برنامه Tarafdari؛ شبکه اجتماعی اختصاصی برای فوتبال!

مجله چارخونه » برنامه‌ » ورزشی » برنامه Tarafdari؛ شبکه اجتماعی اختصاصی برای فوتبال!
برنامه Tarafdari؛ شبکه اجتماعی اختصاصی برای فوتبال!
دانلود برنامه طرفداری
فهرست محتوا

برنامه طرفداری در حوزه ورزش و سرگرمی طراحی شده است. این برنامه که به‌شکلی تخصصی اخبار و اطلاعات بازی‌های فوتبال را ارائه می‌دهد، کاربران بی‌شماری از میان طرف‌داران ورزش دارد. درادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه طرفداری بپردازیم.

دانلود برنامه طرفداری و موضوع آن

برای دانلود برنامه طرفداری روی گوشی اندرویدی خود باید 21 مگابایت از حجم اینترنت و فضای گوشی‌تان را به آن اختصاص دهید. این برنامه هر دو هفته یک‌بار به‌روزرسانی می‌شود تا رضایت کاربران را به بهترین شکل جلب کند. برنامه طرفداری را به‌عنوان اولین رسانه مستقل و شبکه اجتماعی ورزشی فارسی زبان می‌دانند.

آنچه این برنامه را از سایر برنامه‌های ورزشی متمایز می‌کند، ارائه اطلاعات به مخاطب بدون هرگونه غرض‌ورزی است. در برنامه طرفداری اخبار ورزشی و تحلیل آن را به‌شکل جداگانه قرار می‌دهند. این برنامه در قسمت‌های اخبار، نتایج زنده، لیگ‌ها، پروفایل و بیشتر طراحی شده که هریک نیز به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

اخبار در طرفداری

قسمت اخبار همان بخشی است که هدف کلی طراحی طرفداری را برعهده دارد. در این قسمت بخش‌های آخرین اخبار، اخبار مهم، ویدیو، روزنامه، اخبار ویژه، مطالب کاربران و پادکست را می‌بینید. هرکدام از این بخش‌ها نیز محتواهای خود را در گروه‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهند تا دسترسی به اخبار راحت‌تر باشد. برای مثال در آخرین اخبار گروه‌های توییت، اختصاصی، اخبار خارجی، اخبار ایران، اطلاعیه‌های سایت، فوتبال در شبکه‌های اجتماعی، گیشه، بخش‌های دیگر طرفداری و ستون نوسندگان دیده می‌شود.

هرچند برنامه طرفداری بیشتر از هرچیز به بررسی مسائل و اخبار مربوط به فوتبال می‌پردازد، اما سازندگان آن از توجه به سایر رشته‌های ورزشی نیز غافل نمانده‌اند. در برنامه طرفداری جدیدترین اخبار و اطلاعات را در حوزه‌های بسکتبال، والیبال، موتور اسپرت، بانوان، تنیس، کشتی، دوومیدانی، سلامت و تندرستی، بوکس و المپیک بخوانید. این قسمت‌ها طرف‌داران ویژه‌ای دارند.

نویسندگان محتوای طرفداری

محتوا و اخبار طرفداری را دو گروه پشتیبانی و تهیه می‌کنند. گروه اول نویسندگان طرفداری هستند که در تحریریه این برنامه عضویت دارند. با کلیک روی پروفایل آن‌ها به همه مطالب‌شان دسترسی خواهید داشت. هریک از آن‌ها بیش از چند 1000 پست در طرفداری بارگذاری کرده‌اند. شما می‌توانید در برنامه طرفداری با آن‌ها به‌شکل مستقیم گفتگو کنید و تعداد پست‌ها، دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگانشان را ببینید.

در قسمت مطالب کاربران محتوایی را می‌خوانید که اعضای هیات تحریریه طرفداری آن را ننوشته‌اند. کاربران طرفداری که مطالب را پست می‌کنند، تعداد مطالب کم‌تری در این برنامه ورزشی گذاشته‌اند. امکان ارتباط مستقیم با آن‌ها را نیز خواهید داشت. گاهی مطالبی که کاربران می‌نویسند هیچ ارتباطی با فوتبال یا ورزش ندارد و فقط برای تفریح یا گسترش اخبار متفرقه پست می‌شود.

مطالب در طرفداری

پیش از کلیک روی هر مطلب اطلاعاتی کلی مانند عنوان، تصویر محتوا، تاریخ و ساعت انتشار مطلب، میزان بازدید و تعداد دیدگاه‌ها مشخص شده است. با ورود به مطلب تعداد افزودن به علاقه‌مندی‌ها، LIKE و DISLIKE مشخص می‌شود. در این قسمت می‌توانید محتوای خبر را بخوانید و همراه آن از تماشای تصاویر و فیلم‌های خبر لذت ببرید. شما به نام و پروفایل نویسنده کنار نظرات کاربران دسترسی دارید.

پادکست در طرفداری

برنامه طرفداری مجموعه برنامه‌های مختلفی را به‌شکل سریالی به کاربران عرضه می‌کند. این پادکست‌ها ماهانه، هفتگی و روزانه ارائه می‌شوند. ازجمله این برنامه‌ها می‌توان به پادکستمیم، آن روی سکه، کانال بی، سکه و… اشاره کرد. برخی از پادکست‌ها به حواشی فوتبال و اتفاقات پیرامون آن و برخی دیگر به زندگی اسطوره‌های فوتبال می‌پردازند. در مجموع سه گروه ورزشی، داستانی و تکنولوژی برای دسته‌بندی پادکست‌ها وجود دارد.

نتایج زنده و لیگ‌ها در طرفداری

این بخش در طرفداری به‌شکلی کوتاه فقط نتایج مسابقات فوتبال برگزارشده در هر روز را نمایش می‌دهد. با کلیک روی روز موردنظرتان از فیلترهای علاقه‌مندی‌ها یا براساس زمان استفاده کنید تا در زمان کوتاه‌تری نتیجه مسابقه دلخواهتان را ببینید. نتیجه مسابقات لیگ برتر ایران، لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا اسپانیا، لیگ قهرمانان آسیا، بوندسلیگا آلمان و… در این قسمت قابل دسترسی است.

قسمت لیگ‌ها وضعیت هر لیگ را در جدول و نمودارهایی نشان می‌دهد. در این قسمت می‌توانید لیگ محبوب‌تان را مانند سری آ ایتالیا، لیگ یک فرانسه، اردیویژه هلند و… در بخش پرطرف‌دار پیدا کنید. اگر موفق نشدید، انتهای صفحه لیگ‌های مربوط به کشورهای یا مناطق مختلف مانند آسیا، آلمان، اروپا، اسپانیا، ایران، ترکیه و… قرار دارد. با کلیک روی نام هر لیگ ترتیب قرارگیری تیم‌ها و تعداد بازی‌ها، بردها، مساوی‌ها، باخت‌ها و امتیاز آن را ببینید.

نتیجه‌گیری

برنامه جامع طرفداری از محبوب‌ترین برنامه‌های ایرانی در حوزه ورزشی محسوب می‌شود که به‌شکل رایگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. این برنامه که چندسال از تولیدش می‌گذرد، بستری مناسب برای تعامل میان طرف‌داران ورزش ایجاد کرده است. برای دانلود برنامه طرفداری و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7373
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *