نقد و بررسی Home scape، آستین به تعمیر امارت خانوادگی‌اش کمک کنید

مجله چارخونه » بازی » تفننی » نقد و بررسی Home scape، آستین به تعمیر امارت خانوادگی‌اش کمک کنید
نقد و بررسی Home scape، آستین به تعمیر امارت خانوادگی‌اش کمک کنید
دانلود بازی home scape
فهرست محتوا

بازی home scape محصولی از استودیوی playrix است که در مدت کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین کیم‌های جورچین تبدیل شده است. مخاطبان اصلی این بازی کودکان و نوجوانان هستند. هرچند می‌توان گفت همه افرادی که بازی‌های ژانر پازل را دوست دارند تجربه بازی با این اپلیکیشن را خواهند پسندید. پیش از دانلود بازی Home scape با مجله چارخونه همراه باشید تا به‌نقد و بررسی این گیم دوست‌داشتنی بپردازیم.

دانلود بازی home scape و داستان آن

بازی home scape داستان زندگی مردی به نام آستین است که پس از سال‌ها به عمارت خانوادگی‌اش بازگشته و تصمیم می‌گیرد همراه با پدر، مادر و دوستانش این عمارت را بازسازی کند. پس از تعمیر یا تعویض هر وسیله، وظایف جدیدی به شما واگذار خواهد شد. برای خرید وسایل انتخاب مدل، طرح و رنگ هر وسیله به عهده شما خواهد بود. اگر پس از خرید هر وسیله، تصمیم به تغییر رنگ و مدل آن داشته باشید؛ با نگه‌داشتن انگشت خود روی وسیله امکان تغییر وسیله با پرداخت تعداد اندکی سکه فراهم می‌شود.

در طول گیم پلی این بازی پازلی، با حل کردن پازل‌ها مقداری سکه و ستاره دریافت می‌کنید. با کسب تعداد معینی ستاره ماموریت شما تمام شده و امکان خرید وسایل و دکور خانه را خواهید داشت. منظور از حل پازل مطابقت سه یا بیشتر از شکل‌های هم‌رنگ و هم‌شکل است.

اجرای Home scape

پس از دانلود بازی home scape و ورود به برنامه، انیمیشن کوتاهی به نمایش درمی‌آید که داستان بازی را توضیح می‌دهد. برای آموزش بازی ابتدا یک مرحله ساده از بازی برای شما توضیح داده می‌شود. حالا شما برای بازی home scape آماده هستید!

در صفحه اصلی بازی عمارت خانوادگی آستین دیده می‌شود که نیاز به تعمیرات، نظافت، تغییر دکوراسیون و… دارد. بالای صفحه میزان ظرفیت جان، تعداد ستاره و مقدار سکه‌هایتان را نشان می‌دهد که در طول بازی به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید. گزینه تنظیمات به شما امکان تغییر نام کاربری، عکس پروفایل، فعال‌سازی موسیقی و افکت‌های صدا را می‌دهد. همچنین قابلیت تغییر زبان برنامه وجود دارد. البته home scape زبان فارسی را پشتیبانی نمی‌کند. به‌این‌ترتیب می‌توان اپلیکیشن home scapes را برای تقویت زبان انگلیسی و گسترش دایره واژگان مناسب دانست.

آیکون لیست شامل to do، newsfeed، inbox و news انتهای صفحه ظاهر شده است و شما را از وظایفی که به عهده آستین قرار گرفته آگاه می‌سازد. در بخش inbox امکان دعوت دوستان خود از طریق اپلیکیشن فیس‌بوک ایجاد شده است. درصورتی‌که home scape را به دوستان خود معرفی کنید، جوایز و سکه‌های بیشتری به دست خواهید آورد. گزینه news شما را از قابلیت‌های افزوده شده به برنامه و جدیدترین تصمیمات تیم سازندگان بازی مطلع خواهد کرد.

یکی از نکات جالب در مورد این بازی، تغییر فضای گیم متناسب با مناسب‌هایی نظیر هالووین، کریسمس، روز شکرگزاری و… است. برای هر مناسبت بازی‌های جداگانه‌ای به‌موازات داستان اصلی پیش خواهد رفت که جایزه‌ها و سکه‌های بیشتری به شما می‌دهد. این بازی‌ها به‌صورت موقت و فقط ویژه مناسب‌های خاص هستند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید خانه را برای هالوین یا کریسمس به‌طور ویژه دکور کنید. همچنین در هر مرحله تصویر زمینه بازی تغییر می‌کند و مانع از فضایی یکنواخت یا کسل‌کننده خواهد شد.

گیم پلی home scape

هدف بازی قرار دادن سه شکل یکسان کنار هم است. در هر مرحله شما یک ماموریت ویژه دارید. برای مثال در هر ماموریت باید تعداد مشخصی از یک نوع مهره‌ معین به دست آورید. آنچه باعث جذابیت بیشتر home scape می‌شود، محدودیت شما در تعداد حرکت مهره‌ها است.

این اپلیکیشن برای شما امکانات گوناگونی در نظر گرفته است که در اجرای راحت‌تر ماموریت به شما کمک خواهد کرد. اگر پس از هر حرکت چند ثانیه صبر کنید home scape شما را در حرکت بعدی راهنمایی خواهد کرد. همچنین درصورتی‌که با حرکت‌های کم‌تری نسبت به آنچه برایتان در نظر گرفته شده است مرحله را به پایان برسانید، به نسبت حرکت‌های باقی‌مانده سکه‌های بیشتری دریافت می‌کنید.

علاوه‌براین قرارگیری متفاوت مهره‌ها کنار هم جایزه‌های بیشتری برای شما خواهد داشت. برای مثال اگر چهار مهره را به شکل مربع کنار یکدیگر قرار دهید، صاحب یک موشک خواهید شد که به‌صورت تصادفی مهره‌هایی را جمع‌آوری می‌کند. قرار دادن پنج مهره یکسان در یک خط به شما یک توپ رنگین‌کمانی می‌دهد که مهره‌های زیادی از صفحه بازی را جمع‌آوری می‌کند. همچنین اگر بتوانید مهره‌ها را به‌صورت حرف T کنار هم قرار دهید، یک بمب به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید. چنانچه شما موفق به انجام ماموریت خود در پازل نشوید، با از دست دادن یکی از جان‌های خود قادر به اجرای دوباره مرحله خواهید بود.

نتیجه‌گیری

درمجموع home scape یک تجربه متفاوت را برای هواداران بازی‌های ژانر پازل رقم زده است. این اپلیکیشن با توجه به قابلیت‌های فراوانی نظیر داستان جذاب، فضای گرافیکی خیره‌کننده، تقویت زبان و گسترش دایره لغات، استفاده از تصاویر متنوع پس‌زمینه، موسیقی گوش‌نواز، اجرای راحت و بدون باگ، سهولت کاربری، دسترسی رایگان، به‌کارگیری رنگ‌های متنوع، اجرای بیش از 800 مرحله مختلف و… به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های خارجی تبدیل شده است. برای دانلود بازی home scape می‌توانید از کیوآرکد زیر استفاده کنید.

برای دانلود و نصب بازی home scape بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/7568
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *