تجربه مولتی‎تسکینگ با گلکسی فولد سامسونگ

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » تجربه مولتی‎تسکینگ با گلکسی فولد سامسونگ
تجربه مولتی‎تسکینگ با گلکسی فولد سامسونگ
مولتی‎تسکینگ با گلکسی فولد
فهرست محتوا

گلکسی فولد در حالت باز دارای یک نمایشگر اصلی 7.3 اینچی است که با استفاده از قابلیت Multi Window در این گوشی، شما می‌توانید آن را بین دو یا سه اپلیکیشن تقسیم کرده و بصورت همزمان با همه آنها کار کنید و به این ترتیب تجربه‌ای جدید از مولتی‌تسکینگ با یک گوشی هوشمند داشته باشید. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه، نگاهی داریم به بهترین موارد از قابلیت‌ها و  تجربه مولتی‎تسکینگ با گلکسی فولد سامسونگ و تاثیری که بر راحت‌تر کردن کار و زندگی کاربر می‌گذارند.

مرور اینترنت، ارسال پیام به دوستان، تماشای فیلم، خرید آنلاین، بانکداری اینترنتی، این‌ها تنها چند نمونه از کارهایی است که شاید بخواهید همزمان روی گوشی‎تان انجام دهید که البته هر روز هم موردی جدید به آنها اضافه می‌شود. مولتی‎تسکینگ یا انجام چند کار بصورت همزمان روی گوشی، می‌تواند به شکل‌های مختلفی انجام شود که هرکدام محدودیت‌های خاص خود را دارند اما نسل جدید گوشی‎های هوشمند تاشو که با گلکسی فولد سامسونگ معرفی شده است، مولتی‎تسکینگ را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهند.

 

1- مسیر خانه تا محل کار

سفر ابتدای صبح از منزل تا محل کار، کوتاه یا بلند، بهترین فرصت برای مرور اخبار، مشاهده ویدیوهای مورد علاقه و یا خواندن ایمیل‌ها است. قبل از عرضه گلکسی فولد، در هر زمان شما تنها می‎توانستید یکی از این سه کار را انجام دهید. اما با قابلیت Multi Window می‎توانید به ایمیل‎تان جواب دهید، همزمان ویدیوی مورد علاقه‌تان را تماشا کنید و یک اپلیکیشن دیگر را هم باز و استفاده کنید.

فرض کنید در حال خواندن یک خبر جالب هستید و می‌خواهید آن را با دوست‌تان هم به اشتراک بگذارید. فقط کافیست اپلیکیشن پیام‌رسان موردعلاقه‌تان را باز کرده و آن را به داخل یکی از جاهای خالی در حالت Multi Window بکشید. حالا براحتی و بدون اینکه از اپلیکیشن مرور خبرتان خارج شود، آن را برای دوست‌تان ارسال کنید.

 

2- کار در حال حرکت

برای همه‌مان اتفاق افتاده که بلافاصله بعد از خروج از دفتر ایمیلی دریافت می‌کنیم که کلی سند به آن پیوست شده و علامت «فوری» هم دارد. در حالت عادی باید فورا به دفتر برگشته و دوباره پشت کامپیوترتان بنشینید. اما اگر گلکسی فولد سامسونگ را در اختیار داشته باشید، می‎توانید کار همه این ایمیل‌های فوری را در هر جایی که هستید انجام دهید.

با استفاده از نمایشگر بزرگ گلکسی فولد می‎توانید ایمیل، سندها و هر اپلیکیشن ویرایش را کنار هم باز کرده و کارها را با سرعتی مناسب انجام دهید. با استفاده از Multi Window نه تنها دیگر لازم نیست بین ایمیل و اپلیکیشن ویرایش اسناد جابجا شوید، بلکه می‎توانید یک پیام‎رسان را هم کنار اینها باز کرده و همزمان همکاران‎تان را هم در جریان روند کار بگذارید.

 

3- مولتی‎تسکینگ با گلکسی فولد شما را در جریان همه محتویات جلسه می‌گذارد

یکی از خصوصیات جلسات این است که کلی سند و و اطلاعات نمایش داده می‎شود و معمولا سخت است که هم یادداشت برداری کنید، هم اسناد مورد ارجاع را ببینید و همزمان کارهای خودتان را برنامه ریزی کنید.

اما با استفاده از گلکسی فولد می‎توانید اپلیکیشن‌های تقویم، نوت و برنامه مشاهده سندها را با هم باز کرده و بدون اینکه لحظه‌ای از بحث عقب بمانید، همزمان سه بخش را در اختیار داشته باید. با کشیدن لبه اپلیکیشن‎ می‎توانید اندازه آن را در صفحه تغییر دهید تا هر بخشی که نیاز به توجه بیشتر دارد، بزرگتر جلوی چشم شما نمایش داده شود.

 

4- رسیدن بر سر قرار

رفتن به آدرس‌های جدید، مخصوصا وقتی با دوستان‎تان قرار داشته باشید، می‎تواند استرس‌زا باشد. اما اپلیکیشن‌های مسیریاب، گردش در شهرها را بسیار ساده‌تر کرده‌اند. اما گاهی در عین اینکه داریم مسیر را روی مسیریاب دنبال می‎کنیم، باید با دوستان‌مان روی پیام‌رسان هم صحبت کنیم.

با گلکسی فولد سامسونگ شما می‎توانید همزمان اپلیکیشن مسیر‌‎یاب را باز نگه داشته و در کنارش اپلیکیشن پیام‌رسان را فعال کنید تا به دوستان اطلاع دهید که در حال آمدن هستید، یا حتی قبل از رسیدن غذای موردعلاقه‎تان را انتخاب کنید تا دوستان برایتان سفارش دهند.

 

5- لذت خواندن کتاب الکترونیکی

یکی از بهترین‌ راه‌های استراحت کردن در یک آخر هفته، خواندن کتاب است و به یمن اینترنت و گوشی‌های هوشمند ما می‎توانیم هزاران کتاب و مطلب مختلف را به راحتی روی گوشی خودمان مطالعه کنیم. شاید تا بحال صفحه گوشی برای مطالعه بیش‌ از حد کوچک بوده باشد اما صفحه اصلی گلکسی فولد سامسونگ حتی برای مطالعه در زمان‌های طولانی هم بسیار مناسب است.

حتی اگر نیاز به یادداشت برداری یا جستجو کردن معنی یک واژه داشته باشید، می‎توانید اپلیکیشن نوت با مرورگر اینترنت را هم کنار کتاب خودتان باز کرده و بدون نیاز به خروج از کتاب، این کار را انجام دهید.

 

6- هماهنگی برای تعطیلات

وقتی در حال رزرو هتل یا خرید بلیط پرواز و مهمتر از همه هماهنگ کردن همه یک تیم برای مسافرتی تفریحی هستید، باید حواس‌تان باشد که همه کارها همزمان و به شکلی درست پیش برود. با قابلیت Multi Window در گلکسی فولد می‎توانید سایت‌های گردشگری را بررسی کرده، درباره قیمت‌ها و تاریخ‌ها به دوستان‌تان پیغام داده و البته حواس‌تان هم به حساب بانکی‌تان باشد. با این دسترسی ساده و هم‌زمان دیگر کار برنامه‌ریزی و هماهنگی سفر از همیشه ساده‌تر می‌شود.

 

7- نوآوری در آشپزخانه

یک راه ساده و سریع برای پیدا کردن دستورغذای تازه برای پختن شام این است که ویدیوی پخت آن را روی اینترنت پیدا کرده و گام به گام با آن جلو بروید. اما اینکه بخواهید هم حواستان به دستور سرآشپز باشد و هم اینکه چه مقدار موادغذایی داخل قابلمه ریخته‌اید یا زمان فر را روی چند دقیقه تنظیم کرده‌اید‌، می‌تواند گیج کننده باشد.

اما با گلکسی فولد و قابلیت اجرای هم‌زمان چند اپلیکیشن می‌توانید حواس‌تان را روی همه چیز متمرکز کنید. همزمان با تماشای ویدیو می‎توانید یک تایمر کنار آن باز کنید، یا حتی صفحه جدیدی در مرورگر باز کنید و بدون خارج شدن از ویدیو، دستورات اضافی را که لازم دارید در اینترنت جستجو کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7467
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *