Faraway 3: Arctic Escape پسری که در جستجوی پدر قطب شمال را زیرپا می‌گذارد

مجله چارخونه » بازی » فکری و پازل » Faraway 3: Arctic Escape پسری که در جستجوی پدر قطب شمال را زیرپا می‌گذارد
Faraway 3: Arctic Escape پسری که در جستجوی پدر قطب شمال را زیرپا می‌گذارد
دانلود بازی Faraway 3
فهرست محتوا

اگر اهل بازی‌های معمایی هستید پیشنهاد ما به شما دانلود بازی Faraway 3 است. بازی Faraway 3: Arctic Escape نسخه سوم از بازی معمایی دورافتاده ساخت استودیوی بازی‌سازی Snapbreak محسوب می‌شود که برای دو سیستم‌عامل محبوب اندروید و ios طراحی و منتشر شده است. Faraway 3 بیش از یک‌میلیون بار در گوگل پلی و اپل استور دانلود شده و توانسته است امتیاز 4.5 و 4.4 را از کاربران در گوگل پلی و اپل استور دریافت کند. با توجه به محبوبیت این بازی در مجله چارخونه به‌نقد و بررسی آن پرداخته‌ایم؛ بنابراین درصورتی‌که قصد دانلود بازی Faraway 3 را دارید، با ما در ادامه همراه باشید.

 

دانلود بازی Faraway 3 و داستان آن …

بازی در دل خود داستان ساده و مشخصی دارد که حضور شخصیت داستان در معابد مختلف را توجیه می‌کند. روایت بازی مربوط به پسری است که پدرش ناپدید شده و در جستجوی پدر خود معابد مختلف را از نسخه‌های 1 و 2 بازی زیرپا گذاشته است. حال پسرک به معابدی در قطب شمال رسیده و سعی دارد با حل معماها از آن‌ها عبور کرده و به هدف خود رسیده و پدرش را پیدا کند. در بازی Faraway 3 وظیفه شما حل معما‌ها و چالش‌های مختلف بازی است که رفته‌رفته سخت‌تر شده و در برخی مراحل ممکن است ساعت‌ها شما را درگیر حل معماها کند. با حل معماها به پسر داستان در پیدا کردن پدرش کمک خواهید کرد.

مراحل مختلف بازی Faraway 3

پس از دانلود بازی Faraway 3 و ورود به آن متوجه می‌شوید که این بازی ۲۰ مرحله دارد که از این تعداد 9 مرحله برای شما باز است و 9 مرحله آن را باید خریداری کنید. 2 مرحله باقی مانده نیز با عبور از تعداد مشخصی از مراحل برای شما باز خواهند شد. برای عبور از هر مرحله لازم است معماهایی را حل کنید. با حل معماها مجوز خروج از آن مرحله و دسترسی به مرحله بعدی را دریافت خواهید کرد.

موفقیت در بازی Faraway 3 نیازمند توجه به محیط اطراف و بررسی اشیاء یا قسمت‌های مختلف بازی است. در برخی از قسمت‌های بازی یادداشت‌هایی وجود دارد که دستورالعمل حل معماها و عبور از دروازه‌ها را برای شما شرح داده است. البته برای حل معماها و عبور از دروازه‌ها نیازی به یافتن یادداشت‌ها ندارید و باکمی جستجو خودتان به‌راحتی متوجه همه قضایا خواهید شد.

یکی از بخش‌های اصلی بازی جمع‌آوری اقلام مختلفی است که در مسیر حرکت شما قرار دارند. چراکه برای حل بعضی معماها و عبور از دروازه‌ها باید از این وسایل و اشیا کمک بگیرید. در غیر این صورت امکان در مرحله‌ی موردنظر گیر خواهید کرد.

قابلیت جالبی که در این بازی وجود دارد، امکان گرفتن اسکرین‌شات و دسترسی به آن در محیط بازی است. این ویژگی می‌تواند شما را در حل بعضی از مراحل یاری کرده و حل معماها را برای شما آسان‌تر کند.

بازی ازنظر گرافیک، صدا و گیم پلی به بازی‌های هم‌رده خود برتری دارد

آنچه بازی Faraway 3 را از سایر بازی‌های موجود در این سبک متمایز می‌کند، گرافیک و گیم پلی جذاب و پیشرفته آن است. برخلاف سایر بازی‌های مشابه گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی طراحی شده است و محیط بسیار واقعی و زنده‌ای دارد. علاوه‌بر فضای گرافیکی جذاب این بازی، موسیقی گوش‌نواز آن به‌گونه‌ای تنظیم شده که ضمن به گوش رسیدن موسیقی، صدای حرکت پسرک روی برف‌ها و سایر المان‌های بازی نیز به‌خوبی به گوش می‌رسد. گیم پلی بازی نیز حالت خشک و بی‌روح نداشته و حس و حال فضای بازی را به شما منتقل می‌کند؛ بنابراین حین بازی احساس خوشایندی خواهید داشت.

 

بازی Faraway 3 به سخت‌افزار چندان قدرتمندی نیاز ندارد

حال وقت آن رسیده که بازی را تجربه کنید. خبر خوب آنکه بازی به سخت‌افزار چندان قدرتمندی نیاز ندارد و روی گوشی‌های سطح متوسط نیز عملکرد ساده و روانی خواهد داشت. البته پیش از دانلود بازی Faraway 3 در نظر داشته باشید این بازی در سیستم‌عامل اندروید روی نسخه 4.1 به بالا و در سیستم‌عامل ios روی نسخه 7.0 به بالا قابل‌اجرا است. چنانچه سیستم‌عامل گوشی شما اندروید است، می‌توانید از طریق لینک‌های موجود در ادامه مطلب نسخه اندروید بازی را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930620763/6112/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

سخن پایانی

گرافیک بی‌نظیر بازی Faraway 3: Arctic Escape کنار گیم پلی پویا آن را به یک اثر متفاوت در سبک خود تبدیل می‌کند؛ بنابراین اگر خواهان تجربه یک بازی متفاوت در سبک معمایی و پازل هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Faraway 3: Arctic Escape را روی گوشی خود نصب کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7403
امتیاز دهید

2 پاسخ

  1. سلام

    لطفا بازی ها و فیلم هاتون رو نسبت به سنین مختلف، درجه بندی کنید.

    پیشنهاد:
    اگر قسمت پیشنهادات بازی ها برای رده سنی ها یا بخش جست و جوی دقیق(مثلا دو تافیلتر بازی فکری و بازی خانوادگی، بازی هایی که هم خانوادگیه و هم فکریه رو جست و جو می کنه و…( هم ایجاد بشه، عالیه.

    1. درخواست شما برای ما ارزشمند است و جهت بررسی به واحد مربوطه منتقل خواهد شد و در صورت امکان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *