آلبوم افسانه چشمهایت اثر مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی منتشر شد

مجله چارخونه » موسیقی » آلبوم جدید » آلبوم افسانه چشمهایت اثر مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی منتشر شد
آلبوم افسانه چشمهایت اثر مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی منتشر شد
فهرست محتوا

افسانه چشمهایت آلبوم مشترکی از همایون شجریان و علیرضا قربانی و آهنگسازی مهیار علیزاده است که از امروز صبح ۱۹ آبان ۱۳۹۸ به صورت رسمی منتشر شده است. برای دانلود آلبوم افسانه چشمهایت بصورت قانونی با ما در مجله چارخونه همراه باشید.

اولین خبرها از تولید این آلبوم به مردادماه سال ۹۳ بر می‌گردد. اکنون پس از پنج سال این آلبوم هر چند با حواشی بسیار در چند ماه گذشته، اما سرانجام منتشر شده است. این مجموعه شامل ده آهنگ در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی است و آهنگسازی آن بر عهده مهیار علیزاده بوده است.

همانطور که گفته شد، تولید این آلبوم که از آن به‌عنوان یکی از متفاوت‌ترین پروژه‌های همایون شجریان و علیرضا قربانی یاد شده از مرداد ماه ۱۳۹۳ آغاز شده بود و تاکنون اظهارات ضد و نقیض و دلایل متعددی برای تأخیر در انتشار آن اعلام شده‌است. اکنون پس از پنج سال این وعده تحقق یافته است.

این مجموعه شامل ده آهنگ در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی است و آهنگسازی آن بر عهده مهیار علیزاده بوده است. بخشی از این قطعات بر روی اشعاری از نیما یوشیج تالیف شده و بخش دیگر نیز بر روی سروده‌هایی از شاعران معاصر از جمله احمد شاملو، محمدرضا شفیعی کدکنی، محمدعلی بهمنی، سیمین بهبهانی و علیرضا کلیایی. این آلبوم بیست و ششمین آلبوم همایون شجریان است.

برای دانلود آلبوم قانونی افسانه چشمهایت اینجا را کلیک یا لمس کنید

 

https://mag.charkhoneh.com/7387
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *