برنامه Call Recorder؛ بازیابی اطلاعات تماس تلفنی

مجله چارخونه » برنامه‌ » ابزارها » برنامه Call Recorder؛ بازیابی اطلاعات تماس تلفنی
برنامه Call Recorder؛ بازیابی اطلاعات تماس تلفنی
دانلود برنامه Call Recorder
فهرست محتوا

برنامه‌های ضبط تماس صوتی ازجمله برنامه‌های کاربردی هستند که برای گوشی‌های اندرویدی طراحی شده‌اند. این برناlه‌ها می‌توانند اطلاعاتی که در تماس‌هایتان ردوبدل می‌کنید را حفظ کنند تا درصورت تمایل دوباره سری به آن‌ها بزنید. یکی از این برنامه‌ها، برنامه Call Recorder است که نیاز شما به بررسی محتوای تماس تلفنی را برطرف می‌کند. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه Call Recorder بپردازیم.

راهنمای دانلود برنامه Call Recorder و استفاده از آن

احتمالا برای شما هم پیش آمده که ساعت‌ها سعی کردید به‌یاد بیاورید در مکالمه تلفنی‌تان دقیقا چه حرف‌هایی زدید. شاید هم تاکنون اطلاعات مهمی که در مکالمات تلفنی به شما داده شده را فراموش کرده‌اید. گاهی چیزی برای نوشتن این اطلاعات نزدیک شما نیست یا اطلاعات طولانی‌تر از آن هستند که در یاد شما بمانند. دراین‌صورت حتما برنامه‌های ضبط مکالمه صوتی را روی گوشی خود نصب کنید.

دانلود برنامه Call Recorder به شما امکان دسترسی به محتوای تماس تلفنی‌تان را می‌دهد. Call Recorder به‌صورت اتوماتیک هنگام برقراری تماس تلفنی فعال شده و باعث اتمام زودتر باطری تلفن همراه شما نمی‌شود. برای دانلود برنامه Call Recorder فقط به شش مگابایت اینترنت نیاز دارید. این برنامه به‌شکل رایگان دراختیارتان قرار می‌گیرد.

رمز ورود و Theme در Call Recorder

باتوجه به خصوصی بودن محتوای تماس تلفنی شما، برای دسترسی به برنامه Call Recorder باید یک رمز عبور وارد کنید. این رمز به‌شکل ردیفی از چند عدد است. اگر بخواهید این رمز را تغییر دهید، باید وارد قسمت Pin protection شوید. شاید شما با گذاشتن رمز عبور روی برنامه موافق نباشید. دراین‌صورت با یک ضربه روی Pin protection رمز عبور برنامه را بردارید. برای تغییر رمز عبور Call Recorder ابتدا یک‌بار تیک Pin protection را بردارید، سپس دوباره آن را فعال کنید. صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که در آن می‌توانید رمز عبور Call Recorder را از نو بنویسید.

تغییر رنگ فضای برنامه Call Recorder یا همان Theme شاید در نگاه اول ضروری به‌نظر نرسد؛ اما Theme برنامه ارتباطی مستقیم با زمان استفاده از Call Recorder دارد. اگر هنگام تاریکی فضای اطرافتان وارد برنامه Call Recorder می‌شوید، حالت Dark را انتخاب کنید. درغیراین‌صورت از فضای Light کمک بگیرید. این تغییر در Theme برنامه باعث سلامت بیشتر چشم شما هنگام کار با Call Recorder خواهد شد. البته علی‌رغم رنگ آبی آیکون Call Recorder در هر دو گزینه بخش‌هایی از برنامه نارنجی رنگ است و فقط قسمت‌هایی از آن میان مشکی و سفید تغییر رنگ می‌دهند.

صفحه اصلی Call Recorder و تغییر تنظیمات

در صفحه اصلی Call Recorder سه قسمت Outgoing، Incoming و All recording را می‌بینید. تماس‌هایی که شما با دیگران می‌گیرید در بخش Outgoing قابل مشاهده هستند. در بخش Incoming می‌توانید تماس‌هایی که دیگران با شما گرفته‌اند را پیدا کنید. درنهایت همه تماس‌هایتان در All recording ثبت می‌شوند. با استفاده از گزینه Recording mode در بخش Setting تماس‌های موردنظر برای ضبط را مدیریت کنید. در این قسمت با انتخاب یکی از گزینه‌های All calls، Only incoming calls، Only outgoing calls و No تصمیم می‌گیرید که برنامه All recording چه تماس‌هایی را ضبط کند. توجه داشته باشید که قسمت Setting در منوی کشویی برنامه قرار دارد. آیکون جستجو ابتدای صفحه نمایش و سمت چپ به شما این امکان را می‌دهد تا میان تماس‌های ضبط شده، تماس موردنظرتان را ببینید. کافی است نام مخاطب خود را جستجو کنید تا محتوای ضبط شده نمایش داده شود.

کیفیت بالای صدا در برنامه Call Recorder

یکی از مشکلات برنامه‌های ضبط مکالمه صوتی، کیفیت پایین صدا در نسخه ضبط شده است. سازندگان Call Recorder همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا شما این مشکل را در برنامه نداشته باشید. کیفیت صدا در Call Recorder به‌نحوی است که هیچ تفاوتی با مکالمه اصلی نخواهد کرد. در بخش Setting گزینه Increase recording volume را می‌بینید. این گزینه را برای تنظیم کیفیت و میزان صدا در Call Recorder طراحی کرده‌اند.

بخش Options در تماس ضبط شده

اگر روی آیکون سه نقطه کنار هر تماس ضبط شده کلیک کنید، فهرستی شامل چند گزینه می‌بینید. گزینه Play محتوای صوتی را برای شما پخش خواهد کرد. با استفاده از گزینه Share تماس صوتی را در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید. گزینه‌های Call to contact و SMS to contact راهی برای ارتباط بیشتر با مخاطب به شما نشان می‌دهند. درصورت تمایل با لمس گزینه Delet محتوای صوتی را حذف کنید.

کلام آخر

دانلود برنامه Call Recorder انتخاب مناسبی برای افرادی خواهد بود که در تماس‌های تلفنی مهم خود اطلاعات مختلفی را ردوبدل می‌کنند. این برنامه رایگان اندرویدی با کیفیت بالای محتوای صوتی ضبط شده شما را شگفت‌زده می‌کند. برای دانلود برنامه Call Recorder و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7511
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *