نقد و بررسی Photo Editor؛ عکس‌های گالری موبایل خود را زیباتر کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » عکاسی » نقد و بررسی Photo Editor؛ عکس‌های گالری موبایل خود را زیباتر کنید
نقد و بررسی Photo Editor؛ عکس‌های گالری موبایل خود را زیباتر کنید
دانلود برنامه Photo Editor
فهرست محتوا

در گذشته‌ای نه‌چندان دور، برای ویرایش عکس‌ها باید از نرم‌افزارهای ویرایش عکس نصب‌شده در کامپیوتر کمک می‌گرفتیم. این نرم‌افزارها مشکلاتی زیادی داشتند؛ مشکلاتی مانند حجم بالا هنگام نصب، قیمت بالا، رابط کاربری سخت، تخصصی بودن مراحل نصب نرم‌افزار و… برنامه‌های موبایلی ویرایش عکس هیچ‌یک از این مشکلات را نداشتند. این برنامه‌ها با کاربری آسان، قیمت پایین یا رایگان بودن، حجم کم، سهولت نصب و… به مخاطبان عرضه شدند. یکی از این برنامه‌ها Photo Editor است که برنامه‌سازان خارجی در حوزه عکاسی و هنر آن را طراحی و تولید کرده‌اند. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه Photo Editor بپردازیم.

دانلود برنامه Photo Editor

تیم Gamma Player برنامه Photo Editor را به‌صورت رایگان منتشر کرده است. البته هنگام کار با Photo Editor گاهی تبلیغاتی گوشه‌وکنار صفحه نمایش می‌بینید یا برای استفاده از آن، باید تبلیغاتی بین 30 تا 120 ثانیه‌ای را مشاهده کنید. اگر مشکلی با این تبلیغات ندارید، بدون پرداخت هزینه پس از دانلود Photo Editor از قابلیت‌هایش بهره ببرید. اگر این تبلیغات شما را آزار می‌دهند، روی آیکون No ADS کلیک و با پرداخت مبلغی کم آن‌ها را حذف کنید. طراحان این برنامه برای ساخت Photo Editor ساختاری ساده درنظر گرفته‌اند تا هم کاربران حرفه‌ای و هم کاربران مبتدی به‌راحتی از این برنامه استفاده کنند.

شما پس از دانلود برنامه Photo Editor به‌راحتی می‌توانید تصاویرتان را ویرایش و نقص‌های آن را برطرف کنید. با استفاده از فیلترهای متنوع، جذابیت عکس را بالاتر ببرید. اگر تصویر مشکلاتی مانند نور کم یا زیاد دارد، باتوجه به قابلیت‌های Photo Editor میزان نور آن را به‌دلخواه تنظیم کنید. در برنامه Photo Editor با محدودیتی روبرو نخواهید شد. این برنامه اندرویدی در بخش‌های Crop، Adjust، Effects، Sharpness، Enhance، Vignette، Focus، Red eye، Drow، Text، Orientatiom، Witten، Meme، Blur، Splash، transform و Blemisj طراحی و تولید شده است.

ورود به برنامه

پس از دانلود برنامه Photo Editor در فضای این برنامه رنگی نوک‌مدادی را مشاهده می‌کنید. باتوجه به ساختار ساده Photo Editor شما نیازی ندارید با مراحل سخت و زمان‌بر ثبت‌نام دست‌وپنجه نرم کنید، فقط کافی است پس از نصب آن وارد برنامه شوید. با ورود به Photo Editor آخرین عکس‌های اضافه‌شده به گالری‌تان را می‌بینید و با کشیدن انگشتتان به چپ یا راست می‌توانید آن‌ها را عوض کنید. اگر تصویر موردنظر شما برای ویرایش، برای مدت‌ها در گالری گوشی جا خوش کرده است، انتهای صفحه روی گزینه‌های Camera یا Gallery کلیک کنید. آیکون‌های سطل زباله و مثلث برای حذف یا به‌اشتراک گذاری تصاویر به‌کار می‌روند. برای استفاده از قابلیت‌های ویرایش عکس باید علامت چوب جادو را انتهای صفحه نمایش لمس کنید.

گزینه Enhance

اولین گزینه‌ای که برای ویرایش عکس پیش‌رویتان قرار می‌گیرد، گزینه Enhance است. در این بخش می‌توانید با استفاده از گزینه‌هایی مانند Portrait، hi def، Night، Food و Scenery فضا و رنگ‌وآب عکستان را ارتقا دهید. با لمس آیکون تیک سفید، تغییرات ایجادشده ذخیره خواهد شد.

گزینه Effects

این گزینه را برای خلق افکت‌های مختلف در تصویر طراحی کرده‌اند. پس از انتخاب یکی از افکت‌های Cruz، sage، Metropolice، Sentosa، dean، Keylime، Baordwalk، Lucki، Haas، Clyde، Arizona و Avenue باید میزان تاثیرگذاری افکت روی تصویر را بین یک تا 100 مشخص کنید. درصورتی‌که هیچ‌یک از این افکت‌ها نظرتان را جلب نکرد، روی گزینه Original ضربه بزنید تا تصویر به‌شکل اصلی خود باقی بماند.

گزینه Crop

گاهی افراد هنگام ویرایش عکس برخی قسمت‌های آن را به‌دلیل زشت کردن تصویر، بی‌ربط بودن به آن یا… برش می‌دهند. در برنامه Photo Editor نیز می‌توانید در قسمت Crop بخش‌های موردنظرتان را حذف کنید. در این قسمت امکان تغییر اندازه تصویر بین 13 حالت وجود دارد. در برنامه Photo Editor با اندازه‌ای شخصی‌سازی شده عکس را ببرید یا با استفاده از قالب‌هایی در اندازه‌های مختلف بخش‌هایی از تصویر را برش دهید.

گزینه Adjust

اگر می‌خواهید تنظیمات نور، رنگ و شفافیت تصویر را تغییر دهید، به بخش Adjust سری بزنید. در این قسمت گزینه‌های مختلفی دیده می‌شود که با ایجاد تغییرات در عکس‌تان شما را شگفت‌زده می‌کنند. بعضی از آن‌ها رنگ تصویرتان را به‌کلی تغییر می‌دهند و فضایی جدید می‌سازند. ازجمله این گزینه‌ها می‌توان به shadows، highlights، tint، fade، vibrance، warmth، saturation، contrast، exposure و brightness اشاره کرد.

جمع‌بندی

این روزها برنامه‌های ویرایش عکس زیادی در AppStore ها به‌چشم می‌خورد. دراین‌میان برنامه Photo Editor باتوجه به قابلیت‌هایی مانند رابط کاربری آسان، رایگان بودن، گزینه‌هایی برای تغییر در عکس در طیفی وسیع و… دست‌کم ارزش یک‌بار امتحان‌کردن را دارد. برای دانلود و نصب Photo Editor می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7413
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *