و بشقاب یا موادغذایی مثل نوشابه، فلافل و نان را ارتقا دهید. به‌این‌ترتیب نارضایتی مشتری‌ها گریبان‌گیرتان نمی‌شود و می‌توانید سکه‌ها و ستاره‌های بیشتری کسب کنید. به‌دست آوردن سکه‌های بیشتر به شما الماس‌های بیشتر می‌دهد و زودتر امکان ارتقا آشپزخانه‌تان را خواهید داشت. شما باید آنقدر عملکرد خوبی داشته باشید تا مجموع دخل شما نسبت به سرمایه گذاشته شده بیش‌تر شود.

هر مشتری که به مغازه می‌آید، سفارشی به شما می‌دهد. برای مثال در قسمت فلافل‌فروشی بیش‌تر سفارش‌ها فلافل و نوشابه هستند. باید نوشابه را در یخ‌دان بگذارید، فلافل‌ها را سرخ کنید، نان ساندویچ را در بشقاب قرار دهید و پس از آماده‌سازی سفارش آن را به مشتری برسانید. در بازی باباپز باید به خط رنگی کنار مشتری توجه کنید. این خط میزان رضایت مشتری از کار شما را نشان می‌دهد. اگر تا زمانی‌که این خط هنوز سبز است سفارش را به مشتری رساندید، سکه‌های بیش‌تر و امتیاز بالاتری می‌گیرید.

دانلود بازی باباپز

گسترش کسب و کار با مشتریان راضی

پس از به‌پایان‌رسیدن هر مرحله، گزارشی از عملکردتان مشاهده خواهید کرد. تعداد مشتری‌های راضی و ناراضی، میزان دخل نسبت به سرمایه، شمار سکه‌ها و امتیازات مرحله از موارد نوشته‌شده در گزارش هستند. با رسیدن به سطوح بالاتر بازی امکان ارتقای وسایل رستوران را نیز خواهید داشت که باعث افزایش تعداد مشتری‌های شما می‌شود. خرید تلویزیون، صندلی‌های بیشتر و پوسترهای داخل مغازه ازجمله این موارد است.

در قسمت ماموریت‌ها، اهدافی را می‌بینید که طراحان بازی باباپز برای شما درنظر گرفته‌اند. شما با اجرای آن‌ها و کسب دستاوردهای بیش‌تر سکه‌ها و الماس‌های بیش‌تری به‌شکل جداگانه دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها برای ارتقای آشپزخانه کمک بگیرید. گذراندن سه مرحله پشت‌سر هم بدون هیچ مشتری ناراضی، کسب دشت اول، به‌دست آوردن ۱۰۰۰ سکه برای دشت و انعام و گذراندن سه مرحله پشت‌سر هم بدون غذای سوخته ازجمله این دستاوردها هستند.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930635176″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

جمع‌بندی

دانلود بازی باباپز شما را برای ساعت‌ها سرگرم می‌کند؛ به‌صورتی‌که متوجه گذر زمان نمی‌شوید. بومی‌سازی فضای داخلی بازی، اجرای بدون باگ و افزایش قدرت تمرکز و سرعت‌عمل از ویژگی‌های این بازی هستند که شما را به دانلود بازی باباپز ترغیب می‌کنند. در ادامه برای نصب و دانلود بازی باباپز می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7066
3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *