در گیم grim soul باید برای بقای خود بجنگید!

مجله چارخونه » بازی » نقش آفرینی » در گیم grim soul باید برای بقای خود بجنگید!
در گیم grim soul باید برای بقای خود بجنگید!
دانلود بازی grim soul
فهرست محتوا

بازی grim soul بازی‌ای در سبک نقش‌آفرینی و داستانی است که توسط استودیوی kefir تولید و به بازار دیجیتال عرضه شده است. بازی grim soul در یک سرزمین ناشناخته اجرا می‌شود و ماموریت شما زنده ماندن میان صدها مانع مانند ارواح نفرین شده، حمله حیوانات، جنگ با دیگر انسان‌ها، سرما، گرما، انواع بیماری‌ها و… است. مخاطبان این بازی نوجوانان و جوانانی هستند که از طرفداران پروپاقرص بازی‌های سبک بقا و نقش‌آفرینی به شمار می‌آیند. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی grim soul با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود بازی grim soul

گیم grim soul یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک بقا در گوگل پلی شناخته شده که با تکیه‌بر اصول بازی last day on earth survival ساخته شده است. این گیم به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود. بنابراین برای بازی نیازمند اینترنت پرسرعت و بدون قطعی خواهید بود. در داستان بازی grim soul آمده است که یک امپراتوری بزرگ و باشکوه به دلایلی نامعلوم به نفرینی سیاه دچار شده است. شهرها در خفقان فرو رفته‌اند و ساکنان این امپراتوری به ارواحی هولناک تبدیل شده‌اند. شما نقش یکی از معدود بازماندگان را ایفا می‌کنید. ماموریت شما زنده ماندن در این سرزمین و نجات خود از هیولاها و زامبی‌های آدم‌خوار است.

در grim soul شما در یک محیط تاریک و ترسناک نقش کاراکتر اصلی بازی را اجرا خواهید کرد. این فرد بازی دچار فراموشی شده و چیزی از گذشته‌اش نمی‌داند. او خود را خسته، گرسنه و بدون پوشش در جنگلی تاریک می‌یابد. شما با جستجو در محیط اطراف باید منابع غذایی و سلاح برای مبارزه با دشمنان به دست آورید. با پیشرفت بازی امکان ساخت سرپناه و خانه را خواهید داشت. شما با ابتدایی‌ترین وسایل و امکانات بسیار قدیمی باید خود را از این مهلکه نجات دهید. بازی grim soul برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios طراحی شده است. در حال حاضر تیم تولیدکننده grim soul نسخه بتای این بازی در دسترس کاربران گوشی‌های هوشمند قرار داده‌اند.

داستان بازی grim soul

گام اول برای اجرای grim soul ایجاد یک حساب کاربری یا اتصال به اکانت google play است. به‌‌این‌ترتیب می‌توانید نتایج به دست آمده در بازی را با امتیازات سایر بازیکنان مقایسه کنید و به‌صورت جدی‌تری این رقابت‌ها را پیش ببرید. پس از ورود به بازی نقشه سرزمین ویران شده نمایش داده می‌شود. با کلیک روی هر منطقه اطلاعاتی مانند منابع سرزمین، فاصله آن تا موقعیت فعلی بازیکن اصلی و انرژی لازم برای رسیدن به آن قابل‌مشاهده است. سازندگان grim soul در این بخش از بازی گزینه‌های متنوعی برای کنترل بیشتر گیم طراحی کرده‌اند. بخش‌هایی مانند سرباز، خانه، آدمک زره‌پوش، نامه، تاج، اسب، سکه، چکش و تنظیمات ازجمله این گزینه‌ها هستند.

با لمس آیکون آدمک زره‌پوش، می‌توانید برای کاراکتر اصلی پوشش انتخاب کنید. پیراهن، دستکش، شلوار، چکمه، کمربند و… ازجمله چیزهایی هستند که در این بخش می‌توان برای کاراکتر بازی انتخاب کرد. البته برای دسترسی به آن‌ها باید ابتدا منابعی خاص و معین از جنگل به دست آورید.

اگر به دنبال یک مرکب خوب برای حرکت در جنگل می‌گردید، باید از آیکون اسب استفاده کنید. با لمس این گزینه امکان دسترسی به انواع اسب در رنگ‌ها و نژادهای مختلف را خواهید داشت. آیکون چکش یکی از کاربردی‌ترین گزینه‌های grim soul محسوب می‌شود. در این آیکون می‌توانید با ابزارهای به دست آمده همه نیازمندی‌های خود را بسازید. انواع سلاح‌ها، داروها، وسایل زندگی و… در این بخش در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای خرید امکانات بیشتر و وسایل مختلف برای ادامه بازی grim soul می‌توانید از آیکون سکه استفاده کنید. در این بخش امکانات متنوعی مانند ابزارها، سلاح‌ها، خانه‌ها، قلعه‌ها، انواع اسب‌، آموزه‌های مختلف برای اجرای بازی و… ارائه شده است. البته برای خرید آن‌ها با محدودیت زمانی و مالی روبه‌رو هستید.

تنظیمات

در قسمت تنظیمات از grim soul امکان کنترل موسیقی و افکت‌های صدا را خواهید داشت. می‌توانید نوع گرافیک بازی را از میان سه گزینه انتخاب کنید. همچنین با لمس آیکون language زبان بازی grim soul میان انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی و … قابل‌تغییر است.

جمع‌بندی

به‌طورکلی دانلود بازی grim soul با توجه به قابلیت‌هایی مانند روایت داستانی هیجان‌انگیز، سفر به نقاط مختلف بازی، رهبری سایر بازماندگان بازی و تشکیل یک سپاه، اجرای بازی‌های روزانه و کسب منابع مختلف، اتحاد با شوالیه‌هایی از دزدان دریایی و جادوگران، شکار حیوانات، تهیه لباس و زره‌های باکیفیت، ساخت کارگاه‌ها و قلعه‌های متنوع و… تجربه متفاوت و لذت‌بخشی در دنیای بازی‌های سبک برایتان رقم می‌زند. برای دانلود بازی grim soul و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب grim soul بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

http://www.charkhoneh.com/push/APP/930536560

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

 

https://mag.charkhoneh.com/7318
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *