بازی در مزرعه Hay Day و حس ناب زندگی روستایی

مجله چارخونه » بازی » بازی در مزرعه Hay Day و حس ناب زندگی روستایی
بازی در مزرعه Hay Day و حس ناب زندگی روستایی
مزرعه Hay Day حس ناب زندگی روستایی
فهرست محتوا

Hay Day یکی از بازی‌های جذاب و آنلاین از کمپانی بازی سازی معروف SuperCell است که با بازی‌های آنلاینی از جمله Clash of Clans  غوغا کرده است. بازی Hay Bay که در سبک مزرعه داری ارائه شده است طرفداران خاص خود را دارد و یکی از بازی‌های پر فروش در سال 2013 بوده است. این بازی با امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی تا کنون بیش از 500 میلیون بار توسط کاربران در سراسر جهان دانلود شده است.
با دانلود بازی Hay Day مزرعه کوچک مجازی خود را بسازید و از سبک زندگی روستایی که امروزه کیمیا شده است لذت ببرید. برخورداری از آب و هوای خوب مزرعه و پرورش دام و ماکیان از جمله امکانات بی شمار این بازی جذاب است. همچنین با طی کردن مراحل مختلف این بازی، کم کم می‌توانید مزرعه کوچکتان را وسعت ببخشید و روز به روز درآمد بیشتری کسب کنید. با بالابردن مراحل بازی هم دوستان جدید پیدا کنید و با دیگر دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. به علاوه با اضافه کردن تعداد دوستان خود در مزرعه می‌توانید از مزایای کمک‌های آن‌ها نیز برخوردار شوید.

در ادامه این مطلب در مجله چارخونه همراه ما باشید تا با بازی آنلاین Hay Day بیشتر آشنا شوید.

دانلود بازی Hay Day

محیط کاربری بازی Hay Day

پس از دانلود بازی Hay Day از مجله چارخونه و نصب آن به محیط جذاب و روستایی بازی وارد می‌شوید. آب و هوای خوب روستا، آرامش، پرورش حیوانات دوست داشتنی، کاشت و برداشت بذرها و گیاهان و بسیاری موارد جالب دیگر از امکانات این بازی آنلاین و آرامش بخش است.
برای آشنایی با قسمت‌های مختلف بازی و امکانات متعدد آن شخصیت‌های جذاب و دوست داشتنی مزرعه به کمک شما می‌آیند و شما را با تمامی‌بخش‌ها آشنا می‌کنند. پس از این مرحله می‌توانید بازی خود را شروع کنید و با کشاورزی و دامداری به گسترش مزرعه بپردازید.
با طی کردن مراحل مختلف برنامه و کسب امتیازهای بیشتر امکاناتی که در اختیار دارید بیشتر و بیشتر می‌شوند. در مراحل بالاتر نانوایی، دامداری، کارخانجات قند و لبنیات و …،محل تهیه غذای دام‌ها و بسیاری موارد جذاب دیگر را در اختیار خواهید داشت. به علاوه با افتتاح کارخانه سفارشات بیشتری از طرف مشتریان به شما داده می‌شوند. حالا می‌توانید با فروش محصولات خود کسب درآمد کنید و امتیازهایتان را بالاتر ببرید. برای فروش بیشتر هم می‌توانید از بخش آگهی‌ها محصولات بیشتری بفروشید و بالطبع درآمد بیشتری هم کسب کنید.

دانلود بازی Hay Day

برخی ویژگی‌ها و امکانات جذاب دانلود بازی Hay Day

  • رابط کاربری روان و ساده
  • گرافیک جذاب و کاربردی
  • تجربه زندگی روستایی و پرورش دام و ماکیان
  • قابلیت تولید محصولات دامی‌از جمله تخم مرغ و…
دانلود بازی Hay Day

دسترسی‌های بازی Hay Day

  • دسترسی کامل به اینترنت و درسافت اطلاعات
  • مشاهده اتصالات شبکه و وایفای
  • دسترسی به کارت حافظه و در صورت نیاز تغییر یا حذف محتویات آن
  • دسترسی به بخش خدمات پرداخت
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برایدانلود بازی Hay Day، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *