نقد و بررسی تخفیفان؛ خریدی بدون محدودیت با تخفیف‌های متنوع!

مجله چارخونه » برنامه‌ » خرید » نقد و بررسی تخفیفان؛ خریدی بدون محدودیت با تخفیف‌های متنوع!
نقد و بررسی تخفیفان؛ خریدی بدون محدودیت با تخفیف‌های متنوع!
دانلود برنامه تخفیفان
فهرست محتوا

خرید و گشت‌وگذار در مراکز تفریحی همیشه لذتی وصف‌ناشدنی همراه خود دارد. البته هزینه بالای خرید گاهی می‌تواند این لذت را از ما دریغ کند. در چنین شرایطی استفاده از تخفیف‌های متنوع راه‌کار مناسبی به‌نظر می‌رسد. اپلیکیشن ایرانی تخفیفان، تخفیف‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون به کاربرانش می‌دهد. به‌همین‌ دلیل تخفیفان را یکی از پردانلودترین برنامه‌های اندرویدی می‌دانند. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه تخفیفان بپردازیم.

دانلود برنامه تخفیفان و نحوه استفاده از آن

گروه استات‌آپی تخفیفان که از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، به‌عنوان اولین کسب‌وکار اینترنتی ارائه تخفیف شناخته می‌شوند. برنامه اندرویدی تخفیفان با حجم هفت مگابایت و در دسته دسته‌بندی خرید طراحی شده است. برنامه تخفیفان فضایی به رنگ‌های قرمز و سفید دارد. اگر از علاقه‌مندان به کافه گردی و گشت‌وگذار در مراکز تفریحاتی هستید، از دانلود برنامه تخفیفان غافل نشوید.

پس از اجرای برنامه تخفیفان می‌توانید لوکیشن گوشی‌تان را فعال کنید تا از تخفیف‌های اطراف خود با خبر شوید. در مرحله بعدی باید شهر محل سکونتتان را مشخص کنید تا تخفیف‌های آن نمایش داده شود. برنامه تخفیفان بیش از 30 شهر را در ارائه تخفیف‌ها پشتیبانی می‌کند. طراحان تخفیفان این برنامه را در قسمت‌های تخفیفان‌های روز، تفریحی و ورزش، تور و سفر، کد تخفیف، بیشتر، منوی برنامه، سبد خرید و… ساخته‌اند.

تخفیف‌های روز

در بخش تخفیف‌های روز آخرین تخفیف‌ها به‌نمایش گذاشته شده‌اند. اگر روی تخفیفان‌های نزدیک من ضربه بزنید، تخفیف‌های اطرافتان را می‌بینید. با استفاده از آیکون تعیین مسافت بالای صفحه محدوده نمایش‌ تخفیف‌ها را مطابق نیازتان تغییر دهید. اگر روی گزینه مشاهده روی نقشه کلیک کنید، لوکیشن هریک از مکان‌ها را خواهید دید. این تخفیف‌ها بین 30 تا 90 درصد هستند. با کلیک روی گزینه بیشتر به تخفیف‌های آرایشی و بهداشتی، تور و سفر، تفریحی و ورزشی، رستوران و کافی‌شاپ، سلامتی و پزشکی، هنر و تئاتر، آموزشی و خدمات دسترسی دارید.

تور و سفر

اگر از طرف‌داران پروپاقرص سفر و گشت‌وگذار هستید، حتما سری به این قسمت بزنید. در این بخش به تورهای مسافرتی چند روزه، هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، ویلاها و… با تخفیف‌های بالا دسترسی دارید. برای راحت‌تر پیدا کردن بخش موردنیازتان، روی مرتب‌سازی کلیک کنید. در این قسمت سه روش برای مرتب‌سازی تخفیف‌ها وجود دارد؛ مرتب‌سازی براساس محبوبیت، تاریخ انقضا و فاصله. تخفیف‌ها در این بخش به دو شکل نمایش روی نقشه و نمایش لیست دسته‌بندی شده‌اند. باتوجه به ماهیت گزینه تور و سفر تخفیف‌های این قسمت به همه شهرهای کشورمان اختصاص دارد.

آموزش

این روزها برای تجربه حس لذت‌بخش آموزش باید هزینه‌های ریز و درشتی پرداخت. اگر دوست دارید با هزینه کم‌تری به این تخفیف‌ها دسترسی داشته باشید، قسمت آموزش در برنامه تخفیفان را امتحان کنید. در این بخش آموزش‌های مختلفی مانند آموزش زبان آلمانی، دوره اکسل، آموزش حرفه‌ای طراحی وبسایت، آموزش کیک‌های کافی‌شاپی و… ارائه می‌شود.

خرید تخفیف

با لمس تخفیف‌ها وارد صفحه جدیدی می‌شوید. در این صفحه تصاویر بیشتری از محصول یا خدمات موردنظرتان قرار داده شده است. کمی پایین‌تر میزان تخفیف، تعداد خرید تخفیف و قیمت اصلی را می‌بینید. شرایط استفاده از تخفیف کنار این اطلاعات وجود دارد. گاهی تخفیف داده‌شده فقط شامل بخشی از خدمات یا قسمتی از محصولات می‌شود. شرایط استفاده از تخفیف شامل تاریخ اعتبار آن و ساعت ارائه خدمات را در قسمت خرید تخفیف پیدا کنید. همچنین ویژگی‌های محصول یا خدمات نیز به‌طور کامل توضیح داده شده است.

کد تخفیف

تخفیف‌های ارائه شده در برنامه تخفیفان به‌صورت درصدی هستند. هر میزانی که شما خرید کنید (باتوجه به شرایط خرید تخفیف) تخفیفی از صورت ‌حساب شما کسر می‌شود. اما در بخش کد تخفیف عملکرد تخفیفان متفاوت است. در این قسمت کد تخفیف‌های چند هزار تا چند صد تومانی در زمینه‌های مختلف تهیه شده‌اند. هرازگاهی سری به فروشگاه‌های معتبر در بخش کد تخفیف بزنید تا از وضعیت میزان تخفیف اطلاع پیدا کنید. پربازدیدترین زمینه‌ها برای فروش کد تخفیف مانند فروشگاه اینترنتی، مد و زیبایی و خدمات آنلاین به‌شکلی جداگانه دراختیارتان قرار می‌گیرند.

به‌طورکلی بقیه زمینه‌ها را در بخش همه دسته‌ها می‌بینید. در این قسمت به کد تخفیف تاکسی و حمل‌ونقل، اپراتور تلفن همراه و اینترنت، بازی و موبایل، هتل و سفر، مد و لباس، فروشگاه اینترنتی، آموزش و کتاب‌خوانی، رویداد موسیقی و فیلم، خدمات آنلاین و سفارش غذا دسترسی دارید.

کلام آخر

دانلود برنامه تخفیفان انتخاب خوبی برای همه کسانی خواهد بود که عاشق خرید، کافه گردی و گشت‌گذار در مراکز تفریحی مختلف هستند. البته ناگفته نماند این برنامه اندرویدی طرف‌داران یادگیری، آموزش و لذت تجربه‌های جدید را هم بی‌بهره نمی‌گذارد. اجرای بدون باگ برنامه، ارائه تخفیف‌های نزدیک با استفاده از قابلیت لوکیشن گوشی و فروش کدهای تخفیف از نقاط قوت برنامه تخفیفان به‌حساب می‌آید. برای نصب و دانلود برنامه تخفیفان می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب برنامه تخفیفان بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/7535
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *