نقد و بررسی برنامه آقای قوقولی؛ آموزشگاه کودکانه همراه!

مجله چارخونه » بازی » کودک » نقد و بررسی برنامه آقای قوقولی؛ آموزشگاه کودکانه همراه!
نقد و بررسی برنامه آقای قوقولی؛ آموزشگاه کودکانه همراه!
دانلود برنامه آقای قوقولی
فهرست محتوا

برنامه‌های اندرویدی آموزشی برای خردسالان و کودکان از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این برنامه‌ها علاوه‌ بر سرگرمی کودکان آن‌ها را با مفاهیم مختلف آشنا می‌کنند. یکی از این برنامه‌ها آقای قوقولی است که زبان انگلیسی، الفبای فارسی و… را به فرزند شما آموزش می‌دهد. مخاطب اصلی این برنامه، کودکان دو تا پنج سال هستند. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه آقای قوقولی بپردازیم.

دانلود برنامه آقای قوقولی و راهنمای استفاده از آن

برنامه آقای قوقولی در دسته‌بندی کودکانه و با حجم 40 مگابایت ارائه شده است. این برنامه آموزشی می‌تواند برای ساعت‌ها فرزند شما را سرگرم کند. در طراحی آقای قوقولی رنگ‌های شاد به‌ویژه نارنجی و سفید می‌بینید. از قسمت‌های مختلف آقای قوقولی می‌توان به آموزش لغات انگلیسی، خانه بازی، پخش ترانه‌های کودکانه و تنظیمات اشاره کرد. برای استفاده از آقای قوقولی نیازی به ثبت‌نام در برنامه یا پرداخت هزینه ندارید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/APP/930621703/120/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

آموزش لغات انگلیسی

در صفحه اصلی آقای قوقولی 50 لغات انگلیسی ساده‌ می‌بینید که برای آموزش فرزند شما تهیه شده‌اند. این لغات حیوانات گوناگون را معرفی می‌کنند. این لغات در یک جدول کنار هم قرار گرفته‌اند. در هر خانه جدول لغت انگلیسی، معنی آن و تصویری از حیوان به‌چشم می‌خورد. برای مثال با کلیک روی لغت انگلیسی یا معنای فارسی آن می‌توانید فونتیک کلمات را بشنوید. اگر روی تصویر حیوانات کلیک کنید، صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود.

در این صفحه جدید تصویری بزرگ‌تر و جدید از حیوان موردنظر به‌نمایش درمی‌آید. با لمس گزینه نقاشی، تصویری کارتونی از حیوان انتخاب‌شده می‌بینید که فرزندتان می‌تواند آن را رنگ‌آمیزی کند. در این رنگ‌آمیزی اندازه قلم و طیف رنگی هر رنگ قابل تغییر است. اگر روی گزینه درباره کلیک کنید، اطلاعاتی کلی در حد 100 کلمه درباره نحوه زندگی حیوانات به شما داده می‌شود. برای دیدن تصاویر و آشنایی بیشتر با حیوانی که انتخاب کردید، روی گزینه تصاویر ضربه بزنید. با لمس آیکون ویدیو، فیلمی کوتاه از چگونگی زندگی حیوان خواهید دید.

سازندگان آقای قوقولی در این قسمت پازلی طراحی کرده‌اند که تصویر را به 9 یا 25 تکه تقسیم می‌کند. تعداد این تکه‌ها به میزان سطح بازی بستگی دارد که می‌توانید آن را در قسمت انتهایی صفحه و در گزینه‌های آسان، متوسط و سخت ببینید. پس از شروع بازی با پازل تایمری زمان حل پازل را اندازه می‌گیرد. هرچه زمان کم‌تری را برای حل پازل گذرانده باشید، امتیاز بیشتری به‌دست می‌آورید. در بخش کاردستی خلاقیت کودک شما به‌چالش کشیده می‌شود. درصورتی‌که می‌خواهید صدای حیوان موردنظرتان را بشنوید، روی آیکون صدا کلیک کنید.

پخش ترانه

اگر روی آیکون مثلت شکل بالای صفحه اصلی برنامه آقای قوقولی ضربه بزنید، ترانه‌های کودکانه خواهید شنید. این ترانه‌ها درباره حیوانات مختلف هستند. از میان 47 ترانه این بخش می‌توان به آهنگ‌هایی با موضوع زنبور، سگ، اسب و… اشاره کرد. با شروع پخش آهنگ‌ها گزینه‌های دیگری برای تغییر آهنگ‌ها می‌بینید. پخش این ترانه‌ها جذابیت زیادی برای کودکانتان دارند.

خانه بازی

در قسمت خانه بازی برنامه آقای قوقولی 23 بازی متنوع برای کودکان شما طراحی کرده است. هریک از این بازی‌ها کنار سرگرمی و تفریح مفاهیم آموزشی را به فرزندتان ارائه می‌دهند. ازجمله این بازی‌ها می‌توان به خراش بازی، بادکنک بازی، حدس بزن، آموزش مشاغل، پیانوی کودک و… اشاره کرد.

خراش بازی

در خراش بازی صفحه‌ای طوسی رنگ به‌نمایش درمی‌آید که با کشیدن انگشتتان می‌توانید بخش‌هایی از صفحه را پاک کرده و تصویر پشت آن را کشف کنید. سپس شکل پشت صفحه را تشخیص داده و آن را از میان چهار گزینه انتهای صفحه نمایش مشخص کنید. هرچه زودتر و با ایجاد خراش‌های کم‌تر نام حیوان پنهان‌شده را بفهمید، امتیاز بیشتری از آقای قوقولی به‌دست می‌آورید.

حدس بزن

یکی دیگر از بازی‌های برنامه آقای قوقولی حدس بزن است. در این بازی چهار تصویر از حیوانات مختلف به‌نمایش درمی‌آید. فرزند شما باید تشخیص دهد که صدای پخش‌شده به کدام یک از حیوانات تعلق دارد. علاوه‌بر صدای حیوان راه‌های دیگری هم برای تشخیص حیوان دراختیارتان قرار می‌گیرد. تلفظ نام فارسی و انگلیسی به کودک شما کمک می‌کند انتخاب درست‌تری داشته باشد.

دفتر نقاشی

رنگ‌آمیزی همیشه از سرگرمی‌های موردعلاقه کودکان به‌حساب می‌آید. در بازی دفتر نقاشی شکل‌های مختلفی از حیوانات می‌بینید که پایین هریک نام آن حیوان به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده است. در این قسمت 9 رنگ برای رنگ‌آمیزی درنظر گرفته شده که می‌توان هرکدام از آن‌‌ها را در 10 طیف جداگانه انتخاب کرد.

کلام آخر

اگر برای شما سرگرمی و آموزش کودکانتان اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنم دانلود برنامه آقای قوقولی را از دست ندهید. آموزش الفبای فارسی و انگلیسی، ترانه‌های کودکانه و رایگان بودن آقای قوقولی این برنامه را به انتخابی مناسب تبدیل می‌کند. برای نصب و دانلود برنامه آقای قوقولی از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب برنامه آقای قوقولی بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/7554
2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *