برنامه Nox Cleaner؛ محافظ اختصاصی تلفن همراه شما!

مجله چارخونه » برنامه‌ » ابزارها » برنامه Nox Cleaner؛ محافظ اختصاصی تلفن همراه شما!
برنامه Nox Cleaner؛ محافظ اختصاصی تلفن همراه شما!
دانلود برنامه Nox Cleaner
فهرست محتوا

اگر تاکنون از گوشی‌های اندروید استفاده کرده باشید، حتما مشکل کمبود فضای ذخیره داده گریبان‌تان را گرفته است. سیستم‌عامل اندروید ویژگی منحصربه‌فردی دارد که گاه مفید و گاهی آزاردهنده می‌شود. برخی مواقع فایل‌های مختلف و هرگونه داده‌ای که در گوشی شما قرار دارد، در قسمت‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید پنهان شده و حافظه گوشی شما را پر می‌کنند. پرشدن حافظه علاوه‌بر کاهش امکان ذخیره فایل‌های جدید، مشکل جدیدی را برایتان پیش می‌آورد. کاهش سرعت فعالیت گوشی و تاخیر در عملکرد آن بزرگ‌ترین مشکلی است که احتمالا شما را کلافه و سردرگم می‌کند. خوشبختانه برنامه‌های اندرویدی زیادی طراحی و تولید شده‌اند تا این مشکلات را از بین ببرند. برنامه Nox Cleaner یکی از این برنامه‌های کاربردی محسوب می‌شود. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه Nox Cleaner بپردازیم.

برنامه Nox Cleaner چه کمکی به شما می‌کند؟

برنامه Nox Cleaner یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های حوزه ابزار و کاربردی محسوب می‌شود و در بیشتر App Storeها امتیازی بین 4.5 تا پنج را به‌خود اختصاص می‌دهد. برای دانلود برنامه Nox Cleaner فقط باید 18 مگابایت از ترافیک‌ اینترنتی‌تان را مصرف کنید که نسبت به سایر برنامه‌های مشابه حجمی کم دارد. شرکت برنامه‌سازی Nox LTD این برنامه را با هدف بهینه‌سازی سیستم‌عامل اندروید و در فضایی با رنگ‌های شاد قرمز‌‌، بنفش، نارنجی و… طراحی کرده است.

خبر خوب اینکه برای استفاده از قسمت‌های مختلف Nox Cleaner نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می‌توانید رایگان از خدمات آن بهره‌مند شوید. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت Nox Cleaner سهولت کاربری آن است. هنگام کار با برنامه Nox Cleaner به‌هیچ‌وجه کلافه نخواهید شد؛ زیرا همه چیز به‌شکلی شفاف و مشخص دراختیارتان قرار می‌گیرد. فقط باید کمی در زبان‌ انگلیسی مهارت داشته باشید. در غیراین‌صورت باز هم جای نگرانی نیست؛ با استفاده از دیکشنری معنی واژه‌های به‌کاررفته در برنامه را خواهید فهمید.

شما نیازی به پشت‌سر گذاشتن مراحل سخت و زمان‌بر ثبت‌نام ندارید. پس از دانلود برنامه Nox Cleaner فقط باید سه نوع دسترسی به حافظه را در گوشی تلفن‌تان فعال کنید که کار مشکلی نیست. این برنامه در بخش‌های Antivirus، Common features، Games، Memory Booster و White list طراحی شده است.

قسمت Clean در برنامه Nox Cleaner

این بخش از برنامه مهم‌ترین وظیفه آن را برعهده می‌گیرد. قسمت Clean همه فایل‌ها و داده‌های موجود در تلفن‌همراه‌تان را اسکن می‌کند. در گام بعدی Nox Cleaner نشان می‌دهد که چه حجمی نیاز به حذف دارد تا گوشی شما عملکرد بهتری داشته باشد. همچنین شما می‌فهمید که هریک از قسمت‌های مختلف تلفن‌تان چه حجمی از داده‌های اضافه را در خود جمع کرده‌اند. برای استفاده از این قابلیت کافی است روی دایره بزرگی که در صفحه اصلی و مرکز صفحه نمایش قرار دارد، ضربه بزنید. این داده‌های اضافه به چهار گروه Cache، Residual files، ADS spam و APKs تقسیم می‌شوند. درنهایت با لمس آیکون Clean همه داده‌های مزاحم ازبین می‌روند.

قسمت Antivirus در Nox Cleaner

باتوجه به اینکه شما معمولا فایل‌های مختلف را با دوستانتان به‌اشتراک می‌گذارید یا آن‌ها را از اینترنت دانلود می‌کنید، احتمال ورود ویروس به تلفن‌همراه‌تان بسیار بالا است. در چنین شرایطی وجود یک محافظ قدرت‌مند که از سلامت گوشی شما محافظت کند، بسیار ضروری خواهد بود. در این بخش گوشی شما از سه جنبه Virus، Security و Privacy مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر Nox Cleaner ویروسی پیدا کرد، با ارائه چند راهکار مختلف به شما کمک می‌کند تا سلامتی دوباره تلفن‌همراه‌تان را تضمین کنید.

قسمت Common Features در Nox Cleaner

به‌جز گزینه‌های بالا مواردی دیگر هم هستند که نقشی مهم در بهبود عملکرد گوشی ایفا می‌کنند. در قسمت Common Features به همه این ویژگی‌ها دسترسی خواهید داشت. گزینه‌های App Locker، CPU Cooler، Battery Saver، Game Booster، Antivirus، Memory Booster، Image Manager، Deep Clean، App Manager و WhatsAPP از گزینه‌های قرارگرفته در قسمت Common Features هستند.

قسمت Games در Nox Cleaner

طراحان برنامه Nox Cleaner با طراحی بخش Games در برنامه شرایطی را فراهم کرده‌اند تا کاربران بتوانند اوقات فراغت خود را با حس‌وحالی لذت‌بخش در برنامه Nox Cleaner بگذرانند. بازی‌های مختلفی در سه قسمت New، Hot و Category به کاربران ارائه می‌شود. ازجمله این بازی‌ها می‌توان به Speed up، Magic Piano Tiles، Bucket Ball، Snake Battle اشاره کرد. پس از کلیک روی گزینه play یک تبلیغ چند ثانیه‌ای به‌نمایش درمی‌‌آید. با پایان یافتن تبلیغ شما می‌توانید از بازی با این gameها لذت ببرید.

جمع‌بندی و دانلود برنامه Nox Cleaner

برنامه Nox Cleaner بهترین گزینه برای بهینه‌سازی حافظه و عملکرد تلفن‌همراه شما محسوب می‌شود. حجم کم، سهولت کاربری، ارائه بازی‌های تیمی و هیجان‌انگیز و… فقط گوشه‌ای از نقاط قوت این برنامه اندرویدی هستند. برای دانلود برنامه Nox Cleaner می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7270
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *