چاربی چارخونه محلی برای کسب درآمد شما

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » چاربی چارخونه محلی برای کسب درآمد شما
چاربی چارخونه محلی برای کسب درآمد شما
چاربی چارخونه
فهرست محتوا

بازار جامع محتوای چارخونه در کنار امکانات جدیدی مانند سرویس طلایی بخش فیلم و سرویس طلایی بخش آوا و نما که در چند ماه اخیر راه‌اندازی کرده است، به تازگی بخش چاربی را نیز در اختیار کاربران خلاق و با استعداد خود گذاشته است. در ادامه با این مطلب از مجله چارخونه همراه باشید تا با چاربی چارخونه که به نوعی یک UGC محسوب می‌شود بیشتر آشنا شوید.

یک تعریف کوتاه از UGC

برای اینکه با چاربی بیشتر آشنا شوید بهتر است اول تعریفی از UGC داشته باشیم. به محتوایی که توسط کاربر تولید و برای نشر در بسترهای دیجیتال همچون شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها و سامانه‌های اشتراک گذاری ویدیو و سایر سامانه‌های مشابه ارائه می‌شود محتوای کاربرساز (User Generated Content) یا به صورت مخفف UGC می‌گویند.

محتوای کاربر ساز با توجه به ماهیتی که دارد، تنوع تولید محتوا را افزایش می‌دهد و با سرعت بیشتری توسط دیگر کاربران بازدید و به اشتراک گذاشته می‌شود. به عنوان مثال بد نیست به محتواهایی که بسیاری از اینفلوئنسرهای حرفه‌ای شبکه اجتماعی اینستاگرام تولید می‌کنند اشاره کنیم که قطعا تجربه دیدن آن‌ها را داشته‌اید.

چرا  UGC؟

از زمان شکل‌گرفتن پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی کاربران زیادی در دنیا محتواهای خود را با دیگر کاربران به اشتراک می‌گذاشتند که این دسته از محتوا بیشتر در بستر متن تولید و عرضه می‌شد.

اما با شکل‌گیری شبکه‌های اجتماعی صوت‌، عکس و ویدیو محور، تولیدات کاربران در این بسترها نیز گسترش یافت. این مهم تا جایی پیش رفت که امروز در بیشتر کشورهای دنیا ویدیو حرف اول تولید محتوا رامی‌زند و بیش از ۷۰ درصد ترافیک پهنای باند مصرفی کاربران به ویدیو اختصاص می‌یابد. همین موضوع باعث شکل‌گیری بستر امن و آسان UGC چارخونه جهت اشتراک‌گذاری محتواهای تولیدی کاربران شد.

چاربی چارخونه چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

عمده محتوای تولیدی در بستر متن، صوت و ویدیو است و چون این محتواها چه در بخش تولید و چه در بخش بازدید توسط کاربران ساخته و دیده می‌شود، عنوان چاربی با ترکیب حرف اول ۴ فعل اصلی «ببین، بشنو، بخوان، بساز» تشکیل شده است. همانطور که گفته شد در بخش چاربی کاربران می‌توانند با توجه به استعداد و خلاقیت خود محتواهای گوناگونی تولید و آن‌ها را برای نمایش در بین کاربران چارخونه در بخش چاربی بارگزاری کنند.

مخاطبان چاربی، تمامی کاربرانی هستند که به اینترنت دسترسی دارند و محتوای متنی، صوتی و تصویری کوتاه تهیه می‌کنند. همانطور که گفته شد این افراد می‌توانند با انتشار محتوای خود از طریق ورود به پرتال ناشران و توسعه دهندگان یا نسخه اپلیکیشن چارخونه، آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. این نکته را هم درنظر داشته باشید که چاربی محدودیت سنی، مکانی و جنسیتی ندارد. البته خاطرنشان می‌شود که این محصول در حال حاضر با بخش ویدیو فعالیت خود را آغاز کرده است. راستی شما می‌توانید هم از طریق وب‌سایت و هم از طریق دانلود اپلیکیشن بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه به این بخش دسترسی داشته باشید.

چگونه با چاربی چارخونه درآمدزایی داشته باشیم؟

در چشم انداز این محصول در نظر گرفته شده که کاربران با انتشار ویدیوی خود در چارخونه و به ازای دیده‌شدن ویدیو بر اساس فرمولی تعریف شده به ازای هر دقیقه بازدید، مبلغی را به عنوان درآمد کسب کنند. کاربران بازدید کننده نیز برای تماشای محتواهای تولیدی کاربران، اشتراک ماهانه بخش چاربی را دریافت می‌کنند. البته این نکته را درنظر داشته باشید که این موضوع در حال جاضر بصورت آزمایشی اجرا می‌شود و بخش درآمدزایی چاربی در آینده کار خود را آغاز خواهد کرد.

https://mag.charkhoneh.com/7176
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *